צוות דורועי: מכפיל כוח (צילום: קלר וויליאמס)
צוות דורועי: מכפיל כוח (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: מינימום זמן, מקסימום תועלת

לקבל חשיפה משמעותית לנכס ולסגור עסקה מוצלחת במינימום זמן – זהו היתרון הגדול של סוכני הנדל'ן דור שאול ורועי מור, בעלי 'צוות דורועי'. ״היכרותנו עם פתח תקוה כילידי האזור ועבודתנו כצוות", אומר דור, "יוצרת מכפיל כוח למציאת העסקאות הטובות ביותר ללקוחותינו"

פורסם בתאריך: 4.3.20 17:55

'טובים השניים מן האחד' הוא לא רק משפט חלול, אלא רמז לגישה בחיים המאפשרת לכל אינדיבידואל למקסם את היכולות שלו. העבודה המשותפת של צוות חזק, בכל תחום, מאפשרת לבעלי מקצוע לחבור ולרתום את היתרונות היחסיים שכל אחד מביא עימו, בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר.

במקרה של 'צוות דורועי', מדובר בטוב ביותר מבין כל העולמות – דור שאול ורועי מור, שני סוכני נדל'ן מנוסים ומקצועיים אשר חברו יחד במטרה להעניק ללקוחותיהם שירותי נדל״ן ברמה הגבוהה ביותר.

דור ורועי החלו את דרכם המשותפת לפני כ-5 שנים, כשהכירו במסגרת עבודה במשרד אנגלו סכסון. כעבור זמן מה החלו השניים לעבוד ביחד כצוות וקצרו תוצאות יוצאות דופן. ההישגים המרשימים אליהם הגיעו דחפו אותם להעמיד במבחן את היכולות שלהם ולבדוק כמה רחוק יוכלו להגיע, הם ארזו את החפצים אל תוך המזוודה והחליטו לעבור למשרד תיווך מוכר בו יוכלו להגשים את מלוא הפוטנציאל שלהם כצוות, בהתאם לשיטה שבה עובד המשרד החדש.

צוות דורועי: להגשים את מלוא הפוטנציאל (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: להגשים את מלוא הפוטנציאל (צילום: קלר וויליאמס)

'קלר וויליאמס', הרשת שזכתה לאמץ את הצוות, קיבלה אותם בזרועות פתוחות, ומאז ועד היום השניים מתבלטים כאחד הזוגות החזקים והמשפיעים ביותר, המובילים את הרשת בישראל בכלל ובפתח תקווה בפרט.

קלר וויליאמס, לאלה שלא מכירים, היא רשת תיווך ותיקה, בת 35 שנה, העובדת בשיטה האמריקאית. היתרון של שיטה זו הוא שהיא יוצרת מעטפת של סוכנים הפרוסה באזורי התמחות שונים.

מספר הסוכנים הגדול מייצר מספר נכסים גדול בבלעדיות, כל נכס שהוחתם נכנס ישירות למאגר עצום של קונים ומוכרים, אותו מצליבים כל סוכני הרשת כדי למצוא התאמה עבור קונים פוטנציאלים או נכסים רלוונטיים. דרך עבודה זו פותחת דלת הזדמנויות עבור לקוחות הרשת המבקשים לקדם עסקאות בצורה מהירה ויעילה יותר.

העבודה המשותפת שעושים דור ורועי מאפשרת להם לחלוש על אזורים נרחבים בכל פתח תקוה ולהציע שירות למגוון גדול של לקוחות. עבור כל אחד מלקוחותיהם מעמידים השניים סוללה של אנשי מקצוע המבטיחה כי תהליכי קניה ומכירה יתבצעו ללא הפרעות מיותרות וללא עיכובים. כך זוכה כל מי שעובד עם צוות דורועי לעזרה בכל הקשור לקבלת משכנתא מהבנק, עבודה מול עורך דין מקצועי, הערכת שווי נכס ללא עלות ועוד.

״אנחנו מעין משרד בתוך משרד״, מציין דור. ״ההיכרות שלנו עם פתח תקוה כילידי האזור, כמו גם העבודה שלנו כצוות, שיוצרת מכפיל כוח, מאפשרת לנו למצוא את העסקאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו, בין אם מדובר בקונים ובין אם במוכרים".

רועי מוסיף כי ״הניסיון לימד אותנו שהדבר החשוב ביותר בתחום הוא שיתוף הפעולה בינינו לבין הלקוח. כדי שנוכל לעזור לכל אחד מלקוחותינו אנחנו מצפים מהם לשיתוף פעולה מלא, בתמורה לכך אנחנו יכולים להתאים את מאמצי השיווק והמכירה שלנו כך שכל עסקה תבוצע במינימום זמן ובמקסימום תועלת״.

צוות דורועי: בדרך לעסקת החלומות (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: בדרך לעסקת החלומות (צילום: קלר וויליאמס)

במסגרת שיווק הנכסים, פועלים דור ורועי במספר פלטפורמות – כל אחת מאפשרת להם להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. דרך פרסומי גרילה בפייסבוק ובאתרים שונים, בשילוט ובהצלבה בתוכנת הרשת, זוכים הלקוחות של צוות דורועי לקבל חשיפה משמעותית לנכס שלהם, מה שמקצר משמעותית את זמני העבודה על הנכס ומביא לסגירת עסקאות מוצלחות במינימום זמן.

במטרה לחדור עמוק יותר לשוק המקומי, החליטו זה מכבר דור ורועי להרחיב את הצוות כך שיוכלו להעניק מענה מהיר יותר עבור כלל הלקוחות. כיום הצוות כבר מונה חמישה אנשים, כשלשורותיו הצטרפה מירב מלאך ולאחרונה גם סיגל לוי ואנדריי שר, וסוכנים נוספים עתידיים להצטרף בעתיד.

כמו כן, בימים אלה ממש נמצא הצוות בעיצומו של הקמת מערך לשירותי אחזקת דירות. השירות מושלם עבור כל אדם שיש בידיו מספר נכסים והוא מעוניין להעביר את האחריות על הטיפול בהם לגורם אחראי שידאג לשוכרים שלו ולנכס עצמו.

אם אתם חושבים למכור דירה או לקנות אחת בפתח תקוה והסביבה, אתם תרצו לעבוד מול צוות חזק שילווה אתכם לאורך כל הדרך ויעזור לכם לבצע את העסקה תחת התנאים הטובים ביותר. צוות דורועי שהפך זה מכבר לשם דבר ישמח לעמוד לשירותכם ולהוביל אתכם אל עבר עסקת חלומותיכם.

צוות דורועי

כתובת: מוטה גור 4, פתח תקוה

טלפונים: רועי – 052-5746743 | דור – 054-8829185

מעבר לעמוד הפייסבוק של רועי

מעבר לעמוד הפייסבוק של דור

מעבר לאתר החברה

הצוות של דורועי. צילום: קלר וויליאמס

הצוות של דורועי. צילום: קלר וויליאמס


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר