מוניות לנתב"ג מפתח תקוה: מוניות אביר (צילום: מוניות אביר)
מוניות לנתב"ג מפתח תקוה: מוניות אביר (צילום: מוניות אביר)

מוניות לנתב"ג מפתח תקוה: חופשה מהרגע הראשון

כדי להגיע בזמן לשדה התעופה וליהנות מהנסיעה מבלי להידחק באוטובוס או ברכבת, יש רק כתובת אחת לקחת מוניות לנתב"ג מפתח תקוה: תחנת 'מוניות אביר' - עם 60 מוניות ונהגים מיומנים שעומדים לשירותכם בכל עת, החופשה שלכם מתחילה כבר במונית

פורסם בתאריך: 8.3.20 15:43

אתם מתארגנים לטיסה, הזמנתם כרטיסים לנופש ביעד אקזוטי אחרי הרבה זמן שאתם מתכננים לקחת קצת חופש מהעבודה, וההתרגשות בשיאה. הזמנתם כרטיסים, סגרתם מלונות, הכנתם דרכונים ואתם מוכנים לצאת מהבית. בחוץ מחכה לכם מונית שתאסוף אתכם ותוריד אתכם בשדה התעופה, כדי שכבר מהרגע הראשון תוכלו להתחיל את החופשה בצורה המדהימה ביותר.

נכון, הייתם רוצים להגיע עם האוטו שלכם לשדה התעופה ולהסתמך עליו, אבל המחיר המופרז של החנייה בחניון השדה הופך את הרעיון לכל כך לא משתלם, שאפילו לא טרחתם להוציא את המפתחות מהמגירה. מונית היא כעת האופציה הנוחה ביותר עבורכם, שתבטיח לכם שלא רק שתגיעו בזמן, אלא גם תיהנו מנחת בדרך, ולא תיאלצו להידחס בין ההמון באוטובוס או ברכבת כשהמזוודות חוסמות את המעבר ומביאות לכולם עצבים.

האופציה הנוחה ביותר: מוניות אביר (צילום: מוניות אביר)

האופציה הנוחה ביותר: מוניות אביר (צילום: מוניות אביר)

את הדרך לשדה ובחזרה ממנו תוכלו לעשות יחד עם מוניות ״אביר״ המוכרות, העובדות באזור פתח תקוה והסביבה ועומדות לשירותכם 24/7 לאורך כל השנה. ברגע שהחלטתם מתי אתם רוצים להגיע לשדה, כדי שיישאר לכם גם מספיק זמן להסתובב בדיוטי, תוכלו להתקשר למוקד מוניות אביר ולתאם איתו שעת הגעה מדויקת בה יגיע נהג לאסוף אתכם.

אם אתם לא סומכים על עצמכם שתתעוררו בזמן ליציאה מהבית, תוכלו אפילו לבקש מתחנת המוניות שתתקשר לעשות לכם קריאת השקמה בשעה שתחליטו, רק אל תבקשו עוד 5 דקות לישון כי חבל שתאחרו לטיסה.

צי המוניות של התחנה כולל לא פחות מ-60 מוניות שעומדות לשירותכם בכל עת, עם נהגים מיומנים וזהירים שייקחו אתכם עד לשדה ובחזרה הביתה לכשתנחתו בחזרה בארץ. כל אחד מהנהגים מצויד בעגלת משא תומכת העוזרת לו לסחוב מזוודות וציוד כבד, כך שאם הסתבכתם עם הררי מזוודות לא תצטרכו לסחוב אותן בעצמכם ותוכלו לבקש מהנהג שיבוא להעמיס אותן ולאחר מכן לפרוק אותן ברכב.

קריאת ההשכמה, איסוף הציוד עם עגלה מהבית ועוד, הם רק חלק קטן המשקף את אמנת החברה, הדואגת לשים את צרכי הנוסעים בראש סדר העדיפויות בכל עת. כל אחד מנהגי התחנה דואג להגיע עם רכב נעים לנסיעה, ללא סיגריות, לכלוכים או סביבה לא נקייה, השירות המעולה שתקבלו נועד להבטיח כי תגיעו בבטחה ובנוחות לשדה התעופה ללא שום הפרעות בדרך וללא התקלות.

אם כבר התחלתם לארגן את המזוודות לטיסה הקרבה ובאה וכל שנישאר לכם לעשות הוא רק לארגן לעצמכם דרך הגעה לשדה התעופה, מוניות ״אביר״ עומדות לשירותכם בכל עת עם צוות נהגים מקצועי, מוניות נוחות ושירות אדיב לאורך כל הנסיעה.

מוניות אביר

אזור פעילות: פתח תקוה והסביבה

טלפון: 03-9345555 (או סיומת 6,7,8 במקום 5)

שעות פעילות: 24/7

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר