פעילות נינג'ה לילדים בפתח תקוה שכדאי להכיר. צילום: Guayo Fuentes, shutterstock
פעילות נינג'ה לילדים בפתח תקוה שכדאי להכיר. צילום: Guayo Fuentes, shutterstock

פעילות נינג'ה לילדים: הכירו את מתחם ספלינטר

הכירו את "ספלינטר"- המתחם שבו כל אחד, בין אם הוא ילד או מבוגר, יכול להפוך לנינג'ה. אז אם אתם הורים שמעוניינים בזמן איכות מגבש ומשפחתי עם הילדים, זהו המקום בשבילכם

פורסם בתאריך: 19.2.20 21:04

תמיד לקראת סוף השבוע, מתחילים לחשוב ולתכנן מה נעשה עם הילדים כל השבת, לאן ניקח אותם, מה הם יעשו, מה מתאים להם וגם, מה מתאים למבוגרים המלווים אותם. אז אם גם אתם מוצאים את עצמכם מול התהיות הללו ומחפשים פעילויות לילדים בשבת שתהיינה גם מרתקות, מעניינות ומאתגרות ושאלו יוכלו להעסיק את ילדכם ואתכם בהנאה תגיעו ל"ספלינטר"– מתחם אטרקציות, פעילויות ומסלולי נינג'ה לילדים (שגם ההורים נהנים ממנו) שהוא בדיוק המקום עבורכם. המקום שנקרא על שם הסנסיי האגדי של צבי הנינג'ה, ספלינטר, ממוקם במרכז אלון, קרית השרון בנתניה, משתרע על שטח של כ-500 מטרים של מסלולים ואטרקציות לילדים ופתוח בימי השבוע ובימי שישי ושבת.

המתחם בנוי מחללים שונים: קפיטריה עם היצע רחב ומפנק, מתחם משחקי וידאו, מתחם הורים ממנו תוכלו לצפות על ילדיכם כשהם עושים חיים משוגעים על מסלולי הנינג'ה, חדר מסיבות ייעודי לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, ברי/בתי מצווה וכמובן, אולם המתקנים החוויתי והמאתגר אשר כולם יוצאים ממנו נינג'ות, ילדים ומבוגרים כאחד. החוויה המשפחתית במתחם משלבת אטרקציות לילדים, פינות נעימות להורים וכן פעילויות משותפות לילדים ולהורים כאחד. תגיעו לחוות כמה שעות של כייף והנאה מתובלים באווירה נעימה, מוזיקה טובה וזמן איכות לכל המשפחה.

פעילות נינג'ה לילדים. צילום באדיבות מתחם ספלינטר

פעילות נינג'ה לילדים. צילום באדיבות מתחם ספלינטר

מסלולי נינג'ה

בחלל המיוחד תמצאו את כל האלמנטים שראיתם בטלוויזיה כאשר אלה מותאמים לקהל היעד- ילדים החל מגיל 5. תוכלו למצוא בו את הקיר המעוקל וכן את המגה-קיר בגבהים מותאמים. בחלל שלושה מסלולי נינג'ה לילדים ברמות קושי שונות כאשר כל אחד מהם באורך 14 מטרים, סך הכול 42 מטרים של אתגרים ומכשולים. בטראס המרכזי נמצא מבנה קורות מתכת עליו מותקנים כל האלמנטים: מחטים, טבעות, גלגלים מסתובבים, אומגה, קיר פג סולם, אחיזות שונות ועוד. את המסלולים תוכלו לעשות יחד עם ילדכם או לצפות עליהם ממתחם ההורים או הקפיטריה אשר נמצאים במקום. ישנה מרפסת נהדרת אשר בימי שמש בהירים יותר מנעים לשהות בה. בנוסף למסלולי הנינג'ה ולאלמנטים הידועים מתכנית הטלוויזיה קיים במתחם חדר משחקי וידאו עם משחקים שונים ומגוונים בו הילדים יוכלו להמשיך ליהנות ולבלות.

ימי הולדת ואירועים
הילדה חוגגת יום הולדת ובא לכם לעשות משהו קצת שונה ואחר? לילד יש בר מצווה ואתם מעוניינים לחגוג לו עם חברים ולשלב את הנינג'ה? מעבר לחללים השונים ולאטרקציות השונות ב"ספלינטר" ישנו חדר אירועים המיועד לחגיגות כיפיות וצבעוניות כמו ימי הולדת ובר/בת מצווה. חבילת "יום הולדת" כוללת: מסלול אתגרים משותף לכל ילדי החגיגה אשר בסופו מוענקת מדליה לחוגג/ת. לאחר מכן יוכלו כולם ליהנות ממסיבה בחדר האירועים הייעודי ובו יתענגו על כיבוד הכולל: פיצות, חטיפים, ברד וכמובן מוזיקה כדי להרים את האווירה. כל שנשאר לכם להביא הוא את עוגת יום ההולדת. תמחור החבילה משתנה בהתאם לכמות הילדים המשתתפים. ניתן לקיים אירועים עד 80 ילדים.

במתחם תוכלו לבלות כמה שעות של הנאה, כייף וספורט. המתחם והמתקנים השונים והמגוונים מתאימים לילדים, נוער ובוגרים מגיל 5 ומעלה וכמובן להורים. אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים בשבת וכאלה שהן חוויה משפחתית כוללת ומלאה, מתחם "ספלינטר" הוא הפיתרון עבורכם.

קטנות וחשובות:
המתחם פועל כחוק עם רישיון עסק.
הכניסה למתחם והמתקנים השונים והמגוונים מתאימים לילדים, נוער ובוגרים מגיל 5 ומעלה.
הזמנת מקומות למסלולי הנינג'ה נעשית מראש באתר.
שהייה בחלל מסלולי הנינג'ה אורכת כשעה וחצי.
יש להגיע בלבוש נוח, נעלי ספורט וכמובן- הרבה מצב רוח.
ניתן לערוך ימי הולדת במתחם (עד 80 ילדים).
שעות פתיחה:
א'-ה' 14.00-21.00
ו' 10.00-16.00
שבת 10.00-21.00
כתובת "ספלינטר"- מתחם מסלולי נינג'ה לילדים: מרכז אלון, קריית השרון, נתניה

טלפון ליצירת קשר: 09-7498620

"ספלינטר": כמה שעות של הנאה, כייף וספורט. צילום באדיבות הלקוח

"ספלינטר": כמה שעות של הנאה, כייף וספורט. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר