טיפול באלרגיות בפתח תקוה: חדר מלח הוא הפתרון
טיפול באלרגיות בפתח תקוה: חדר מלח הוא הפתרון (צילום By RossHelen, shutterstock)

טיפול באלרגיות בפתח תקוה: חדר מלח הוא הפתרון

סובלים מאלרגיות? סובלים מגודש בנזלת וליחה סביב עונות המעבר? ייתכן שאתם אלרגים. רוצים המלצה על מקום שמציע טיפול באלרגיות בפתח תקוה. כדי להתמודד עם תסמיני האלרגיה? לכו לחדר המלח של פאיה ספקטור, ותוכלו פשוט לנשום

פורסם בתאריך: 17.2.20 13:28

אם אתם קוראים את הכתבה הזו, כנראה שאתם או הקרובים לכם סובלים מאלרגיות סביב עונות המעבר – אביב וסתיו, או אפילו לכל אורך השנה. נמאס לכם מתופעות כמו עיניים דומעות, נזלת כרונית, פריחה וגרד בגוף, התעטשויות וליחה? על טיפול בחדר מלח כבר שמעתם? פאיה ספקטור, מטפלת ברפואה סינית ונטורופתית במקצועה, מסבירה על יתרונות הטיפול בחדר מלח עבור הסובלים מאלרגיה.

שיפור אדיר באיכות החיים (צילום: לירז מנדל)

שיפור אדיר באיכות החיים (צילום: לירז מנדל)

מהי אלרגיה?

אלרגיה היא למעשה תגובה של מערכת החיסון שלנו ל'פולשים' הגורמים לנו לאלרגיה, ונקראים גם 'אלרגנים'. קיימים סוגים רבים של אלרגנים, ומערכת החיסון של כל אחד מאיתנו מגיבה להם באופן שונה (או לא מגיבה כלל). בין האלרגנים ניתן לציין אבקנים של פרחים ממגוון סוגי צמחים, אבק, פרוות בעלי חיים, עובש ואף מאכלים.

כאשר אנו נושמים את האלרגניים, מערכת החיסון מגיבה והסימפטומים של תגובתה באים לידי ביטוי בשלל תגובות אלרגיות – החל מנזלת ואף דמע, ועד לשיעול וצפצופים בדרכי הנשימה. ההערכה היא שכ-15% מאוכלוסיית העולם סובלת מאלרגיות כל שהן. עם זאת, טרם ידוע מדוע חומרים מסוימים מעוררים תגובה אלרגית בקרב חלק מהאנשים ובאחרים לא.

אלרגיה עונתית

אחד מסוגי האלרגיות הינו קדחת השחת. מדובר באלרגיה עונתית, בדרך כלל, אשר באה לידי ביטוי בגודש באף ובצריבה בעיניים.

טיפול טבעי, ללא תרופות (צילום פאיה ספקטור)

טיפול טבעי, ללא תרופות (צילום פאיה ספקטור)

כיצד מטפלים באלרגיות?

הטיפול כיום באלרגיות מתמקד ברובו בהפחתת הסימפטומים, הנלווים לאלרגיה ומקשים על תפקודו התקין של האדם בשגרה. בין הטיפולים השכיחים ניתן למצוא אנטי-היסטמינים שמטרתם להפחית את התגובה של מערכת החיסון לאלרגן, ותרופות אחרות המיועדות להפחתת הגודש בנזלת. במקרים של אלרגיה חמורה, ניתן טיפול בסטרואידים או בזריקות המפחיתות את תגובת הגוף לאלרגן.

למה דווקא טיפול בחדר מלח?

המלח הינו תרכובת אנטי-דלקתית ואנטי-בקטריאלית, ולמעשה מדובר בחומר שלא חיים בו חיידקים כלל. חדר המלח של פאיה ספקטור מכיל כמויות אדירות של מלח טבעי – 20 טון מלח המגיעים בצורת בלוקים ממכרות באוקראינה. ריכוזו הגבוה של המלח בחדר הוא שהופך אותו לסטרילי ונקי מווירוסים, מאלרגנים ומחיידקים. בשל כך, בעת שהייה בחדר המלח יכולה מערכת החיסון להתפנות מ'תקיפת' וירוסים וחיידקים שונים, ולפעול לאיזון עצמי.

אחד המרכיבים החשובים ביותר לתפקוד הגוף (צילום: לירז מנדל)

אחד המרכיבים החשובים ביותר לתפקוד הגוף (צילום: לירז מנדל)

המלח הינו חומר הידוע ביכולתו לספוח נוזלים, ולכן השימוש בו כה יעיל לטיפול בבעיות אלרגיה ולספיחת נוזלים (ליחה ונזלת) ממערכת הנשימה של אלו הסובלים מאלרגיה. הטיפול בחדר המלח אינו פולשני או כואב, וכולל סדרה של טיפולים שבמהלכם יושב המטופל בחדר המלח במשך כשעה בכל פעם, ונושם את האוויר הספוג במלחים – בראשם 97.8% נתרן כלוריד, ריכוז גבוה ביותר אשר קיים אך ורק בחדר המלח. נתרן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לתפקוד גופנו ופועל, בין היתר, לשמירה על איזון הנוזלים בגוף. הנתרן חודר לסימפונות וסופח את הנוזלים המיותרים ממערכת הנשימה של המטופל.

"תוך סדרה קצרה יחסית של מספר טיפולים, אדם הסובל מאלרגיות יחוש הפחתה ניכרת בסימפטומים של האלרגיה, תוך שיפור משמעותי בתפקוד מערכת הנשימה, ויחווה שיפור אדיר באיכות החיים – וכל זאת, בטיפול טבעי וללא תרופות", מדגישה פאיה.

לפניכם סרטון הסבר על הטיפול בחדר מלח:

חדר מלח פאיה ספקטור – פשוט לנשום

כתובת: חיים עוזר 15, קומה ב', פתח תקווה

טלפון: 03-9041073

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


* האמור בפרסום אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית, והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות/בדיקה רפואית פרטנית של המטופל.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר