אמינות ושירות מעל הכל: סים תקשורת (צילום: יוסי פלזנר)
אמינות ושירות מעל הכל: סים תקשורת (צילום: יוסי פלזנר)

סים תקשורת: אמינות ושירות מעל הכל

מעבדות וחנויות סלולר רבות ידעו כיצד לתקן את הטלפון הנייד שלכם, אבל את היכולת לזהות מהם הדברים החשובים באמת עבורכם תוכלו למצוא רק בחנות 'סים תקשורת' שבפתח תקוה. ככה זה כשניסיון עשיר בשוק הסלולר פוגש יושר, אמינות ומקצועיות

פורסם בתאריך: 24.2.20 18:32

יש הרבה מאוד חנויות סלולר שיודעות לתת שירות מקצועי, ברמה כזו או אחרת, אבל איך אפשר לבחור ביניהן ולדעת שנכנסתם למקום הנכון? העצה שלנו היא להסתכל על הערך המוסף שכל חנות נותנת ועל השירות ללקוחות – ואלו הם בדיוק היתרונות של חנות 'סים תקשורת' הממוקמת במרכז המסחרי עמי בוטיק סנטר, ברחוב רפאל איתן 3 בפתח תקוה.

"הדברים שמאפיינים אותנו הם האמינות והשירות שלנו, שהם מעל הכול", מצהיר יוסי פלזנר, הבעלים של סים תקשורת. "זה מה שמבדיל אותנו מחנויות אחרות. יש לנו המון סבלנות לקשישים ולכל מי שמתקשה עם הטכנולוגיה".

פלזנר, הנדסאי אלקטרוניקה בהכשרתו שעבד בעבר בחברות מהמובילות במשק, לקח את עשר שנות הניסיון שלו בתחום הסלולר והצטרף לרשת סים תקשורת. עם השנים, הוא קוּדם שוב ושוב ומונה למנהל חנות, ואחר כך למנהל הרשת. לבסוף בחר ללכת בדרך עצמאית, ופתח חנות הנושאת את אותו השם אך אינה שייכת לרשת עצמה.

"לאורך שנות העבודה שלי למדתי מהם הדברים החשובים ללקוח", אומר פלזנר. "לכן, למשל, התיקונים מתבצעים במקום מול העיניים של הלקוח. המעבדה נמצאת פה וגם שולחן התיקון. רק את התיקונים המסובכים יותר אנחנו מבצעים במעבדה מאחור. הלקוח רואה איזה חלק יוצא מהטלפון הנייד שלו ואיזה נכנס אליו, והוא רואה מהי התקלה. אין אצלנו מצב שבורג נותר בחוץ. הלקוח רואה שהמכשיר יוצא כמו שהוא נכנס, וזה מוסיף מאוד לאמינות. אין אצלנו משחקים".

סים תקשורת עובדת עם יבואנים רשמיים ועם רכיבים מקוריים בלבד, ובחנות מדגישים שאצלם הלקוח לא יבזבז כסף מיותר. ברגע שתגיעו עם תקלה, קודם כל יבדקו האם קיימת עדיין אחריות על המכשיר, ואם כן – ישלחו אתכם להשתמש בה. בסים תקשורת לא יטפלו עבורכם בתקלה בתשלום רק כדי להרוויח כסף.

"על כל מוצר בחנות יש אחריות. יש מצבים רבים שהלקוחות אשמים אם משהו נקרע או התקלקל, אבל לנו זה לא משנה. באותו הרגע שהוא מגיע, אנחנו נותנים לו מוצר חדש ואז ממשיכים בטיפול", מבהיר פלזנר.

אתם גם מעבירים הרבה מאוד פעילויות בהתנדבות בתחום הסלולר.

"נכון, אנחנו עוזרים המון למבוגרים בחנות שלנו. זה השם שנוצר לנו והוא נכון. אנחנו מעבירים קורסים בבתי אבות, בבתי דיור מוגן ובמועדונים לקשישים, ברמת הבסיס של השימוש בטלפון החכם. אם לוקחים אותנו לכמה מפגשים, אנחנו מעמיקים את המקצועיות בקורס כדי שהמבוגרים ידעו מה לעשות עם המכשירים שלהם – והכול בלי תשלום".

שירות ייחודי נוסף שמוענק בסים תקשורת הוא המכשיר החלופי שתקבלו במקרים שבהם תיקון התקלה נמשך יום או יומיים. כמו כן, ניתנות לרכישה בחנות גם חבילות לשיחות לחו"ל, לצד חבילות סלולר של רוב החברות המובילות במשק. בנוסף לכל אלה, משמשת סים תקשורת כעמדת איסוף רשמית של 'המילטון' – היבואן הרשמי של 'שיאומי' בישראל.

"אנחנו גם מעבדה לתיקון מחשבים שמוכרת את כל הציוד ההיקפי הדרוש", מסכם פלזנר. "אנחנו מחזיקים בחנות רמקולים, אוזניות, ציוד לגיימינג. אפשר להשיג אצלנו כל מה שקשור לטכנולוגיה. אנחנו מתקנים גם את כל סוגי התקלות, ממסך תקול ועד לוח אם וקורוזיה".

אז לא משנה אם אתם ילדים או מבוגרים, דתיים או חילוניים, מתגוררים בפתח תקוה או בסביבתה: אתם יכולים להיות חלק מקבוצה גדולה מאוד של לקוחות שהגיעו פעם אחת לסים תקשורת, בעקבות ההמלצות החמות שקיבלו, ומאז ממשיכים לחזור אליה שוב ושוב בזכות היושר, האמינות והמקצועיות.

סים תקשורת

סים תקשורת

כתובת: מרכז מסחרי עמי בוטיק סנטר, רחוב רפאל איתן 3, פתח תקוה

טלפון: 054-2515025

מעבר לאתר החנות

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסגטרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר