באדיבות "קארו סוכנות רכב"
באדיבות "קארו סוכנות רכב"

רכב למכירה בפתח תקוה: המקום שאתם חייבים להכיר

החלטתם לרכוש רכב חדש מהניילונים שיעזור לכם להגיע מנקודה לנקודה מבלי שתצטרכו להסתמך על התחבורה הציבורית שגורמת לכם לאחר כל יום מחדש לעבודה. אם אתם כמו הרוב המוחץ של רוכשי הרכבים החדשים בישראל, השאלה הראשונה שעולה בראשכם כעת היא ״מהיכן אשיג את המימון לרכב חדש?״, התשובה פשוטה: קארו סוכנות רכב. יצאנו להכיר

פורסם בתאריך: 9.2.20 15:18

״קארו סוכנות רכב״, עזרה למאות לקוחות מרוצים לרכוש רכב חדש בתנאים נוחים שעד כה לא הכירו בשוק. את הסוכנות הקימו זה מכבר מספר שותפים, אשר שמו להם למטרה להעניק שירות שלם ונוח המתחיל ברכישת רכב ועובר דרך אחזקתו ועד שדרוגו לחדש.

״יוקר המחיה והעובדה שאנשים רבים לא מרוויחים משכורות מזהירות לא אומר שהם צריכים להתפשר על הנוחות ועל רמת החיים שלהם״, מסביר אחד השותפים. ״רצינו ליצור כאן מציאות חדשה המאפשרת לכל אדם שמעוניין ברכב חדש, לרכוש רכב במימון מלא, גם מבלי שהוא מחזיק בהון עצמי. אנחנו מלווים אנשים בעת תהליך הרכישה, דואגים לטפל בכל הצד הבירוקרטי ובנוסף לוקחים את האחריות על הסידורים והטיפולים הנלווים לאחזקה השוטפת של הרכב״.

לנוחות הלקוחות יצרה הסוכנות שיטה מהפכנית בשם ״הכל כלול״, המתאימה לאלה שמעוניינים לרכוש רכב חדש אך לא מחזיקים כעת בסכום המאפשר להם לעשות זאת. באמצעות שיטה זו, תוכלו לרכוש רכב חדש לגמרי במימון מלא של עד 100%, לפרוס את התשלומים עליו ל-36 עד 100 תשלומים, ללא מקדמה וללא תשלום בסוף התקופה, כשהדובדבן שבקצפת הוא שהרכב רשום על שמכם כבר מהיום הראשון. כך, קניתם רכב שרשום על שמכם הבלעדי, איתו תוכלו לעשות כל שעולה על רוחכם.

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

לנוחיות לקוחותיה מעמידה הסוכנות מכלול שירותים שלם, התומך לקוחות הסוכנות לאורך כל תקופת השימוש ברכב. אם ברוב הסוכנויות, תשלמו על הרכב, תקבלו את המפתחות אליו ותצאו לדרככם העצמאית, ב״קארו סוכנות רכב״ ימשיכו ללוות אתכם ולדאוג לכם כל עוד אתם מחזיקים ברכב.
הסוכנות דואגות לכלל לקוחותיה בנושאי ביטוח חובה, ביטוח מקיף, טיפולי רכב, תיקונים, שטיפות, ביקורות תקופתיות, ניידת שירות, ובנוסף מעמידה לשירותכם מוקד הזמין בכל עת לכל דבר שתצטרכו. כמו כן, הסוכנות מתחייבת להצעת טרייד אין אם החלטתם שברצונכם למכור את הרכב הנוכחי ולעבור לגרסה חדשה יותר, כך תוכלו להשתדרג לרכב חדש לגמרי מבלי שתצטרכו לעבור לבד את האתגר שבלנסות למכור את הרכב הישן.

הסוכנות שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם כלל היבואנים מחזיקה בכל סוגי הדגמים הזמינים כיום בשוק, בין אם תרצו לעשות נסיעת מבחן ובין אם תרצו לבצע רכישה. במטרה לחסוך ללקוחות הסוכנות את הטרטור שבמעבר מסוכנות אחת לאחרת רק בשביל לעשות נסיעת מבחן על רכבים שונים, ריכזה הסוכנות את כל סוגי הרכבים במקום אחד נוח, כך תוכלו לחסוך ימים שלמים של נסיעות ממקום אחד למשנהו ולעבור את כל התהליך במקום אחד מרוכז.

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

אם אין לכם את כל הכסף כרגע בשביל רכב חדש, אין זה אומר שאתם צריכים להתפשר. ״קארו סוכנות רכב״ תשמח לעמוד לרשותכם, להשיג לכם מימון מלא על רכב חדש בתנאים נוחים ולדאוג לאחזקתו ולטיפולו לאורך כל תקופת השימוש בו.

כתובת: בן ציון גליס 30, פתח תקווה
טלפון: *6229

שעות פעילות:
א-ה: 19:00-09:00
ו' וערבי חג: 14:00-09:00

אתר
פייסבוק
אינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר