הדמיות תלת-ממד: הטכנולוגיה בשירות הדמיון (צילום: By Archi Viz, shutterstock)
הדמיות תלת-ממד: הטכנולוגיה בשירות הדמיון (צילום: By Archi Viz, shutterstock)

הדמיות תלת-מימד: הטכנולוגיה בשירות הדמיון

הדמיות תלת-מימד מעניקות לנו הצצה מושלמת אל התוצר הסופי - הבניין או פנים הבית – עוד לפני שהחלה העבודה בפועל. סטס זסלבסקי, ממקימי 'טריפל די הדמיות', מהמובילות בתחום בארץ: "החזון שלנו הוא להביא את האיכות הכי טובה, במחיר הכי משתלם"

פורסם בתאריך: 11.2.20 19:44

הדמיות תלת מימד הן כיום אחת משיטות השיווק הנוחות ביותר עבור בעלי עסקים המעוניינים לקדם ולמכור מוצר שעדיין לא קיים פיזית. הטכנולוגיה, שבה משתמשות חברות כמו 'טריפל-די הדמויות', מאפשרת לכם להציג כל דבר העולה על רוחכם – כאילו צולם במצלמה רגילה, ופעמים רבות אותן ההדמיות נראות אפילו טוב יותר מהדבר האמיתי.

'טריפל די הדמיות', אחת החברות המובילות בישראל בתחום הדמיות התלת מימד לסרטונים ותמונות, נכנסה לפני מספר שנים לשוק במטרה לשנות את חוקי המשחק. החברה, המונה כ-40 עובדים, מבקשת לפתוח צוהר עבור בעלי עסקים ונותני שירות המעוניינים לבצע מהלכים שיווקיים בעלי ערך, גם מבלי שיאלצו לבצע השקעה עצומה מתקציבי השיווק שלהם. כך, מעניקה החברה שירותי פרימיום לכלל לקוחותיה עם מוצר שהוא לא פחות מ'ואוו' ובמחירים ששוברים את השוק.

הדמית חוץ: מסעדה ונוף עוצר נשימה בארה''ב (צילום: טריפל די הדמיות)

הדמית חוץ: מסעדה ונוף עוצר נשימה בארה"ב (צילום: טריפל די הדמיות)

״החזון שלנו היה להביא את האיכות הכי טובה במחיר הכי משתלם״, מסביר סטס זסלבסקי, ממקימי החברה. ״ברור שמדובר בהרבה עבודה ובהרבה השקעה, אבל האופן שבו אנחנו מפעילים את העסק מאפשר לנו לספק מוצר שהוא ללא עוררין מהטובים בשוק – ובמחירים שאפילו המתחרים לא מצליחים להגיע אליהם״.

״אנחנו עובדים מסביב לשעון, גם בלילות כשצריך, ומציעים מספר שירותים כדי שכל אדם שמגיע אלינו יוכל ליהנות ממוצר איכותי במסגרת תקציב שפוי – ולא משנה אם מדובר במשרד אדריכלות גדול או בלקוח פרטי קטן שמבקש עבודה חד פעמית״.

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארה''ב (צילום: טריפל די הדמיות)

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארה"ב (צילום: טריפל די הדמיות)

על מנת להנגיש את שירותיה לכל מי שמעוניין, מעמידה החברה לרשות לקוחותיה שתי אופציות הנוגעות לרמות השונות של ההדמיות – רמה 'פוטוריאליסטית' ורמה בסיסית יותר.

הרמה הפוטוריאליסטית מתאימה יותר ללקוחות עסקיים כגון אדריכלים, מעצבי פנים ובעלי מקצוע המבקשים להראות ללקוחותיהם הדמיה של בניין או של פנים הבית. ההדמיות הן ברמה גבוהה ביותר, שלעיתים אף חורגת מהרמה שאותה ניתן היה לתפוס דרך עדשת המצלמה. בעוד שצילום עם מצלמה מאלץ את הצלם להתמודד עם מה שיש בשטח, בזמן יצירה של הדמיה ניתן להתגבר על בעיות כגון זוויות צילום בעיתיות, הצללות, רקע לא מחמיא, תאורה לא נכונה ועוד.

השימוש בהדמיות מן הרמה הפוטוריאליסטית משמש למטרות שיווקיות כגון קמפיינים אשר רצים במדיות שונות בדיגיטל ובמדיות מסורתיות, ולמטרות של תיאום ציפיות ותכנון מול לקוחות שמבקשים לראות כיצד תיראה התוצאה הסופית של העבודה.

הרמה השנייה של ההדמיות היא רמה בסיסית יותר, וזאת מכיוון שמטרותיה שונות. בשונה מהרמה הפוטוריאליסטית, שמטרותיה לרוב שיווקיות או מכירתיות, הרמה הבסיסית נועדה לרוב לעזור לאנשים לתכנן את בתיהם מבלי לבצע טעויות.

קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – עם הדמיות (צילום: טריפל די הדמיות)

קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – עם הדמיות (צילום: טריפל די הדמיות)

קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת - ללא הדמיות (צילום: טריפל די הדמיות)

קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (צילום: טריפל די הדמיות)

אדריכלים ומעצבי פנים, כמו כל בעל מקצוע אחר, עושים גם הם טעויות מפעם לפעם. כדי למנוע זאת, ניתן להגיע ל'טריפל די הדמיות' יחד עם התוכניות שיצר האדריכל או המעצב ולבקש ליצור מהן הדמיה פשוטה יחסית בתלת מימד. ההדמיה המשתמשת במימדים המדויקים שנלקחו מהשרטוטים, חושפת פעמים רבות טעויות תכנון שלרוב מתגלות רק לאחר שלב הבנייה הסופי. מי שרוצה ללכת על בטוח, יכול להשתמש באותן הדמיות כדי לוודא שהתוכניות שקיבל אכן יביאו לו את התוצאה שאליה הוא מכוון.

יצירת הדמיות בתלת מימד מעניקה לנו הצצה מושלמת אל התוצר הסופי גם מבלי שהתחלנו את העבודה הפיזית. בעזרת 'טריפל די הדמיות' תוכלו ליצור נכס שיווקי רב עוצמה, שיקדם את המוצר שלכם וייתן ללקוחותיכם טעימה ממה שהם עתידים לקבל – והכול בעלות נוחה לכל כיס, ובאיכות הטובה ביותר הקיימת בשוק.

בית דוד – עיר העתיד. סרטון הדמיה לדוגמה מבית 'טריפל די הדמיות'

 

טריפל די הדמיות

כתובת: ילין מור נתן 6, תל אביב

טלפון: 03-7174356

למשלוח מייל

שעות פעילות:

א'-ה' 08:00-18:00

יום ו' 9:30-15:30

מעבר לאתר

מעבר לפינטרסט

מעבר ליוטיוב

מעבר לאינסטגרם

מעבר לפייסבוק

מעבר ללינדקין

מעבר לטוויטר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר