מוצרי טבע אורגניים בפתח תקוה - אורגני, טבעי ובריא (צילום: By Hugo Goudswaard, shutterstock)
מוצרי טבע אורגניים בפתח תקוה - אורגני, טבעי ובריא (צילום: By Hugo Goudswaard, shutterstock)

מוצרי טבע אורגניים בפתח תקוה: כל מה שטבעי ובריא לך

היעדר תשומת הלב לבריאותנו האישית ולשלומנו הנפשי – זה מה שעמד לפני כ-40 שנה מאחורי הקמת 'טבעי לי', הפנינה הטבעית של מוצרי טבע אורגניים בפתח תקוה. כיום, עם שפע מוצרי הטבע האורגניים שבה, מושכת החנות לקוחות מכל רחבי הארץ

פורסם בתאריך: 19.2.20 10:59

מי מאיתנו אינו אוהב להשקיע במראה החיצוני שלו, במחשבה על התקדמותו האישית בעבודה ובפיתוח תחביביו? מי שיש לו ילדים קטנים, ככל הנראה יוסיף למשוואה הזו גם את הדאגה לשלומם של ילדיו – הן במישור הנפשי והן במישור הגופני. אך משום מה, ישנו תחום אחד שרבים מאיתנו מזניחים לחלוטין ולא מקדישים לו מספיק זמן ומחשבה, אם בכלל – הבריאות שלנו.

היעדר תשומת הלב לבריאותנו האישית ולשלומנו הנפשי הוא בדיוק המצב שאותו ביקש אלי עובדיה לשנות כשהקים את החנות 'טבעי לי' בפתח תקוה, כבר בסוף שנות השבעים. אלי הקים את החנות מתוך תחושת שליחות, בכוונה לעודד את השיח הציבורי אודות יכולותיה הפלאיות של הרפואה הטבעית ולהוסיפן לסך השיקולים היום-יומיים שכולנו עורכים בשגרת חיינו.

בימיה הראשונים של החנות, 'טבעי לי' הייתה מנוהלת על ידו בשיתוף עם שני חברים נוספים (שברבות השנים פנו איש איש לדרכו), ולימים יצר יחד עם ליסה אשתו ממלכה מגוונת ועשירה המציעה מכל הטוב של הטבע – ואף הרבה מעבר לכך.

ויטמינים, תוספי תזונה וצמחי מרפא ב'טבעי לי' (צילום: אלי עובדיה)

ויטמינים, תוספי תזונה וצמחי מרפא ב'טבעי לי' (צילום: אלי עובדיה)

אוצרות טבעיים בלב פתח תקוה

כשאלי נשאל מהי הסיבה שבגללה הלקוחות אינם מפסיקים לפקוד את החנות גם לאחר שנות פעילות רבות, ובמיוחד לנוכח כניסתן של המתחרות הגדולות לשוק המקומי, הוא עונה כי הסיבה למעשה מורכבת משילוב בין שני עקרונות: ראשית, הוא מקפיד לשווק מוצרים ממגוון רחב ככל האפשר של יצרנים, כמו גם ריבוי צמחים ותמציות, ומגוון עשיר של שיטות ריפוי – כך שכל לקוח יכול לבחור במוצר המדויק עבורו.

אך יתרה מזאת, אלי מקפיד לציין כי לסל המכירה בחנות הוא אינו מוסיף מוצרים כלאחר יד, ולא כל מוצר ש'נראה' מתאים, בהכרח משווק בה. למעשה, כל מוצר חדש עובר בחינה מדוקדקת על ידו, ואלי מעיד כי במיוחד בכל הקשור לתמציות חדשות הוא חוקר אודותיהן ואודות סגולותיהן הייחודיות., כל מוצר חייב לעבור את אישורו המחמיר טרם הוצאתו למכירה, ומוצר שהמידע לגביו לא מספיק אינו נכנס לחנות.

מאגר ידע הולך וגדל

אלי הוא מאסטר רייקי ואירידיולוג, וליסה אשתו היא דיאטנית קלינית בוגרת מכללת רידמן. מלבד זאת, אלי משמש גם כיועץ מוסמך לתזונה טבעית , ולמעשה הוא עוסק בתפקידו זה מדי יום ביומו בחנות. לקוחות רבים מספרים כי הגיעו בעבר לחנות לצורך התייעצות בנוגע לצינון או שיעול שמהם סבלו, יצאו ממנה עם תכשירי פלא טבעיים לטיפול בכאבים כרוניים – שעליהם כלל לא ידעו כי קיים לגביהם טיפול – ולאחר כמה ימי שימוש הכאבים אכן חלפו כלא היו.

ההיכרות עם כל לקוח באופן אישי יצרה עם השנים מעין קהילת מעריצים מקומית, שאף עושה לה כנפיים אל מקומות נוספים ברחבי הארץ, אולם מעבר לכך – מאפשרת לאלי להגדיל את הידע המקצועי שלו על השפעות המוצרים הניתנים על ידו בחנות, וכך הלקוחות למעשה מרוויחים פעמיים.

למה דווקא אורגני?

האם ידעתם כי אפילו מרצים מהפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה ברחובות (של האוניברסיטה העברית בירושלים) אינם ממליצים על צריכה של מאכלים כגון תות וחסה שאינם אורגניים, מפני ששיעור חומרי ההדברה הקיים בהם גבוה ומסוכן?

בגזרת הטריים של 'טבעי שלי' לא תמצאו מאכלים הכוללים כימיקלים וחומרים מזיקים – והכל נקי, מוברר ומובחר. גם בגזרת המוצרים היבשים הנמכרים בחנות, כדאי לדעת כי בעיקר בשנים האחרונות מושם דגש רב יותר על הוספת רכיבי תזונה חיוניים למאכלים השונים ולחומרי הגלם, כמו גם הסרתם של יותר ויותר רכיבים מזיקים באמצעי ייצור טבעיים.

טבעי לי: מוצרים ממגוון רחב של יצרנים (צילום: אלי עובדיה)

טבעי לי: מוצרים ממגוון רחב של יצרנים (צילום: אלי עובדיה)

תמציות וחומרי גלם נדירים

מלבד מזון איכותי – טרי או יבש – שרובו ככולו אורגני, טבעוני או ללא גלוטן, מציעה 'טבעי לי' גם שלל ויטמינים ותוספי תזונה, צמחי מרפא ומוצרי טיפוח יחידים במינם. בין מוצרי הדגל של החנות נמנים תחליפי בשר וגבינה, ביצי חופש, קמחים ייחודיים, גבינות גורמה מחוות ישראליות אורגניות, מבחר לחמים נטולי גלוטן ופירות אורגניים מובחרים – ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. בנוסף, החנות מציעה מגוון של פירות יבשים אורגניים כגון תמרים, משמשים, תאנים ועוד.

ואם תשאלו את הלקוחות מהם המוצרים האהובים עליהם ביותר בחנות, קרוב לוודאי שתקבלו תשובות כגון סדרת Aronia berries הגרמנית, המציעה תוספי מזון-על בריאים וטעימים במיוחד; 'ברונכו-זן' (Broncho-Zen) המסייע בהחלמה מהתקררות ושיעול, 'בי-זן' (Be Zen) לטיפול בחרדה ולחץ, 'הרבל ביוטיק' (Herbal Biotic), ספירולינה כחולה ירוקה, גרגירי צ'יה – רשימה חלקית…

אם אינכם יכולים להגיע לחנות בכוחות עצמכם, תשמחו לדעת כי היא מפעילה מערך משלוחים בכל העיר פתח תקוה, ובימים אלה היא אף מרחיבה את השירות לכלל אזורי הארץ.

טבעי לי

כתובת: ההסתדרות 3, פתח תקווה

טלפון: 03-9308460

למעבר לאתר


* האמור בפרסום אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית, והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות או בדיקה רפואית פרטנית של המטופל.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר