מוניות בפתח תקוה: מוניות אביר (צילום: מוניות אביר)
מוניות בפתח תקוה: מוניות אביר (צילום: מוניות אביר)

מוניות בפתח תקוה: 'מוניות אביר' – הבחירה הראשונה

שירותיות ברמה הגבוהה ביותר – זה מה שמציעים בתחנת 'מוניות אביר' בכל הזמנה של מוניות בפתח תקוה. לכם, עד שתגיעו בביטחה ליעד, נשאר רק להתרווח במושב וליהנות מהנוף שמשתקף דרך החלון

פורסם בתאריך: 8.3.20 15:36

התניידות בישראל היא לא תמיד דבר קל. התחבורה הציבורית בשבת כמעט ולא קיימת, האוטו והדלק עולים לנו הרבה כסף, ולפעמים פשוט אין לנו כוח לשבת על ההגה ולעבור את כל הנסיעה ברוטציה בין קלאץ' לגז וברקס. עבור רבים מאיתנו מוניות הן הפתרון הנוח ביותר להגיע מנקודה א' לנקודה ב' וכשאנחנו יודעים שאנחנו בידיים טובות ואמינות, הופכת הנסיעה במונית לבחירה מספר אחת בכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית.

מוניות אביר הוותיקות הפועלות כבר משנת מ-1989 הפכו ברבות השנים לדרך הנוחה ביותר של תושבי פתח תקווה להתנייד בתוך העיר ומחוצה לה. תחנת המוניות הוותיקה, שהרוויחה מקום של כבוד בליבה של העיר מציעה שירותי הסעות נוחים ואמינים המוגשים על ידי נהגים מהשורה הראשונה המחזיקים בשנים של ניסיון.

ערוכים לנסיעה נוחה ומפנקת: מוניות אביר (צילום: מוניות אביר)

ערוכים לנסיעה נוחה ומפנקת: מוניות אביר (צילום: מוניות אביר)

בין אם החלטתם להשאיר את האוטו לנוח בבית בערב של יציאה עם חברים ובין אם אתם מחפשים פתרון הגעה לשדה התעופה מבלי להיאלץ לשלם את התעריפים המוגזמים שיגבו מכם בחניון, שירות המוניות הנוח של תחנת ״אביר״ ישמח לעמוד לשירותכם 24 שעות ביממה לאורך כל השבוע.

הרכבים בהם משתמשת תחנת המוניות מתוחזקים באופן קבוע אחת לתקופה וערוכים לנסיעה נוחה ומפנקת בה תוכלו להתרווח במושב האחורי ולהביט מהחלון עד להגעתכם ליעד. אם אגב החלטתם להזמין נסיעה לשדה או בחזרה תוכלו לתאם את זמן ההגעה מול התחנה יום לפני כן, ואף לבקש שיעשו לכם השקמה בבוקר של הטיסה. איפה עוד תראו כזה שירות?

כחלק מהחתירה לרמת שירות גבוהה, דואגים כל נהגי המוניות להחזיק ברכבם עגלת משא כדי לעזור לכם לסחוב ציוד. אם נתקעתם עם מזוודות, ציוד כבד, ציוד שביר או כזה שלא נוח לסחוב ביד, הנהגים של אביר ישמחו לשלוף את העגלה ולעזור לכם להעמיס את הציוד בשתי שניות למונית בזמן שאתם מחכים ברכב.

נקודת זכות נוספת לטובתה של תחנת המוניות אביר תוכלו לרשום גם עבור הנהגים של התחנה. לא עוד נהגי מוניות שמדליקים סיגריה וחותכים את הכביש כמו מטורפים ולא עוד מוניות שמתעכבות בגלל לקוח קודם וגורמות לכם לאחר ליעד שלכם. כל נהגי התחנה מתחייבים לשירותיות ברמה הגבוהה ביותר ולדאגה לשלומם ולרווחתם של הנוסעים לאורך כל הדרך. הגישה אותה מאמצת התחנה מציבה אתכם, הנוסעים, בראש סדר העדיפויות וכראיה לכך תזכו ליהנות משירות נוח ונעים.

אם אתם מתכננים נסיעה לחו״ל, מחפשים פתרון ליציאה מהעיר במהלך הסופ״ש או אפילו אם רכבכם התקלקל וממתין לתיקון במוסך, תוכלו לדבר עוד היום עם תחנת המוניות ״אביר״, להזמין מונית ולהגיע צ’יק צ’ק לכתובת שלכם מבלי לשבור את הראש ומבלי להסתבך בדרכים.

מוניות אביר

אזור פעילות: פתח תקוה והסביבה

טלפון: 03-9345555 (או סיומת 6,7,8 במקום 5)

שעות פעילות: 24/7


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר