אביזרי סלולר בפתח תקוה
אביזרי סלולר בפתח תקוה (צילום: By N_Dmitriy, shutterstock)

אביזרי סלולר בפתח תקוה: 'סים תקשורת' – כל מה שתרצו

יוסי פלזנר, הבעלים של חנות 'סים תקשורת' המציעה אביזרי סלולר בפתח תקוה, מספר עד כמה הלקוחות שלו מוכנים להשקיע בטלפונים החכמים שלהם. וגם: מה יקרה אם תבואו אליו עם תקלה שאתם אחראים לה

פורסם בתאריך: 24.2.20 18:32

סים תקשורת: לקנות הכול מהכול

זה כבר הפך מזמן לתופעה: המכשיר הסלולרי שאנחנו מחזיקים לא מספיק, ואנחנו חייבים לחדש אותו ואת הסביבה התומכת שלו כל העת. לְמה אנחנו מתכוונים ב'סביבה תומכת'? ובכן, הכוונה היא לכל אותם אביזרים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף של כל אדם בישראל.

אם כן, מה בעצם אפשר להציע לטלפון שלנו? יוסי פלזנר, הבעלים של חנות 'סים תקשורת' הממוקמת במרכז המסחרי עמי בוטיק סנטר, ברחוב רפאל איתן 3 בפתח תקוה, מסביר: "אצלנו אפשר למצוא הכול – מהדברים הפשוטים והזולים ועד ליקרים ביותר – ואנחנו מגיעים לכל כיס, ממחירים של 30 שקלים ועד ל-200 שקלים. אנשים קונים הכול: מגינים, רמקולים, אוזניות, אוזניות גיימינג, מקלדות, מטענים, כרטיסים להרחבת הזיכרון, כוננים ניידים, נרתיקים לריצה, כבלים למחשבים, סוללות גיבוי".

אביזרי סלולר בפתח תקוה: סים תקשורת (צילום: יוסי פלזנר)

אביזרי סלולר בפתח תקוה: סים תקשורת (צילום: יוסי פלזנר)

פלזנר, הנדסאי אלקטרוניקה בהכשרתו שעבד בעבר בחברות מהמובילות במשק, לקח את עשר שנות הניסיון שלו בתחום הסלולר והצטרף לרשת סים תקשורת. עם השנים, הוא קוּדם שוב ושוב ומונה למנהל חנות, ואחר כך למנהל הרשת. לבסוף בחר ללכת בדרך עצמאית, ופתח חנות הנושאת את אותו השם אך אינה שייכת לרשת עצמה.

"לאורך שנות העבודה שלי למדתי מה הדברים החשובים ללקוח", אומר פלזנר, "ולכן הדברים שמאפיינים אותנו הם האמינות והשירות שלנו, שהן מעל לכול. זה מה שמבדיל אותנו מחנויות אחרות. יש לנו המון סבלנות לקשישים ולכל מי שמתקשה עם הטכנולוגיה".

סים תקשורת עובדת עם יבואנים רשמיים ועם רכיבים מקוריים בלבד, ובחנות מדגישים שהם יודעים לתת ללקוח את מה שהוא צריך. כלומר, מהחנות הזו לא תצאו עם דברים שאתם לא באמת צריכים. "על כל מוצר בחנות יש אחריות. יש מצבים רבים שהלקוחות אשמים אם משהו נקרע או התקלקל, אבל לנו זה לא משנה. באותו הרגע שהוא מגיע, אנחנו נותנים לו מוצר חדש ואז ממשיכים בטיפול", מבהיר פלזנר.

בנוסף לכל אלה, משמשת סים תקשורת כעמדת איסוף רשמית של 'המילטון', היבואן הרשמי של 'שיאומי' בישראל.

לסיכום, אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להתחדש במכשור נוסף שיהפוך את הטלפון החכם שלכם ליפה או ליעיל יותר, בואו לסים תקשורת בפתח תקוה – המקום שמבין דבר או שניים באביזרים לסלולר, ויידע לתת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

סים תקשורת

סים תקשורת

כתובת: מרכז מסחרי עמי בוטיק סנטר, רחוב רפאל איתן 3, פתח תקוה

טלפון: 054-2515025

מעבר לאתר החנות

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסגטרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר