מטבחים בפתח תקווה: מטבחי ארבל (צילום: ניסים לב ומשה קדוש)
מטבחים בפתח תקווה: מטבחי ארבל (צילום: ניסים לב ומשה קדוש)

מטבחים בפתח תקוה: רוצים מטבח חדש? אין גבול לחלומות

ההחלטות בנושא המטבח ילוו אתכם שנים רבות, ולכן חשוב לתכנן מראש כל פרט. האם מראה טבעי עדיף על מראה מודרני? ברזל, עץ או נירוסטה? אל תתלבטו: בחברת 'מטבחי ארבל', מהמובילות בעיצוב מטבחים בפתח תקוה, תקבלו עצמאות מוחלטת לעצב את מטבח חלומותיכם

פורסם בתאריך: 3.3.20 14:32

כשאנחנו בונים בית חדש או משפצים בית קיים, אחד המקומות שמצריכים מאיתנו הכי הרבה מחשבה ותכנון הוא המטבח: איפה יותקן הכיור, מה יהיה המיקום של המקרר, איך יישלפו מגירות הארון – כל כך הרבה דברים שחשוב לקחת בחשבון, כשבינתיים כל שאנחנו יודעים הוא רק מה צבע הארונות שנרצה להתקין.

עיצוב של מטבח בהתאמה אישית יחד עם מעצב פנים מיומן היא הדרך הבטוחה ביותר לחסוך בזמן יקר ולהימנע מעוגמת נפש שעלולה לעלות לנו כסף רב. 'מטבחי ארבל', המתמחה בייצור ושיווק של מטבחי בוטיק מותאמים אישית, מאפשרת לכל אחד מלקוחותיה להגיע עם חזון למטבח חלומותיו, לשבת עם מעצב פנים מומחה ויחד למקד את החזון עד לקבלת תוצאה מושלמת, הן מבחינת נוחות והן מבחינות סגנון. כמו כן, מטבחי ארבל הינה גם חלק מקבוצת 'ארבל טים' אשר מעצבת ומייצרת בהתאמה אישית ריהוט משלים לבית.

מטבחי ארבל: מטבחי בוטיק בהתאמה אישית (צילום: ניסים לב ומשה קדוש)

מטבחי ארבל: מטבחי בוטיק בהתאמה אישית (צילום: ניסים לב ומשה קדוש)

הרעיון הופך למציאות

בכדי ליצור מטבח המותאם באופן ייחודי לכל אחד ואחת מלקוחותיה, מעמידה החנות שורה של בעלי מקצוע מומחים, וביניהם יועצים מקצועיים מתחום עיצוב הפנים ונגרים בעלי שנים של ניסיון. בין אם תרצו לשלב נגיעות של ברזל ועץ למראה טבעי, ובין אם תרצו להשתמש בנירוסטה הנותנת טאצ' מודרני, כל חומרי הגלם והמרכיבים עומדים לרשותכם, כשביחד עם צוות הייעוץ תוכלו להגדיר את החזון ולהגיע למטבח אותו הייתם רוצים לראות בביתכם.

״אנחנו נותנים ללקוחותינו עצמאות מוחלטת לעצב את מטבח חלומותיהם, השמיים הם הגבול וכל אחד יכול ללכת כמה רחוק שירצה עם החלום שלו בזכות המערך הנוח שהחנות מעמידה עבור לקוחותיה״, משתף אוראל, סמנכ"ל החברה, ודור שלישי בניהול את העסק.

״לאחר שבן אדם בדק באופן ראשוני את המידות בביתו, חשב פחות או יותר על הצרכים שלו במטבח, מה חשוב לו ומה הסגנון הכללי שהיה רוצה, אנחנו עוזרים לו לדייק את הרעיון.

״זו תמיד אפשרות לבוא כשיש בראש כבר רעיון מוגמר של התוצאה הסופית, אבל אני לא מצפה מהלקוחות להגיע כשהם באמת יודעים ב-100% מה הם רוצים. חלק ניכר מהתפקיד שלנו הוא לעזור להם לזקק את הרעיון שבראשם עד שיחד אנחנו מגיעים לתוצאה הסופית. רוב הפעמים אנחנו מצליחים לעלות על סגנון המטבח המושלם עבור אנשים כשהם עצמם אפילו לא ידעו שזה מה שהם חיפשו״.

מטבחי ארבל: לזקק את הרעיון - עד לתוצאה הסופית (צילום: ניסים לב ומשה קדוש)

מטבחי ארבל: לזקק את הרעיון – עד לתוצאה הסופית (צילום: ניסים לב ומשה קדוש)

מהאולם ועד הבית

המבקרים שמגיעים אל 'ארבל מטבחים' יוכלו להבחין כבר ברגע הראשון באולם התצוגה רחב הידיים הנמצא במקום. דוגמאות למטבחים המשלבים סגנונות עיצוב ובהם חומרים, פריטים וסידורים שונים משמשים את לקוחות החנות כדי שיוכלו לגבש רעיון בנוגע למטבח אותו יזמינו.

לאחר שישבו לפגישת ייעוץ עם מעצבי הפנים שבמקום והגיעו לרעיון שמרגיש להם כמו 'האחד' בשבילם, יכולים הלקוחות לתאם את ההזמנה וההרכבה לתאריך הנוח עבורם. החברה מתחייבת לשלוח ולהרכיב את המטבח החדש תוך תקופה קצרה ומהירה שלא תעלה על חודש ימים, כשאם ניתן יהיה לשלוח קודם לכן תהיו בטוחים שתקבלו את המטבח עוד בטרם הגיע הדד-ליין.

בכדי להקל על לקוחות החנות בעת הרכישה ואף לבטח את תשלומם, שכן מטבח הוא אף פעם לא עסק זול, מצאה החברה פתרון מושלם עבור לקוחותיה. 50% מתשלום העסקה ישולמו במעמד ההזמנה, זאת בכדי שניתן יהיה להתחיל לעבוד עליה, כשאת חמישים האחוזים הנותרים משלמים הלקוחות רק ברגע שבו המטבח מתקבל בביתם. נוסף על כך, מהרגע בו המטבח יורכב בביתכם, תקבלו עליו אחריות של 12 שנה, פרק זמן ארוך במיוחד שרק מצביע על כך שהחברה יודעת כמה איכותי המוצר אותו היא מספקת ומוכנה לעמוד מאחוריו במשך שנים ארוכות.

אם שבעתם ממטבחים מוכנים מראש ומסגנונות משוחזרים שניתן לראות בכל פינה ובכל בית שני, זו ההזדמנות שלכם להפיח חיים בחלום. יחד עם הצוות המקצועי של ״ארבל מטבחים״ תוכלו לתכנן את מטבח חלומותיכם בסגנון על זמני, כך שיתאים בצורה מושלמת לצרכים שלכם וילווה אתכם בנאמנות במשך שנים ארוכות.

מטבחי ארבל

כתובת: ז'בוטינסקי 89, פתח תקווה

טלפון: 079-5555255

שעות הפעילות: א-ה – 19:00-09:00 | ו' – 13:00-09:00

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר