באדיבות "קארו סוכנות רכב"
באדיבות "קארו סוכנות רכב"

סוכנות רכב בפתח תקווה: הכירו את קארו סוכנות רכב

הדרך הנוחה ביותר להתנייד כיום ממקום למקום היא באמצעות רכב פרטי, אך כשהשוק כה רווי סוכנויות ואפשרויות השכרה, יש לוודא כי אתם אכן עובדים עם המקום שייתן לכם את התמורה הטובה ביותר. "קארו סוכניות רכב" הם בדיוק החברה שאתם רוצים להכיר

פורסם בתאריך: 9.2.20 14:57

״קארו סוכנות רכב״ הינה סוכנות מהדור החדש, המציב את צרכיו וטובתו של הלקוח בראש סדר העדיפויות. את הסוכנות הקימו מספר שותפים אשר ביקשו להביא ללקוחותיהם שירות שלם המלווה את הקונים לאורך כל התהליך, החל מרכישת הרכב, דרך אחזקתו ועד שדרוגו לחדש.

״הרעיון של הסוכנות הוא לפתוח דלת עבור כל מי שמעוניין לקנות רכב חדש בתנאים נוחים שימלאו את כל צרכיו מ-א' ועד ת'״, מסביר אחד השותפים.
״בנינו שיטה בשם ״הכל כלול״ שגורפת תשבוחות רבות על יעילותה. השיטה מאפשרת למעשה לכל אדם לרכוש רכב גם מבלי שהוא מחזיק בהון עצמי, והכי חשוב, מבלי שיצטרך להתעסק בבירוקרטיה המפרכת, בסידורים ובטיפולים המתלווים לתהליך הרכישה והאחזקה של הרכב״.

ההזדמנות שמעמידה ״קארו סוכנות רכב״ ללקוחותיה היא שילוב של הטוב מכל העולמות – השקעה נכונה לצד ראש שקט וחוויית רכישה.
שיטת ״הכל כלול״ מתאימה לאלה המבקשים לקנות רכב אך אינם רוצים לשאת באחריות הנלוות לאחזקתו לאורך כל חיי השימוש בו ולמכירתו בסוף התקופה. באמצעות שיטה זו, תוכלו לרכוש רכב חדש במימון מלא, לפרוס את תשלומי רכישת הרכב מ-36 תשלומים עד ל-100 תשלומים ללא מקדמה וללא תשלום בסוף התקופה, ואף לרשום אותו על שמכם הפרטי מהיום הראשון.

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

באדיבות "קארו סוכנות רכב"

הנוחות שמייצרת "קארו סוכנות רכב" עבור לקוחותיה מתגלמת גם בשירותים הנלווים ובאחזקת הרכב. במטרה להפוך את חיי הלקוחות לקלים יותר ופשוטים יותר, מעמידה הסוכנות עבור לקוחותיה סוללת שירותים נוחה הזמינה 24/7 בכל צורך. אם קניתם רכב חדש מ״קארו סוכנות רכב״ תוכלו לנהוג בראש שקט כשאתם יודעים שהסוכנות דואגת לכם לביטוח חובה, ביטוח מקיף, טיפולים שוטפים, תיקונים, שטיפות, ביקורות תקופתיות, ניידת חילוץ ושירות, ובנוסף מעמידה לשירותכם מוקד הזמין 24/7 לכל בעיה שלא תתגלה. כמו כן, אם החלטתם כי ברצונכם להשתדרג לרכב חדש ולמכור את הנוכחי, מתחייבת הסוכנות לעסקת טרייד אין עתידית, מה שמבטיח לך שבעתיד תוכל להשתדרג בקלות ובמהירות לרכב החדש.

היתרון הגדול ביותר בשיטת ״הכל כלול״ הוא שבמסגרת שירות זה אתם זוכים לקבל מימון של עד 100% ממחירון הרכב. גם אם אין לכם כעת תקציב עבור רכב חדש, תוכלו להתייעץ עם הצוות שבסוכנות שיעזור לכם לקבל מימון מלא מהבנקים או מימון חוץ בנקאי מלא. תשלום נוח ירד לכם כל חודש כהוראת קבע ובינתיים תוכלו לנהוג על רכב חדש מהניילונים שרשום על שמכם. כמו כן, בעת חיפוש אחר הרכב המושלם עבורכם, תשמחו לשמוע כי במקום ישנן כל האופציות הקיימות כיום בשוק, שכן הסוכנות עובדות בשיתוף פעולה עם כלל היבואנים וציי הרכב בישראל. משמעות הדבר עבורכם היא שבמקום לבזבז ימים שלמים על נסיעה מסוכנות אחת לשניה רק בשביל לקבל הצעות מחיר ולעשות נסיעת מבחן על רכבים שונים, תוכלו לקבל הצעת מחיר ולעשות נסיעת מבחן על איזה רכב שאתם רוצים, מאיזה מותג שתבחרו, גם מבלי לעזוב את מתחם הסוכנות.

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

באדיבות "קארו סוכנות רכב"

רכישת רכב חדש עלולה להיות מלווה בספקות וחששות רבים, שכן רובנו איננו מכירים לעומק את השוק ומפחדים שמא נעשה רכישה לא נבונה. הליווי של ״קארו סוכנות רכב״ לאורך כל תהליך הרכישה ואחזקתו של הרכב מבטיח לכם חוויית קניה פשוטה ואמינה שתשלח אתכם לדרככם על רכבכם החדש, בראש שקט וללא שום מאמץ.

כתובת: בן ציון גליס 30, פתח תקווה
טלפון: *6229

שעות פעילות:
א-ה: 19:00-09:00
ו' וערבי חג: 14:00-09:00

אתר
פייסבוק
אינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר