פיסול פנים באמצעות חומצה הילארונית בפתח תקוה (צילום: By Sofia Zhuravetc, shutterstock)
פיסול פנים באמצעות חומצה הילארונית בפתח תקוה (צילום: By Sofia Zhuravetc, shutterstock)

חומצה הילארונית בפתח תקוה: הדרך לפיסול פנים מוצלח

נא להכיר: קרן ליאן, המעניקה טיפולי קוסמטיקה פרא-רפואית מתקדמת באמצעות חומצה הילארונית בפתח תקוה, תסייע לך להדגיש ולהצעיר את הפנים. התוצאה: מראה אסתטי, צעיר, טבעי, מלא חיוניות - ולא מתאמץ. זהו הדבר האמיתי

פורסם בתאריך: 12.2.20 16:48

מתחילה כל בוקר באיפור קונטור? אוהבת את עצמות הלחיים מודגשות, קו הלסת מחוטב והשפתיים מלאות ובשרניות? הכירי את הדבר האמיתי – פיסול פנים באמצעות הזרקה ממוקדת של חומצה הילארונית אצל קרן ליאן – קוסמטיקה פרא רפואית מתקדמת בפתח תקוה, שתוצאותיו נשארות למשך שנה שלמה!

פיסול פנים וקונטורינג מתאים לנשים החל מהעשור השלישי לחייהן, שרוצות להדגיש ולהצעיר את הפנים. המראה האסתטי מלא חיוניות ומשדר מראה צעיר, טבעי ולא מתאמץ – ללא מאמץ מלאכותי ועשוי.

טיפולי פנים על בסיס נאנו חומצה הילארונית (צילום: יוסי אלבז)

טיפולי פנים על בסיס נאנו חומצה הילארונית (צילום: יוסי אלבז)

אחד היתרונות המשמעותיים בשימוש בחומצה היאלרונית הוא שמדובר בחומר שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי. החומצה ההיאלרונית ידועה כבעלת יכולת לספוח מים ולשמור על לחות, ולכן היא כה חשובה ונצרכת בשמירה על חיוניות עור הפנים והנפח הרצוי. עם השנים, קצב הייצור שלה פוחת והתוצאה היא קמטים וקמטוטים סטטיים באזורים הדינמיים – בין השפתיים לאף ובין צידי הפה לסנטר.

"פיסול פנים בהזרקת חומצה הילארונית מתחיל מעיצוב של עצמות הלחיים, שנעשה לשכבות העמוקות של העור במטרה לבנות את הבסיס לפנים. ההליך המשלים הוא טיפול בעור באמצעות סקין בוסטר, שבו מוחדרת חומצה הילארונית באחוזים דלילים יותר ובאופן מדוד ושטחי על מנת ליצור מראה אחיד ומושלם. את הטיפול המשלים בסקין בוסטר נמקד באזורים הבעייתיים שמפריעים ללקוחה", מסבירה קרן ליאן, קוסמטיקאית מומחית לקוסמטיקה פרא-רפואית מתקדמת בפתח תקוה.

קרן ליאן, קוסמטיקה פרא רפואית מתקדמת בפתח תקווה (צילום: יוסי אלבז)

קרן ליאן, קוסמטיקה פרא רפואית מתקדמת בפתח תקוה (צילום: יוסי אלבז)

"מדובר בהליך בטוח, ללא כאב, ובעל אפקט מיידי. התוצאות לרוב ניכרות כבר מהטיפולים הראשונים, כאשר היתרון המרכזי בהליך הוא 'תוצאות הלוואי' החיוביות שלו. הזרקת החומצה ההילאורנית, חומצה טבעית ומופלאה, באמצעות דקירות המחטים המבוקרות, מייצרת גירוי בעור – דבר המעודד את הגוף לייצור מוגבר של קולגן חומצה ההיאלורונית וגם ואלסטין – אבני הבנייה המאפשרים גמישות של העור. כך יש לנו רווח כפול – אנו גם מחליקים את הקמטים והקמטוטים, וגם מחזירים לעור את הנפח שאבד לו ודואגים לייצור תאים חדשים ובריאים.

"אפקט ה'מזותרפיה', המתרחש בעיקר בזכות הפציעה המבוקרת של המחטים, גורם להתחדשות העור. החומצה ההיאלורונית מספקת מגוון רחב של אפשרויות הכוללות עיצוב אזורים עדינים בפנים כגון שפתיים, עצמות לחיים ושיפור איכות העור. עוד לפני תחילת הטיפול, מבוצע הליך של אלחוש והרדמה מקומית באמצעות משחה. לאחר מכן ד"ר מרינה, מומחית באסתטיקה רפואית מזריקה את החומצה עם מחט עדינה אל תוך השכבות העמוקות של העור".

החומצה ההיאלורונית מוחדרת לשכבות העור ומגבירה את האלסטיות והחיוניות של העור הודות להליך משיכה וספיחה של מולקולות המים. היכן? הנה:

מילוי שפתיים

מילוי שפתיים על ידי הזרקת חומצה היאלורונית המוכרת לגופנו היטב, יחזיר לשפה את המראה הצעיר והעסיסי. עם השנים, נתחיל לראות צניחה של השפה העליונה והתחתונה, והנפח הטבעי הולך ונעלם. הזרקה מדודה של חומצה הילארונית תחזיר לשפתיים את הנפח שאבד להם, או תוסיף ליופיים הטבעי. השפתיים נראות בשרניות ויפות אך המראה המתקבל מאד טבעי. בשונה מבוטוקוס או סיליקון, החומצה ההילארונית מאפשרת תזוזה של השפתיים בצורה צבעית, והמראה המתקבל אינו מלאכותי או מתאמץ.

סנטר נפול או לחיים שמוטות?

יש אזורים ש'מחזיקים' את הפנים ומעניקים לו את המראה היציב. עצמות לחיים מלאות, מורמות ומשורטטות, כמו גם סנטר מוצק, משנים את כל המראה הכולל. הזרקה של חומצה הילארונית תעניק מראה מושלם וצעיר.

קמטים במצח? לא אצלך!

כולנו מכירות את ההשפעה הישירה של מראה המצח על ההבעה הכללית של הפנים. קמטים וקמטוטים באזור המצח מוסיפים למראה העייף והמבוגר. המצח הוא אזור דינמי מאד המאפשר לנו להביע רגשות כגון כעס, עייפות, ריכוז או תהייה, אך כאשר הקמטוטים הופכים לחריצים עמוקים וקבועים – התוצאה המתקבלת איננה רצויה.

הזרקה של חומצה הילארונית לאזור המצח באופן רגיש ומדוד, תצעיר את עור הפנים ותעניק לו מראה אחיד, זוהר – ובעיקר צעיר! איך אומרות הלקוחות של קרן ליאן קוסמטיקה? "פחות חמש שנים בכמה טיפולים".

קמטים באזור העיניים

העיניים הן הדבר הראשון שהאנשים רואים בפנינו, ובאופן תת-מודע קובעים כיצד אנו נראים להם – צעירים או מבוגרים .לפיכך, עפעפיים נפולות או קמטים מסביב לעיניים גורמים לנו להיראות מבוגרים יותר ממה שאנחנו. דר' ילנה קריינוביץ, המבצעת מילוי קמטים והרמת עפעפיים בעזרת הזרקת חומצה היאלרונית, בצורה בטוחה ומקצועית במכון קרן ליאן: "בעבר נדרש ניתוח כדי לתקן פגמים קוסמטיים כאלה. היום, הודות לטכנולוגיות חדשניות, אפשר לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח וכן מילוי קמטים מתחת לעיניים בעזרת הזרקות של חומצה היאלרונית.

"הקמטים שנוצרים מתחת לעיניים הם תוצאה של ירידה בכמות השומן התת-עורי מסביב לעיניים, כמו בפנים בכלל. החומצה ההיאלרונית מתאימה במיוחד לאזורי העור הדקים והעדינים הללו. התוצאות המתקבלות טובות ונשארות לאורך זמן. זהו טיפול נהדר לנשים כטיפול מנע או כהשבה של השנים שאבדו".

מגיע לך את הטוב ביותר!

המכון הפרא-רפואי קרן ליאן

טלפון לפרטים נוספים: 03-9191457 או 050-576-3097

כתובת: מתחם הולמס פלייס בחניון מוטה גור (קומה 7) או דרך הכניסה למלון פרימה, פתח תקוה

בקרו באתר שלנו והתרשמו ממגוון הטיפולים, והישארו מעודכנים גם בפייסבוק


האמור בפרסום אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות/בדיקה רפואית פרטנית של המטופל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר