ליטוש אבן ושיש בפתח תקוה (צילום: By Gansstock, shutterstock)
ליטוש אבן ושיש בפתח תקוה (צילום: By Gansstock, shutterstock)

ליטוש אבן ושיש בפתח תקוה: הכירו את 'י.ד. ליטושים'

הגיע הזמן לנקות את הבית שלך, אבל לא בניקיון רגיל אלא בפעולה שתבריק אותו: בעבודת ליטוש אבן ושיש מקצוענית. וזה בדיוק מה שתקבלו מ'י.ד. ליטושים', חברת ליטוש אבן ושיש בפתח תקוה ומהחברות הנחשבות בתחום - עבודה יעילה ומקצועית

פורסם בתאריך: 23.2.20 20:03

חברת 'י.ד. ליטושים' – זמינות 24/7

אתם מעיפים מבט קטן ברצפת הבית או המרפסת שלכם, ולפתע מבחינים בכתמים או אפילו במראה פחות מבריק ממה שזכרתם. מה אתם עושים בדרך כלל? פשוט מאוד: מנקים. זה מתחיל בטאטוא אך הכתמים לא יורדים, ואז אתם ממשיכים לסמרטוט עם קצת מים – וזה עדיין לא עובד. אולי ספונג'ה? גם זה לא עוזר. כעת אתם חושבים לעצמכם – 'אולי הכתמים הללו בכלל לא יורדים? אולי אין ברירה וצריך להתרגל לעיצוב החדש והמוכתם של הרצפה?'.

אך האמת היא שאין סיבה לוותר, כי עם קצת עזרה מבעל מקצוע העוסק בתחום הליטושים – הכול יורד במהרה. יהודה סבג, מנהל חברת 'י.ד. ליטושים', עובד בתחום הליטושים כבר למעלה מ-20 שנה. יחד עם אחיו, מבצעים השניים עבודות ליטוש יסודיות לכל סוגי השיש והאריחים – כולל ריצוף אבן טרוורטין, שיש פרלטו ושיש סינתטי – וגם לריצוף אבן, רובה לקרמיקה, רובה אפוקסית ועוד.

מחזיר כמעט לכל רצפת אבן או שיש את הברק שלה (צילום: יהודה סבג)

מחזיר כמעט לכל רצפת אבן או שיש את הברק שלה (צילום: יהודה סבג)

בשביל לשנות במאה שמונים מעלות את מראה הרצפה ולהפוך אותה למבריקה לחלוטין, אתם בוודאי סבורים כי דרוש תהליך ארוך ומורכב. אך לא רק שהתהליך קצר יחסית, אלא שבחברת 'י.ד. ליטושים' ידאגו להיות זמינים עבורכם במשך 24 שעות ביממה לאורך ימי ראשון ועד חמישי. כן, קראתם נכון. יכול להיות שכבר תוך יום אחד, תזכו לרצפת שיש או אבן שנראית כאילו היא 'חדשה מהניילונים'.

בין הכתמים שבהם מטפלת חברת 'י.ד. ליטושים' ניתן למצוא כתמי רטיבות, חלודה ועוד. לשם כך, משתמש יהודה בכלי עבודה איכותיים ובחומרי ניקיון מקצועיים שלא רק יתרמו להסרת כתמים מסוגים שונים, אלא גם למראה חלק ומבריק.

חומרי ניקיון מקצועיים (צילום: יהודה סבג)

חומרי ניקיון מקצועיים (צילום: יהודה סבג)

העבודה של יהודה מתחלקת לשני שלבים: ליטוש שתורם להסרת הכתמים, ולאחר מכן פוליש שמחזיר כמעט לכל רצפת אבן או שיש את הברק שלה. במהלך עבודת הליטוש המקיפה, פותח יהודה את חריצי האריחים, מנקה, מורח דבק ומבצע הברשה. כעבור שבוע בערך חוזר יהודה לבצע עבודת פוליש קריסטל, ולאחריה הוא מחדיר לרצפה את החומר סילר שתורם להגנה על הרצפה מפני הצטברות כתמים נוספים.

תחזוקת הרצפה איננה מסתיימת לחלוטין לאחר העבודה של יהודה, ורצוי שגם אתם תמשיכו להגן על הרצפה שלכם. בהתאם לכך, יהודה ממליץ עבורכם למרוח סילר על הרצפה במהלך כל שנה מחדש, על מנת לשמר את המראה המבריק שלה.

את הטיפ הזה, כמו-גם עצות נוספות, יודע יהודה לתת הודות לשנות העבודה הרבות שלו בתחום – מה שמהווה הוכחה מובהקת לכך שניסיון עתיר שנים בכל מקצוע באשר הוא, תורם רבות לאיכות העבודה.

'י.ד. ליטושים' בפעולה (צילום: יהודה סבג)

'י.ד. ליטושים' בפעולה (צילום: יהודה סבג)

חברת 'י.ד. ליטושים'

טלפון: 050-8837595 (זמינות 24 שעות ביממה בימים ראשון עד חמישי!)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר