טיפול באסטמה בפתח תקוה: חדרי המלח של פאיה (צילום: By RossHelen, shutterstock)
טיפול באסטמה בפתח תקוה: חדרי המלח של פאיה (צילום: By RossHelen, shutterstock)

טיפול באסטמה בפתח תקוה: חדר המלח של פאיה

אם אתם סובלים מאסתמה או שאחד מילדיכם סובל מהמחלה, ייתכן שזהו הפתרון עבורכם: טיפול בחדר המלח של פאיה ספקטור – מענה מצוין למי שמחפש טיפול באסטמה בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 12.2.20 18:27

מלקוחה – לבעלת עסק לטיפול בחדר מלח

פאיה ספקטור, נטורופתית ומטפלת ברפואה סינית, בשונישיין ובטווינא, נחשפה במקרה לאפשרות הטיפול בחדר מלח, כאשר לפני שבע שנים חיפשה טיפול לבנה שסבל מאסתמה קשה. "הוא סבל מהרבה התקפים וטופל כל הזמן במשאפים", היא מספרת, "אחרי שטיפולי דיקור סיני והומאופתיה הקלו עליו אבל לא פתרו את הבעיה, המשכתי לחפש פתרון למחלתו ושמעתי על טיפול בחדר מלח".

לדברי פאיה, לאחר שבנה טופל בסדרת טיפולים בחדר מלח, נעלמה האסטמה שלו כליל. "הבנתי כמה מדובר בטיפול יעיל, והחלטתי להיכנס לתחום בעצמי". בסופו של דבר, פאיה רכשה את חדר המלח שבו בנה טופל וכיום הוא בבעלותה.

פאיה ספקטור בחדר המלח (צילום: לירז מנדל)

פאיה ספקטור בחדר המלח (צילום: לירז מנדל)

טיפול יעיל באסתמה ובבעיות נוספות

לחדר המלח של פאיה מגיעים מגוון מטופלים, ובראשם חולי אסטמה – מבוגרים וילדים. "לרפואה הקונבנציונלית אין כיום פתרון לאסטמה", היא אומרת, "והטיפולים הם ברובם משאפים שמטפלים בסימפטומים ולא בבעיה עצמה".

לצדם מטופלים גם ילדים הסובלים משקד שלישי ומנוזלים באוזניים, מבוגרים הסובלים מסינוסיטיס או ברונכיטיס, אחרים הסובלים מאלרגיות ואף חולי COPD. המשותף לכולם הוא העובדה שהם סובלים מנוזלים וליחה מרובה במערכת הנשימה, ומבעיות אף אוזן גרון.

"אנו מזמינים את המטופלים לפגישת היכרות ראשונה ללא תשלום, מתוך מטרה להכיר אותם ואת הבעיה הרפואית שממנה הם סובלים", מדגישה פאיה. "בהתאם לאבחון הרפואי שלהם, אנו ממליצים על סדרת טיפולים באורך משתנה – בין שישה לארבעה עשר טיפולים, בהתאם לצורך".

חדר מלח פאיה ספקטור (צילום: לירז מנדל)

חדר מלח פאיה ספקטור (צילום: לירז מנדל)

מהו חדר מלח?

ראשית יודגש כי חדר מלח הינו מרחב סטרילי שבו לא מתקיימים וירוסים וחיידקים. זאת, הודות לריכוזו הגבוה של המלח בו. למעשה, חדר מלח מכיל בתוכו בלוקים עבים של מלח שמקורם במכרות מלח באוקראינה, הנמצאים בעומק של שלוש מאות מטרים מתחת לאדמה. בדרך זו, מדמה החדר את האקלים השורר במכרות המלח. החדר עצמו הינו חלל סגור ללא חלונות, המכיל כ-20 טון מלח.

הטיפול בחדר המלח

המלח הינו תרכובת אנטי-דלקתית ואנטי-בקטריאלית. אחת מתכונותיו הינה ספיחת נוזלים, וזוהי למעשה מטרת הטיפול בחדר המלח – ספיחת הנוזלים (ליחה) שממנה סובל המטופל. כמו כן, הטיפול מחזק את מערכת החיסון.

בטיפול, הנמשך כשעה, מתיישב המטופל בכורסה נוחה בחדר ומוזמן להמשיך בעיסוקיו כרגיל. לילדים מוצעים בחדר משחקים רבים, והם יכולים ליהנות ממשחק במלח שמכסה גם את רצפת החדר, ולשחק בו כמו בחול. האוויר העומד בחדר כולל ריכוז של 97.8% נתרן כלוריד. מדובר באחוז גבוה מאוד. לשם השוואה, מכיל האוויר בים המלח רק 15% של נתרן כלוריד.

נתרן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לתפקוד גופנו, ובין היתר הוא פועל לשמירה על איזון הנוזלים בגוף. במהלך הטיפול, נושם המטופל את האוויר הספוג במלחים, ואלו חודרים לסמפונות וסופחים את הנוזלים המיותרים.

"מכיוון שהחדר הוא סטרילי, בעת שהייה בחדר המלח יכולה מערכת החיסון שלנו – שכל הזמן עסוקה בלהילחם במזהמים באוויר – להתפנות לאיזון עצמי", אומרת פאיה. "בקרב ילדים, השפעת הטיפול מהירה יותר וניתן לראות שיפור כבר לאחר טיפול ראשון. כך קורה שלא פעם, ילדים שייצאו מהטיפול הראשון יקיאו כמות גדולה של ליחה".

לפניכם סרטון הסבר על הטיפול בחדר מלח:

חדר מלח פאיה ספקטור – פשוט לנשום

כתובת: חיים עוזר 15, קומה ב', פתח תקווה

טלפון: 03-9041073

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


* האמור בפרסום אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית, והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות/בדיקה רפואית פרטנית של המטופל.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר