מרפאות שיניים בגבעת שמואל (צילום: By Nestor Rizhniak, shutterstock)
מרפאות שיניים בגבעת שמואל (צילום: By Nestor Rizhniak, shutterstock)

מרפאות שיניים בגבעת שמואל: רפואה איכותית, נוחות מירבית

המחירים הנוחים, הצוות הרפואי החולש על מגוון תחומים, וריכוז השירותים לטיפולי שיניים תחת קורת גג אחת – כל אלה הפכו את רשת מרפאות 'דנטל קליניק' לבחירה הראשונה של אלפי אנשים, המבקשים טיפול איכותי ומסור מצד רופאים של מרפאות שיניים בגבעת שמואל

פורסם בתאריך: 17.3.20 19:10

דנטל קליניק

כאבי שיניים הם מסוג הכאבים שקשה מאוד להתמודד איתם, מעין כאב שמתקרב ברמתו לשילוב שבין התנגשות של הזרת ברגל עם שולחן האוכל ובין מיגרנה עוצמתית שלא משחררת… הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כאבי השיניים היא לטפל ישירות במקום הבעייתי שמשדר את אותות הכאב – לבצע סתימה, להתקין כתר או אפילו לעקור שן שמפריעה וגורמת לתחושה לא נעימה.

כשאנחנו מתייעצים עם רופא שיניים על הליך רפואי שעלינו לקחת כדי לטפל בכאבים, במרבית המקרים הוא ישלח אותנו ממרפאה למרפאה ומרופא לרופא על מנת שניתן יהיה לטפל בבעיה שלב אחר שלב, יום אחר יום. אלא שבינתיים הפה שלנו כואב, מצבנו הבריאותי הולך ומידרדר, ורמות הסבל שלנו גדלות.

בדיוק כדי להיאבק בתופעה הזו, הקים רופא השיניים ד"ר עבד חיראללה את 'דנטל קליניק' (Dental Clinic) – רשת מרפאות השיניים שלו הפרושות בשלושה מוקדים ברחבי הארץ: בגבעת שמואל, ברמת גן ובכפר קאסם.

דנטל קליניק: הבחירה הראשונה של אלפי מטופלים (צילום: דנטל קליניק)

דנטל קליניק: הבחירה הראשונה של אלפי מטופלים (צילום: דנטל קליניק)

דנטל קליניק הינה קבוצה של מרפאות שיניים שהוקמה בזו אחר זו, החל בשנת 2000. ד"ר עבד, בעל ותק של 20 שנה בתחום, ביקש לייסד מרפאה אשר מרכזת מומחים מתחומים שונים ברפואת שיניים. המטרה הייתה, ועודנה כיום, לאפשר למטופלים למצוא תחת קורת גג אחת את כל שירותי רפואת השיניים שלהם הם נזקקים, בין אם בחירום ובין אם בשגרה.

"זמן הוא כסף", אומר ד"ר עבד, "אני יודע שעבור רבים ממטופליי, הזמן שהם משקיעים במרפאה הוא זמן שבו הם מפסידים עבודה, ולכן החלטתי לרכז את כל השירותים במקום אחד – מה שעוזר לאנשים לחסוך בזמן יקר".

טיפול מקצועי מרופאים מומחים

סל השירותים שאותו ניתן לקבל במרפאות דנטל קליניק נע בין טיפולים אסתטיים כגון יישור שיניים, דרך טיפולים רפואיים כגון סתימות, כתרים, עקירות, השתלות שיניים ועצם; ועד לטיפולי חירום. אם מדובר בחור קטנטן בשן או בעקירה של שן, ניתן לקבוע תור מבעוד מועד למרפאה הקרובה ביותר, אך אם הסבל קשה מנשוא עקב כאבים בפה ובלסת כתוצאה משן רקובה או שן כלואה, אפשר ליצור קשר עם המרפאה בכל שעה ביממה (24/7) כדי לטפל בכאבים – גם באמצע הלילה.

כל השירותים במקום אחד. מימין: ד״ר עבד ובנאן חיראללה (צילום: דנטל קליניק)

כל השירותים במקום אחד. מימין: ד״ר עבד ובנאן חיראללה (צילום: דנטל קליניק)

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מרפאות דנטל קליניק הוא בכך שהרשת חתומה על הסכמים מול קופות החולים כללית ולאומית. כל מי שמתחת לגיל 18 ומבוטח בקופות החולים הללו, יכול להגיע למרפאות דנטל קליניק לשם קבלת טיפול רפואי, במקום להגיע למרפאות של קופת החולים. טיפולים אלו ניתנים ללא כל תשלום – בדיוק כמו במרפאות הקופה – שכן רשת המרפאות מקבלת את התשלום מקופת החולים עצמה, ובינתיים ילדיכם זוכים לטיפול מקצועי מרופאים מומחים בעלי שנים של ניסיון.

המחירים הנוחים שמציעה דנטל קליניק, הצוות הרפואי החולש על מגוון תחומים, וריכוז השירותים תחת קורת גג אחת – כל אלה הפכו את מרפאות הרשת לבחירה הראשונה של אלפי מטופלים המבקשים איכות לצד נוחות. אם אתם סובלים מכאבי שיניים שמדירים שינה מעיניכם, או פשוט רוצים להשקיע בטיפול שיניים אסתטי שיהפוך אתכם לאטרקטיביים יותר, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם רשת המרפאות עוד היום – וליהנות מחוויה שונה לחלוטין ממה שהכרתם עד כה.

דנטל קליניק

מרפאות:

גבעת שמואל, מנחם בגין 38

רמת גן, ביאליק 65

כפר קאסם, סולטאני 55

טלפון: 050-7492575

שעות פעילות: א-ה: 20:00-08:00

מעבר לאתר

להשארת פרטים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר