משרדי תיווך בפתח תקוה (צילום: By Kanjana Kawfang, shutterstock)
משרדי תיווך בפתח תקוה (צילום: By Kanjana Kawfang, shutterstock)

משרדי תיווך בפתח תקוה: צוות דורועי – ככה זה כשיש שניים

מאמצי שיווק אדירים לצד היכרות עמוקה עם השוק המקומי וידע רב בתחום התיווך, מיצבו את 'צוות דורועי' כאחד המקצועיים והבולטים ביותר בענף המורכב של משרדי תיווך בפתח תקוה. רועי מור ודור שאול: צמד החברים שחי את הרחובות והשכונות של אם המושבות

פורסם בתאריך: 4.3.20 18:26

אם ניסיתם בשנים האחרונות למכור בית או לרכוש אחד מבלי להשתמש במשרד תיווך, כנראה שהבנתם מהר מאוד שלשכור את שירותיו של מתווך זה כבר לא פריבילגיה, כי אם חובה.

ככל שהזמן עובר, שוק הדיור וכל הקשור בו, הופכים למורכבים ומאתגרים יותר ויותר. התנהלות בשוק ללא ידע קודם עלולה לגרום למפלה כספית חורצת ולכן הדבר הנכון לעשות הוא להשתמש בהכוונה של אנשי מקצוע שיכולים לעזור, לייעץ ובעיקר לשמור עלינו שלא נעשה טעויות שיעלו לנו אחר כך הרבה מאוד כסף.

בין המתווכים המקצועיים ביותר שתוכלו למצוא באזור פתח תקוה והסביבה, תזכו להכיר גם את 'צוות דורועי' הידוע לטובה בזכות ההישגים חסרי התקדים אליהם הוא מגיע ושיטת העבודה המנצחת בה הוא פועל.

רועי מור ודור שאול החלו את דרכם יחד לפני מספר שנים ברשת התיווך אנגלו סכסון, לאחר שהבחינו כי הם מגיעים לתוצאות יוצאות דופן יחד כצוות, החליטו השניים לעבור למשרד התיווך 'קלר וויליאמס', בו יוכלו לפתח את הצוות ולהוסיף אליו סוכנים נוספים.

צוות דורועי: עשרות עסקאות נדל״ן מוצלחות בכל שנה (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: עשרות עסקאות נדל״ן מוצלחות בכל שנה (צילום: קלר וויליאמס)

מאז הגיעו השניים למשרד התיווך המוכר שבפתח תקוה, עברו מים רבים מתחת לגשר, והצוות שהתחיל בתור שני אנשים בלבד, הלך וגדל, אליו התווספה מירב מלאך ולאחרונה צורפו גם שני סוכנים נוספים: סיגל לוי ואנדרי שר. כיום, כאשר הצוות ממשיך לגדול ולקבל אליו מתווכים נוספים, מלווה צוות דורועי עשרות עסקאות נדל״ן מוצלחות בכל שנה, והכל בזכות המקצועיות וההיכרות הרבה עם השוק המקומי.

״אנחנו ילידי פתח תקוה, גדלנו כאן והעברנו כאן את מרבית שנותינו לכן אנחנו גם מכירים את האזור כמו את כף ידנו ויודעים לאן לקחת כל קונה שמחפש דירה או כיצד לשווק דירה שמוכר מבקש למכור״, מסביר רועי.

״יצרנו לעצמנו פורמט עבודה שמאפשר לנו לכסות אזורים רבים ככל האפשר בכל העיר. ככל שאנחנו מכירים יותר את השוק המקומי בו אנחנו נמצאים, אנחנו יכולים לספק שירות טוב יותר ללקוחות שלנו, כך שמבחינתנו אנחנו חיים את הרחובות ואת השכונות של העיר לא פחות משאנחנו חיים את הבית ואת המשפחה שלנו״.

צוות דורועי: להגשים את מלוא הפוטנציאל (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: להגשים את מלוא הפוטנציאל (צילום: קלר וויליאמס)

לצד ההיכרות של הצוות עם אזור ההתמחות בו הוא עובד, המתרחב בין היתר גם לראש העין, קרית אונו והסביבה, מעמיד הצוות לטובת לקוחותיו סל שירותים רחב. בין השירותים אותם תקבלו, תיהנו מליווי בנקאי בעת קבלת משכנתא, עבודה מול עורך דין מקצועי המתמחה בתחום הנדל״ן, הערכת שווי נכס ללא עלות ועוד.

שיטת העבודה של השניים הופכת את עולם הנדל״ן לכזה שקל לנוע בו, שכן כל השירותים ואנשי המקצוע מרוכזים במקום אחד, כשעל 'התזמורת' מנצחים דור ורועי.

סל השירותים הרחב אותו מעניקים דור ורועי ללקוחותיהם הוא צד אחד במשוואה שתוצאתה היא סגירת עסקה מוצלחת לכל אחד מהלקוחות. בצד השני של המשוואה עומדות פעילויות השיווק המאסיביות שעושים השניים במטרה להביא קונים פוטנציאלים עבור דירות שעומדות למכירה.

בין שאר הפלטפורמות בהם משתמשים השניים, הם מרכזים את מאמצי הפרסום במקומות שונים כדוגמת פייסבוק, אינסטגרם, אתרים שונים, שלטים, עיתונים מקומיים ובאמצעות הצלבה בתוכנת הרשת של קלר וויליאמס. התוכנה הייעודית, בה משתמש הצוות, כמו גם שאר המתווכים ברשת, נועדה להצליב בין קונים ומוכרים פוטנציאלים. כך, מזינים השניים כל נכס שהחתימו בבלעדיות וכל קונה שמחפש נכס באזור הפעילות שלהם, כשברגע שישנה הצלבה היא קופצת וניתן להפגיש בין הצדדים לבחינת תנאי העסקה ולקידומה.

מאמצי השיווק האדירים אותם משקיע צוות דורועי, כמו גם ההיכרות שלו עם השוק המקומי והידע הרב בתחום, מיצבו אותו כאחד הצוותים המקצועיים והבולטים ביותר באזור פתח תקוה והסביבה. בין אם אתם מחפשים למכור בית ישן, ובין אם אתם מעוניינים לעבור לבית חדש, צוות דורועי ישמח לעמוד לשירותכם ולהביא אתכם לעסקה איכותית ומוצלחת.

צוות דורועי: מכירים את האזור כמו את כף היד (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: מכירים את האזור כמו את כף היד (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי

כתובת: מוטה גור 4, פתח תקוה

טלפונים: רועי – 052-5746743 | דור – 054-8829185

מעבר לעמוד הפייסבוק של רועי

מעבר לעמוד הפייסבוק של דור

מעבר לאתר החברה

הצוות של דורועי. צילום: קלר וויליאמס

הצוות של דורועי. צילום: קלר וויליאמס


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר