הזמנות לבר מצווה: חגיגה מושלמת לחתן השמחה
הזמנות לבר מצווה: חגיגה מושלמת לחתן השמחה (צילום: By Evgeny Kostenko stock, shutterstock)

הזמנות לבר מצווה בפתח תקוה: חגיגה גדולה לחתן השמחה

אירוע בר המצווה, מהימים החשובים ביותר בחייו של בנכם, כרוך בהכנות רבות ואחת המשמעותיות שבהן היא ההזמנה לאירוע, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה: בכתבה שלפניכם נציג את המומחה בהכנת הזמנות לבר מצווה בפתח תקוה – 'דפוס עמל'. לא תתחרטו

פורסם בתאריך: 18.2.20 20:24

דפוס עמל: חליפה תדמיתית תואמת לכל בר מצווה

אחד מהשלבים הראשונים והמשמעותיים ביותר בארגון מסיבת בר מצווה הינו הזמנות בר מצווה. בין אם מדובר בהזמנות דיגיטליות ובין אם מדובר במודפסות, חשוב לתת לכל אורח באירוע הזמנה מרשימה ומעוצבת, שתגרום לו לספור את הימים עד לבר המצווה.

עיצוב הדפסות אינו מסתיים רק בשלב תכנון ההזמנות, ורצוי שיבוא לידי ביטוי בכל מרכיב באירוע. מעטפה, תוכנייה, תפריט, מגנט וברכונים – אלו הם רק חלק מהפריטים שיכולים להפוך אירוע סטנדרטי לחגיגת בר מצווה מקורית, מעניינת ויצירתית שתישאר עם האורחים לעוד זמן רב.

הזמנת בר מצווה עם ברכון ומעטפה (עיצוב גרפי וצילום: סטודיו לעיצוב וגרפיקה - דפוס עמל)

הזמנת בר מצווה עם ברכון ומעטפה (עיצוב גרפי וצילום: סטודיו לעיצוב וגרפיקה – דפוס עמל)

בעוד שאת חליפתו של חתן בר המצווה תרכשו ממעצב או מחנות בגדים נחשבת, את האחריות לתפירת חליפת המיתוג של האירוע רצוי שתפקידו בידיהם של מקצועני 'דפוס עמל'. מלבד הזמנות מעוצבות בקפידה, אנשי הדפוס המעולים של החברה יוכלו להעניק לכם מספר פיצ'רים נוספים שיקפיצו את רמת האירוע – החל מההזמנה ועד לבניית מיתוג מושלם לאירוע.

באירוע חשוב ומרגש כמו בר מצווה, מושא ההשראה המרכזי הוא כמובן חתן בר המצווה. תכונות האופי, התחביבים והשאיפות שלו חייבים לבוא לידי ביטוי לא רק בתוכן האירוע אלא גם בצורתו. כאן בדיוק נכנסים אנשי בית הדפוס עמל לתמונה. באמצעות מוצרי הדפוס המעוצבים של החברה, תיבנה לבר המצווה ליבה רגשית חזקה שתעביר את הלך רוחו של חתן האירוע.

הזמנת בר מצווה מתקפלת ומעטפה (עיצוב גרפי וצילום: סטודיו לעיצוב וגרפיקה - דפוס עמל)

הזמנת בר מצווה מתקפלת ומעטפה (עיצוב גרפי וצילום: סטודיו לעיצוב וגרפיקה – דפוס עמל)

מהי האווירה שאתם רוצים להפיץ באירוע שלכם? אווירה מגניבה? שטותניקיות? יצירתיות? סגנון רוק פרוע? מוצרי הדפוס של דפוס עמל יכולים לשדר כל אחת מן התכונות הללו באופן אפקטיבי, ולהשפיע על הדרך שבה האורחים תופסים את האירוע בכלל ואת מושא החגיגה בפרט.

הדבר מתבצע באמצעות הטְבעות יפהפיות, השבחות נייר, גווני צבע שונים, בחירת סט מוצרים משלים להזמנה וכדומה, אשר אותם תוכלו לבחון באתר ההזמנות הנגיש והיצירתי של החברה או במסגרת פגישה עם אחד מאנשי הדפוס במשרדי החברה. כאן, תקבלו היצע יצירתי רחב כאילו מדובר בחברת דפוס ענקית, ובו-בזמן תיהנו מהאווירה המשפחתית ששוררת בחברת הבוטיק האינטימית דפוס עמל.

מגוון הזמנות בר מצווה (עיצוב גרפי וצילום: סטודיו לעיצוב וגרפיקה - דפוס עמל)

מגוון הזמנות בר מצווה (עיצוב גרפי וצילום: סטודיו לעיצוב וגרפיקה – דפוס עמל)

בין שלל מוצרי הדפוס הנוספים שתוכלו לקבל בדפוס עמל, ניתן למצוא רולאפ, קנבס ענקי עם תמונה כלשהי, תפריטים יצירתיים המציגים את ההיצע הקולינרי, מתנות קטנות, ברכונים ועוד המון. כמו כן, אם תרצו לשלב צילומים בפריטי הדפוס, תוכלו לבצע סשן צילומים עם אחד מהצלמים המוכשרים שעובדים בשיתוף פעולה עם דפוס עמל.

בקיצור, יד הדמיון מנצחת על הלך רוחם של אנשי הדפוס בדפוס עמל. הם מזמינים אתכם לשכור את שירותיהם, ויחדיו ללכת עם הוויז'ן שלכם עד הסוף.

דפוס עמל

כתובת: ז'בוטינסקי 2, פתח תקווה.

טלפוים: 03-9231345 | 03-9244334

למעבר לאתר

למשלוח מייל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר