אומברה לנשים בפתח תקוה (צילום: By VAndreas, shutterstock)
אומברה לנשים בפתח תקוה (צילום: By VAndreas, shutterstock)

אומברה לנשים בפתח תקוה: זה כל היופי

אם יש ספר מקצועי שיודע להגשים לך את החלום ולטפל בפינצטה בכל שערה ושערה שלך, זהו יוסי מור ממספרת 'Yossi Mor – Salon & Barber Shop', המומחה בצביעת אומברה לנשים בפתח תקוה - מהשורש ועד לקצה השערה. והתוצאה – וואו!

פורסם בתאריך: 3.3.20 11:42

כיום, כאשר ישנם כל כך הרבה שינויים בחיינו, אנחנו נוטים להשתעמם מהר מאוד מהקיים ומבקשים כל הזמן לגוון עם דברים חדשים. השיער, הוא לרוב אחד הדברים שאנחנו הכי נהנים לשנות, כשעבור נשים רבות הוא אף מהווה את סימן ההיכר והסמל שמגדיר אותן.

בין כל טיפולי השיער השונים, אחד הטרנדים המרעננים ביותר בשנים האחרונות הוא ה'אומברה'. קשה להאמין שישנה מישהי שטרם הספיקה להכיר את הסגנון, בעיקר בגלל שמדובר בסגנון שהתחיל כהשראה ממצבו הטבעי של השיער.

גווני 'אומברה', בפשטות, באים לדמות את תהליך ההתבהרות הטבעי שהשיער עובר לאחר חשיפה לשמש. בתהליך הצביעה של גווני אומברה משאירים את חלק השערה שקרוב לשורש בגוונים כהים יותר שהולכים ומתבהרים בהדרגתיות עד שמגיעים לקצה השערה, והתוצאה – וואו!.

Yossi Mor – Salon & Barber Shop: מהשורש ועד לקצה השערה (צילום: יוסי מור)

Yossi Mor – Salon & Barber Shop: מהשורש ועד לקצה השערה (צילום: יוסי מור)

נעים להכיר: יוסי מור

אחת המספרות המתמחות בגווני 'אומברה' ובטיפולי שיער נוספים הינה Yossi Mor – Salon & Barber Shop. המספרה המוכרת שקיימת כבר קרוב לעשור היא פרי חזונו של יוסי מור, שהתחיל את דרכו כספר לפני 20 שנה ומאז לא הניח לרגע את המספרים. המקום שעוצב בצורה יפיפייה ומשלב נגיעות מטעמו של יוסי, שבין היתר גם סיים את לימודיו בתור מעצב פנים, מעמיד לרשות לקוחותיו מרכז כולל בו יוכלו לקבל את כל מגוון שירותי השיער והקוסמטיקה.

״אנחנו נמצאים בתקופה בה המראה החיצוני הוא דבר שאנחנו משקיעים בו הרבה מזמננו, ולכן היה לי חשוב לפתוח מקום מקצועי שבו כל השירותים מרוכזים במקום אחד, וזאת בשביל לעזור ללקוחותיי לחסוך זמן יקר״, מסביר יוסי.

״במספרה אני מציע את כלל שירותי השיער לנשים, וביניהם צבע, גוונים (גם אומברה), החלקות, תספורות, כימיה ועוד, כשלצד שירותי השיער ישנה גם מחלקת ציפורניים, קוסמטיקאית מקצועית ובעתיד מתוכננות גם הפתעות נוספות״, מוסיף עם יוסי עם חיוך על פניו.

Yossi Mor – Salon & Barber Shop: כל השירותים במקום אחד (צילום: יוסי מור)

Yossi Mor – Salon & Barber Shop: כל השירותים במקום אחד (צילום: יוסי מור)

סטנדרט ללא פשרות

במטרה להשיג לוק מיוחד, עוברות נשים רבות טיפולי שיער שאמנם מעניקים לשיערן מראה בריא ויפה אך בפועל משאירים את השערה עצמה פגומה. יוסי, שמבין את הרגישות של השערה והצורך של טיפול נכון בה, הגדיר לעצמו במהלך השנים מטודת עבודה שמטרתה להגיע לתוצאה הטובה ביותר וזאת מבלי לפגוע בשערה עצמה.

כל הטיפולים והחומרים בהם משתמשת המספרה מבטיחים כי השיער לא רק יראה טוב אלא גם ישמור על מצבו הבריא. בין אם הגעתן בשביל צבע או גוונים ובין אם בשביל תספורת חדשה, אתן יכולות להיות בטוחות שהשיער שלכן ימשיך להראות נהדר ויוסיף להיות בריא עם כל יום שעובר.

לבחור ספר קבוע הוא תהליך ארוך עם מינימום סבלנות, אך כשמוציאים את ה-ספר, לרוב מדובר בחתונה קתולית עם נדרים שאי אפשר לשבור. אם אתן מחפשות ספר מקצועי שידע להגשים לכן את החלום ויטפל בכל שערה ושערה בפינצטה, מספרתו של יוסי מור פתוחה עבורכן ותשמח לעמוד לשירותכן.

Yossi Mor – Salon & Barber Shop: מגשימים חלומות (צילום: יוסי מור)

Yossi Mor – Salon & Barber Shop: מגשימים חלומות (צילום: יוסי מור)

Yossi Mor – Salon & Barber Shop

כתובת: שמשון 3, פתח תקוה (צמוד לקניון)

טלפון: 077-5421467

שעות פעילות: א'-ה' – 20:00-09:00 | ב' – 20:00-14:30 | ו' – 15:00-08:30

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר