נדל"ן בפתח תקוה: משרד התיווך Diana Real Estate (צילום: פינגווין-צלמים)
נדל"ן בפתח תקוה: משרד התיווך Diana Real Estate (צילום: פינגווין-צלמים)

נדל"ן בפתח תקוה: משרד התיווך Diana Real Estate

תחום הנדל"ן בפתח תקוה צומח כל הזמן והביקוש למשרדים רק הולך וגדל. יצאנו להכיר את דיאנה מזרחי, בעלת משרד תיווך מוביל בעיר, ולשמוע מנקודת מבטה על האתגרים וההזדמנויות בשוק הנדל"ן בעיר

פורסם בתאריך: 13.2.20 18:53

פתח תקוה תפסה את מקומה המכובד השלישי, אחרי תל אביב וירושלים, בין הערים המובילות בבנייה בעשור האחרון. מנתוני הלמ"ס שפורסמו בדצמבר 2019 – דו"ח התחלות הבנייה וגמר הבנייה בין אוקטובר 2018 לספטמבר 2019 – נמצא כי בעיר פתח תקוה נבנו כ-17,000 דירות בתקופה זו והחלה בנייתן של 547 דירות נוספות.

דיאנה מזרחי, בעלת משרד התיווך המוביל Diana real estate בפתח תקווה, אומרת: "שוק הנדל"ן בפתח תקוה מתפתח בקצב מהיר בשנים האחרונות מכמה סיבות. מדיניות ראש העיר החדש, רמי גרינברג, הפועל לתמיכה ולקידום פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר, זוגות שהחליטו שלא לחכות להגרלת מחיר למשתכן, והתחלות בנייה חדשות בהתאם לביקוש. בתחום הנדל"ן המניב שבו אני מתמחה, יש התעוררות רבה ומורגשת בעיר עם המון שטחי מסחר ותעסוקה שקמים ומתפתחים".

דיאנה מזרחי (צילום: mommy&me - שירן מנחם)

דיאנה מזרחי (צילום: mommy&me – שירן מנחם)

מה צפוי לנו בתחום הנדל"ן המניב בפתח תקוה בעתיד הקרוב?

"בפתח תקוה יש מספר תוכניות משמעותיות לשנה הקרובה. על פי הפרסומים, בישיבת הוועדה המקומית שהתקיימה בדצמבר 2019, עיריית פתח תקוה אישרה את תוכנית המתאר הכוללנית של העיר לשנת 2040, עם הקצאת 6 מיליון מ"ר לשטחי מסחר ותעסוקה. תוכנית נוספת שנדונה בימים אלו, היא תוכנית כפר סירקין לבניית כ-8,500 יחידות דיור וכ-270 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה שייבנו על הקרקע של מחנה סירקין שעתיד להתפנות.

"בשנים האחרונות, החלה הקמתם של משרדים על פני למעלה מ-300 אלף מ"ר בעיר, כמעט פי עשר ממה שהוקם בשנים הקודמות. על פי הפרסומים, בחודש אפריל 2019 רכשה קבוצת רוגובין כ-50% מהזכויות בקרקע על פני 15 דונם ברחוב יגיע כפיים בקרית אריה, בכוונה להקים במשותף לחברה המוכרת פרויקט תעסוקה להשכרת הקרקע כנכס מניב.

"קרן ריאליטי העוסקת בהשבחת נדל"ן, רכשה בדצמבר האחרון מתחם בשטח של 18 דונם בקריית אריה, בפינת רחובות גיסין ובזל, הכולל ברובו משרדים בשטח של יותר מ-30,000 מ"ר. מגרש ברחוב באזל בקריית אריה נמכר לאחרונה ב-65 מיליון שקלים לקבוצת רכישה, שעתידה להקים בו מגדל משרדים בגובה של 27 קומות עם שטחי מסחר בקומת הקרקע".

דיאנה מזרחי היא בעלת משרד התיווך Diana real estate בפתח תקווה, המוכר כאחד ממשרדי תיווך הנדל"ן המסחרי הטובים והמתקדמים בעיר. היא עוסקת למעלה מ-7 שנים בתיווך נדל"ן מסחרי ומספקת שירותי תיווך – מכירה, קנייה והשכרה של משרדים, חנויות, מחסנים, מגרשים – ושירות למשקיעים בתחום הנדל"ן המניב. משרדה מתגאה בשירות יוצא דופן, קשרי לקוחות מצוינים, ורשימה נכבדה של עשרות עסקאות מוצלחות.

מהם היתרונות המרכזיים בעבודה עם משרדך?

"הניסיון וההבנה המקצועית שלי בתחום הנדל"ן באים לידי ביטוי בכך שאני מקפידה לאתר את ההזדמנויות והעסקאות הטובות ביותר לכל לקוח. אני מתייחסת ללקוחותיי בגובה העיניים ובאופן אישי, וחשוב לי שהם לא יתפשרו וישיגו את מה שהם רצו להשיג בעסקה.

"חשוב גם להבין, שעסקה מוצלחת טמונה בכך שגם המוכר וגם הרוכש יהיו מרוצים. אם צד אחד מרגיש שהוא יכול היה 'לקבל יותר' זה לא יעבוד, ואני פועלת ככל האפשר לריצוי כל הצדדים בעסקה.

"אני עושה שימוש בקשרים, בידע ובניסיון רב-השנים שצברתי, בכדי לאתר את ההזדמנויות במהירות ולהציע אותן ללקוחותיי. השירות שלי איכותי ומותאם אישית – אני רואה בכל לקוח חבר ובן בית, ודואגת למצוא עבורו את הפתרונות הטובים ביותר שיש".

משרד Diana real estate

כתובת המשרד: נבטים 10 פתח תקוה

טלפון: 050-5554456

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר