חנות מתנות בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: vgeny Karandaev
חנות מתנות בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: vgeny Karandaev

חנות מתנות בפתח תקוה: רעיונות למתנות ברמה אחרת

לא משנה אם אתם מחפשים מתנה למסיבת אירוסין או לחינה, מתנה להביא למארחים בשבת, או לקחת איתכם לביקור משפחה בחו"ל, מתנת סוף או תחילת שנה לגננת מורה או סייעת, מתנת יום הולדת לאמא, לקרובת משפחה או לחברה - כדאי לכם להגיע לחנות כלי הבית והמתנות "ליקדו - יצאנו להכיר

פורסם בתאריך: 9.2.20 15:43

ב-"ליקדו" חנות המתנות שממוקמת ברחוב מהוליבר 2 בפתח תקוה, רוב הסיכוים שלא רק שתמצאו  מתנה מההממת ומקורית שתשמח את היקרים לכם, אלא שתבחרו על הדרך גם כמה פריטים לעצמכם.

בחמש וחצי השנים מאז שנפתחה, הפכה החנות של אביאל הממיפור לתחנת חובה לחובבות וחובבי האסתטיקה בפתח תקוה והסביבה עם לקוחות חוזרים שמגיעים אליה גםמהרצליה ומראשון לציון. למה? מדובר בפינת חמד עמוסה בפריטים מיוחדים: כלי בית, מתנות, כלי יודאיקה, חפצי נוי, וסידורי פרחים בהזמנה אישית. על אף מגוון הסגנונות האדיר, קו אחד משותף לכל הפריטים: כולם איכותיים, מעוצבים, ובמחירים נגישים.

בין הפריטים המיוחדים שצדו את עינינו: פרחי משי בסידורי פרחים יחודיים – אותם מסדרת מעצבת הפרחים של החנות, סירים דקורטיביים מאוסטריה מגרמניה או איטליה וטורקיה שמשלבים עיטורים וחריטות – מה שהופך אותם לא רק לסירים סופר איכותיים, אלא לכלי הגשה יפים ומרשימים. קופסאות תכשיטים מפיוטר, מגשי קריסטל מיוחדים, כלי יודאיקה במבחר עצום של חומרים, סגנונות וטווחי מחירים, ספלי שתיה חמה מעוצבים עם הקדשות מרגשות, ארוזים בקופסה תואמת. כל המתנות עטופות בהשקעה, מה שהופך את המתנות למרשימות עוד יותר, ומחממות את לב המקבל או המקבלת אותן.

באדיבות "פלידוקס"

באדיבות "פלידוקס"

איך אתה מצליח למכור בחנות פריטים איכותיים במחירים נוחים?

"את רוב הפריטים בחנות אני מייבא בעצמי" מספר לנו אביאל, "כך שהקונים מקבלים פריטים מיוחדים, שלא רואים באף מקום אחר חוץ מאשר אצלי, באיכות חסרת פשרות, אבל במחירים נהדרים – מהייבואן לצרכן". בנוסף, אביאל, עולה חדש מאירן, ציוני אוהב ישראל, ואיש דתי בעצמו, מאמין במכירת מוצרי יודאיקה במחירים שווים לכל נפש: "מבחינתי, מוצרי יודאיקה הם מוצרי צריכה בסיסיים שצריכים להיות בכל בית. אני לא רוצה לעשות עליהם רווחים מוגזמים, ונהנה להציע ללקוחות שלי יודאיקה איכותית שתלווה אותם שנים".

הנה כמה המלצות שלנו למתנות מקוריות לאירועים מרכזיים:

מתנה למסיבת אירוסין או חינה: סט סירים של 3 או 5 חלקים (בהתאם לתקציב). בליקדו סירים מיובאים מאירופה, רובם מתאימים גם לגז אינדוקציה, ולהם בין 3-7 שנות אחריות. רבים מהסירים בחנות מתפקדים, כאמור, גם ככלי הגשה – מאחר ויש עליהם עיטורים ופיתוחים, שיהפכו אותם למסמר הערב בכל ארוחה, ולמתנה מושלמת בעבור זוג צעיר.

מתנה לשבת: סט קידוש של מגש, סכין, וכיסוי חלות רקום במחיר נהדר של 99 שח. "זה סט מנצחה שנמכר ב- 170 ש"ח בחנויות אחרות. מדובר על כיסוי חלה בעבודת רקמה – לא הדפסה כמובן, אין אצלי בחנות כיסויי חלות שאינם רקומים".

מתנת יום הולדת: קופסאת תכשיטים דקורטיבית מפיוטר, ספל שתיה חמה עם קופסה תואמת והקדשה "לאמא", "לדודה" וכדומה, או "מגש ברכות" כמו שמכנים זאת בליקדו – מגש ועליו אבני קריסטל עם ברכות לפריחה, הגשמה בריאות והצלחה.

ליקדו כלי בית
כתובת: מהוליבר 2 בפתח תקוה
טל: 03-5103616
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 8:30-20:00, שישי 8:30-14:30
קישור לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר