כורסאות מעוצבות בפתח תקוה (צילום: אתר חברת Fama)
כורסאות מעוצבות בפתח תקוה (צילום: אתר חברת Fama)

כורסאות מעוצבות בפתח תקוה: Fama – חותמת של איכות

עגולה או מרובעת? מעור או בצבעים ססגוניים? בשביל למצוא כורסאות מעוצבות בפתח תקוה צריך לבקר ברשת 'אמה ואדם דיזיין', יבואנית הכורסאות המעוצבות של Fama. כי לא משנה מהי כורסת החלומות שלכם - ב-Fama תמצאו אותה

פורסם בתאריך: 26.2.20 12:07

כורסה אחת – זה כל מה שצריך כדי לשדרג את הסלון שלכם, ולהפוך אותו מסלון סטנדרטי לכזה עם אמירה שמשקפת את האידיאל העיצובי שלכם. רכשתם סלון? תתחדשו! רק אל תשכחו להוסיף לו את הפריט החשוב ביותר לחלל: הכורסה.

למה כורסה?

אופי הישיבה של זוגות ומשפחות בסלון השתנה באופן משמעותי בשנים האחרונות. בעוד שבעבר נהוג היה לרכוש מערכת ישיבה הכוללת שתיים או שלוש ספות בגדלים שונים ומעוצבות באופן זהה, "בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש ספה אחת, בגודל שמותאם אישית לחלל הסלון שלהם, ולצידה לשלב כורסה שמעוצבת באופן שונה ולעתים אף מנוגד לעיצוב הספה", אומר אנדריי, הבעלים של רשת החנויות 'אמה ואדם דיזיין' והיבואן הבלעדי של מותג הריהוט הספרדי המצליח Fama.

חברת Fama מציעה חוויית ישיבה ייחודית, בנוחות מקסימלית, ומשקיעה במערכות הישיבה שלה מחשבה, תכנון ומשאבים רבים ליצירת ספות נוחות ואיכותיות.

Fama: חוויית ישיבה ייחודית (צילום: אתר חברת Fama)

Fama: חוויית ישיבה ייחודית (צילום: אתר חברת Fama)

כיצד לבחור כורסה שתתאים לכם?

1. שמישות – שאלו את עצמכם לְמה תשמש הכורסה: האם היא מיועדת לאורחים או לישיבה יום-יומית; האם יש לכם צורך בכורסת יחיד או בכורסה שעליה יוכלו לשבת מספר אנשים; והאם היא תשמש לקריאה או לצפייה בטלוויזיה. הייעוד של הכורסה יסייע לכם לבחור את הגודל והעיצוב המתאים ביותר עבורכם.

2. הגודל כן קובע – אם חלל הסלון שלכם גדול במיוחד, בחירת כורסה קטנה או צרה עלולה לגרום לה 'להיעלם' בחלל. מצד שני, שילוב כורסה רחבה וגדולה בחלל קטן עלול לגרום לה להיראות מגושמת, ולסלון להיראות צפוף ועמוס – ולכן חשוב להתאים את גודל הכורסה לגודלו של הסלון עצמו. Fama מאפשרת לכם לבחור את גודל הכורסה וצורתה.

3. אל תתפשרו על איכות – כורסה איכותית יכולה לשמש אתכם לאורך עשרות שנים ולעתים אף יותר. לפיכך, מומלץ לבחור בכורסה המיוצרת מחומרים, בדים ותפירה איכותיים – ועדיף מחברה שהינה בעלת תו תקן של ארגון התקינה הבינלאומי (ISO), כמו הכורסאות של Fama שקיבלה תו תקן ISO-9001 המהווה חותמת שמבטיחה את איכות המוצר.

Fama: חותמת של איכות (צילום: אתר חברת Fama)

Fama: חותמת של איכות (צילום: אתר חברת Fama)

4. עיצוב – כשאתם בוחרים עיצוב לכורסה, קחו בחשבון את העיצוב שבחרתם לחלל הסלון שלכם. אין הכרח, כמובן, שהספה תתכתב עם עיצוב החלל – להיפך: לעתים שילוב ספה בסגנון כפרי בסלון שעוצב בקווים נקיים ומודרניים, ישדרג את מראה הסלון.

חברת Fama מציעה מגוון רחב של סגנונות עיצוביים לכורסה שלכם – החל מעיצוב סולידי ומודרני ועד כורסאות בעיצוב כפרי, בצבעים או בהדפסים עזים. אם תרצו לעצב כורסה ייחודית שאינה נמצאת בתצוגה, צוות החנות של 'אמה ואדם דיזיין' ישמח ליצור עבורכם הדמיה תלת-מימדית של הכורסה באמצעות התוכנה המתקדמת של Fama, על פי המידות וסוג הבד שבחרתם.

5. עור או בד – בחירת הבד לכורסה תשפיע על מה שהכורסה תשדר. אם ברצונכם לשדר יוקרה, ייתכן שתתאים לכם כורסה העשויה מעור איטלקי. לחלופין, אם תרצו לשדר חמימות וביתיות בסלון, העדיפו כורסה העשויה מבד איכותי ונעים למגע. כל הבדים שבהם עושה Fama שימוש מיוצרים בספרד ועשויים מחומרים סינתטיים בלבד. כולם עמידים בפני כתמים, קלים לניקוי ועמידים לאורך שנים.

אמה ואדם דיזיין

מעבר לאתר הרשת

מעבר לעמוד הפייסבוק של Fama בישראל

מעבר לעמוד האינסטגרם של Fama בישראל

סניף פתח תקוה

כתובת: בן ציון גליס 30, פתח תקוה

טלפון: 03-5665799

שעות פתיחה: ימים א'-ה' – 10:00-20:00 | יום ו' – 9:00-14:00 מוצ"ש – עד 22:00

סניף רחובות

כתובת: המלך חסן 7, קריית עקרון

טלפון: 08-8567890

שעות פתיחה: ימים א'-ה' – 10:30-20:00 | יום ו' – 9:30-14:30 | שבת – 10:30-20:00

טלפון לתיאום פגישת ייעוץ: 08-8567890


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר