באדיבות "קארו סוכנות רכב"
באדיבות "קארו סוכנות רכב"

הכל כלול: קארו סוכנות רכב חושפים שיטה חדשה שתחסוך לכם הרבה כסף

רכב פרטי הוא האופציה הכלכלית ביותר עבור כל מי שמבקש להתנייד בצורה נוחה וחכמה. במקום לשלם על תחבורה ציבורית ולא לקבל דבר בתמורה חוץ משירות הסעות, ברכישת רכב, כל שקל שתוציאו יהפוך להשקעה על נכס ששייך רק לכם. ב"קארו סוכנות רכב" תוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספכם. יצאנו להכיר

פורסם בתאריך: 9.2.20 15:23

״קארו סוכנות רכב חדש״, שנפתחה רק לפני מספר חודשים והוקמה על ידי מספר מייסדים, היא פרי חזונם של אנשים שעבדו במשך יותר מעשור בתחום מכירת הרכבים בתפקידים בכירים אצל מספר יבואנים ומותגים מובילים בארץ, וביקשו להביא ללקוחותיהם שירות שלם המלווה את בעל הרכב לכל אורך הדרך, החל מרכישת הרכב, אחזקתו ושדרוגו לחדש. לאחר שעבדו מול עשרות אלפי לקוחות כדי למצוא את הרכב המושלם עבורם, החליטו המייסדים לפתוח סוכנות רכב חדש בה האוריינטציה היא בראש ובראשונה רווחת הלקוח.

״אחרי עשור בתחום הרכב, בהן שירתתי בתפקידים שונים באחד היבואנים המובילים והגדולים בארץ, החלטתי לבנות ביחד עם שותפיי מודל רכישה אשר ימלא את כל צרכיו של הלקוח בצורה מושלמת״, מספר רוי גרמה אחד המייסדים. בנינו את שיטת "הכל כלול' בה כל אדם שמתעניין ברכישת רכב חדש יכול לעשות זאת גם ללא הון עצמי והכי חשוב, מבלי להתעסק בכל הבירוקרטיה, הסידורים והטיפולים שמתלווים לתהליך הרכישה והאחזקה השוטפת של הרכב.

באדיבות "קארו סוכנות רכב"

באדיבות "קארו סוכנות רכב"

על מנת להבין את היתרון שמעניקה "קארו סוכנות רכב חדש" ללקוחותיה, יש להבין קודם את האופציות העיקריות בשוק, העומדות עבור אנשים שמעוניינים לרכוש רכב.

כאשר אדם מעוניין לרכוש רכב חדש, הוא יוכל להגיע לסוכנות רכב של היבואן, שם ימסרו לו את רכבו החדש, אך ברגע שיצא מהסוכנות, הטיפול השוטף ברכב "ייפול לבד על כתפיו". כעת יהיה עליו להתמודד לבד עם נושאים כגון ביטוחים, בירוקרטיה, טיפולים, תיקונים ועוד מגוון דברים שיצטרך לדאוג להם שגורמים לאחזקת הרכב להיות מקור רב לדאגות וכאבי ראש.

האופציה השנייה תהיה רכישה דרך חברות הליסינג. חותמים על חוזה דרקוני, משלמים מקדמה ותשלום חודשי גבוה על רכב שנשאר בבעלות חברת הליסינג, החברה דואגת כמעט לכל צרכיכם, והראש שקט ונעים. זאת כמובן, עד שאתם מבינים שאם בסוף התקופה לא קניתם את הרכב מחברת הליסינג (בתוספת תשלום סוף תקופה) יצא שרק שילמתם ״החכרה״ על הרכב, דבר המשאיר אתכם בידיים ריקות, אחרי שנים של הוצאות גבוהות ומכופלות.

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

האופציה השלישית, אותה מעמידה ״קארו סוכנות רכב חדש״ לטובת לקוחותיה, היא הטובה שמכל העולמות, שילוב של השקעה נכונה המתאימה בדיוק לצורכי הלקוח, יחד עם ראש שקט וחוויית רכישה. אחרי תקופה ממושכת של עבודה ומחשבה מרובה, פיתחו מייסדי ״קארו סוכנות רכב חדש״ את שיטת ״הכל כלול״, המתאימה לכל אדם שמעוניין לרכוש רכב אך אינו מעוניין בכל האחריות שמתלווה לאחזקתו ומכירתו בעתיד. שיטת ״הכל כלול״ תאפשר לכם לפרוס את תשלומי רכישת הרכב מ-36 עד ל-100 תשלומים ללא מקדמה וללא תשלום בסוף התקופה ולרשום אותו על שמכם מהיום הראשון. היתרון במהלך זה הוא שאינכם משועבדים לחברת ליסינג, כך שאם קורה משהו והחלטתם להיפרד מחברת הליסינג או מהרכב, אין דבר המחייב אתכם להישאר כי הרכב כבר שלכם.

בעוד שהרכב אומנם שייך לכם, אין זה אומר שתצטרכו לדאוג לו בעצמכם, כיוון שהמשמעות של שיטת ״הכל כלול״ היא "שקארו סוכנות רכב חדש" דואגת לכם לכל השירותים שתצטרכו מ-א' ועד ת'. הסוכנות תדאג לכם לביטוח חובה, ביטוח מקיף, טיפולי רכב, תיקונים, שטיפות, ביקורות תקופתיות, ניידת שירות, מוקד הזמין 24/7 לכל הלקוחות, וכל שאר השירותים להם זקוק כל בעל רכב. אם החלטתם בכל שלב לסיים את סיפור האהבה שלכם עם רכבכם ולעבור לרכב אחר, תשמחו אף לשמוע שהסוכנות מתחייבת לעסקת טרייד אין עתידית, מה שיעזור לכם לעשות מעבר קל ונוח לרכב הבא שלכם.

במסגרת שירותי המסלול, מציעה הסוכנות מימון של עד 100% ממחירון הרכב. אם אין לכם את כל התקציב עכשיו, תוכלו להיעזר בסוכנות כדי לקבל מימון מהבנקים או מימון חוץ בנקאי מלא. התשלום ירד כהוראת קבע אחת לחודש ובתמורה יהיה לכם רכב חדש מהניילונים, שרשום על שמכם.

על מנת להעמיד לרשות הלקוחות את מכלול האופציות הקיימות כיום בשוק, עובדת הסוכנות בשת"פ עם כלל היבואנים וביחד הם מציעים את כל סוגי הרכבים תחת קורת גג אחת. חשבתם לקפוץ מסוכנות לסוכנות ולבזבז ימים שלמים בשביל לבדוק רכבים מחברות שונות? תחשבו שוב. ״קארו סוכנות רכב חדש״ מרכזת עבורכם את כל הרכבים במקום אחד ופותחת בפניכם את ההזדמנות לעשות נסיעת מבחן על כל רכב שתרצו וכמובן גם לקנות אותו אם הרגשתם שהוא ״האחד״ בשבילכם.

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

באדיבות "קארו סוכניות רכב"

אם ההחלטה לרכוש רכב חדש כבר גמלה בליבכם וכעת אתם מתלבטים איזה רכב ישרת את צרכיכם באופן מקסימלי, ומאיפה לגייס את הכסף, תוכלו להגיע ל״קארו סוכנות רכב חדש״. הצוות המקצועי שבמקום מבטיח לעזור לכם למצוא את הרכב המושלם לצרכיכם, להשיג מימון מלא במקרה הצורך, לטפל בכל הבירוקרטיה והאחזקה, והכל כשהרכב רשום על שמכם ועומד לרשותכם.

כתובת: בן ציון גליס 30, פתח תקווה
טלפון: *6229

שעות פעילות:
א-ה: 19:00-09:00
ו' וערבי חג: 14:00-09:00

אתר
פייסבוק
אינסטגרם


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר