תחנת מוניות מומלצת בפתח תקוה (צילום: By Bernhard Richter, shutterstock)
תחנת מוניות מומלצת בפתח תקוה (צילום: By Bernhard Richter, shutterstock)

תחנת מוניות מומלצת בפתח תקוה: מוניות 'מוניטין', נעים להכיר

כדי ליהנות מנסיעה בטוחה ורגועה במונית, עם נהג מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה, עדיף להזמין מונית מתחנת מוניות ותיקה ומסודרת. וכשמדברים על תחנת מוניות מומלצת בפתח תקוה, זו שכולם ממליצים עליה היא תחנת המוניות 'מוניטין'. כל הסיבות – כאן בכתבה

פורסם בתאריך: 16.3.20 11:25

כשאנחנו נוסעים ממקום למקום, אנחנו מעדיפים שיהיה לנו כמה שיותר נוח. על הנסיעות באוטובוס כבר ויתרנו מזמן, מוניות השירות עוצרות לעיתים נדירות כי הן תמיד מלאות, והרכבת – שמאחרת, בדרך-כלל – כבר מזמן לא באה בחשבון. מסקנה: מוניות ספיישל הן הדרך הפשוטה ביותר להתנייד – ומוניות 'מוניטין' שבפתח תקוה הן האופציה הטובה ביותר עבור כל מי שמבקש נסיעה שקטה ונוחה, מבלי לסבול מצפיפות ומאיחורים מרגיזים.

תחנת המוניות 'מוניטין', שהוקמה לפני למעלה מ-10 שנים, שוכנת ברחוב פינסקר בפתח תקוה. התחנה פועלת 24 שעות ביממה לאורך כל ימי השבוע, מפעילה את שירותיה בכל רחבי הארץ ומחזיקה במחלקת נהגים מקצועיים – כולם בוגרי שירות צבאי ובעלי תודעת שירות גבוהה.

מוניות מוניטין: חוויית נסיעה (צילום: יח"צ)

מוניות מוניטין: חוויית נסיעה (צילום: יח"צ)

הערך המוביל את תחנת 'מוניטין' הוא חוויית הנסיעה. בעוד שבתחבורה ציבורית אתם נאלצים להצטופף ולעמוד ביחד עם ההמון, במוניות 'מוניטין' מובטחת לכם חוויה נעימה ורגועה. מוזיקה שקטה, מיזוג אוויר נעים, מושבים מפנקים ונסיעה חלקה – זוהי החוויה שאיתה תצאו מהמונית בהגיעכם ליעד, וזו החוויה שגם תוכלו לצפות לה בכל פעם שתיכנסו למונית.

התחנה עובדת מול אנשים פרטיים המעוניינים בנסיעות ליעדים שונים, וכן מול חברות גדולות השוכרות את שירותיה עבור העובדים שלהן שצריכים דרך להגיע מהבית למשרד ובחזרה.

כמו כן, לצד מוניות הפרייבט מפעילה התחנה גם רכב נגיש לנכים. הרכב המרווח מאובזר במעלית לכיסא גלגלים, המאפשרת להעלות ולהוריד בקלות ובנוחות כל אדם בעל נכות על כיסא גלגלים. השירות מגיע כיתרון נוח עבור נוסעים המשתמשים בכיסא גלגלים, ואשר צריכים להגיע ממקום למקום מבלי להסתבך בדרכי הגעה מפותלות.

מוניות מוניטין: הבחירה הנכונה ביותר (צילום: יח"צ)

מוניות מוניטין: הבחירה הנכונה ביותר (צילום: יח"צ)

שירות נוסף שמציעה התחנה הוא שירות משלוחים אקספרס. במקום להסתבך עם דואר ישראל, לשלוח חבילה ולחכות חודשים עד שתגיע ליעד – אם בכלל תגיע בסוף – תוכלו לבצע כל משלוח שתרצו באמצעות המוניות של תחנת 'מוניטין'. תחנת המוניות מעמידה לרשותכם שירות משלוחים קל ונוח, כאשר כל שעליכם לעשות הוא להזמין מונית לנקודת האיסוף של החבילה שאתם מעוניינים לשלוח, למסור לנהג את החבילה, וברגע שהחבילה תימסר אף תקבלו עדכון שהמשלוח בוצע בהצלחה.

לסיכום, נציין שאם נתקעתם בדרככם לעבודה, בדרך לבילוי עם חברים או אם אתם צריכים להגיע לשדה התעופה, צרו קשר עם מוניות 'מוניטין' וצוות נהגי התחנה ישמח לעמוד לשירותכם. הנהגים המקצועיים, הרכבים הנוחים והחוויה שבנסיעה הופכים את התחנה לבחירה הפשוטה והנכונה ביותר עבור כל מי שזקוק לנסיעה אך לא מעוניין להסתבך בדרכים.

מוניות מוניטין

כתובת: פינסקר 35, פתח תקוה

טלפון: 03-9195000

שעות פעילות: 24/7


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר