גן ילדים מומלץ בנווה עוז: גן צהרון עדי (צילום: עדי רצאבי)
גן ילדים מומלץ בנווה עוז: גן צהרון עדי (צילום: עדי רצאבי)

גן ילדים מומלץ בנווה עוז: המקום שבו האהבה מנצחת

גן ילדים אידאלי הוא גן שמעניק לילד כלים כדי שיגדל להיות סקרן ועצמאי, ומציע לו מגוון חוגים ופעילויות. זה מה שמציע 'גן צהרון עדי' להורים שמחפשים גן ילדים מומלץ בנווה עוז, והגננת עדי רצאבי מוסיפה: "יש לי את הזכות לתת חום, כלים ואהבה לילדים בשלב החשוב ביותר בחייהם"

פורסם בתאריך: 18.3.20 12:56

גן צהרון עדי – לגדול בידיים טובות

גם אחרי 20 שנה כמנהלת גן וצהרון, ההתרגשות וחדוות היצירה של עדי רצאבי ניכרות בקולה. כאילו רק אתמול סיימה את לימודי וינגייט לגיל הרך, ופתחה את הגן ששמו הולך לפניו בשכונת נווה עוז שבפתח תקווה. דורות של הורים, ילדים ואפילו נכדים עברו תחת ידיה המסורות, ובכל שנה יותר ויותר הורים מצביעים ברגליים ופוקדים את הגן האהוב. הסוד נמצא, כנראה, באהבה העמוקה שלה לעולם הילדים שלא נס ליחו. ואם זה בכלל אפשרי, הוא רק הולך ומתגבר בכל יום.

מאז ומתמיד, ההרשמה לגן של עדי התמלאה בקצב מסחרר. המלצות חמות של הורים מרוצים עברו מפה לאוזן, ועדי מצאה את עצמה מגדלת את הדור השלישי והרביעי של הילדים שהתחילו אצלה עם פתיחת הגן בשנת 1999.

גן צהרון עדי: לגדל ילדים סקרנים, עצמאים ומאושרים (צילום: עדי רצאבי)

גן צהרון עדי: לגדל ילדים סקרנים, עצמאים ומאושרים (צילום: עדי רצאבי)

כשמטיילים ברחבי הגן מבינים גם למה: הגן והצהרון ממוקמים בתוך יער מוקף ירוק וטבע, כפיסת גן עדן קטנה. את הגן מקיפה גינת שעשועים ענקית המשתרעת על פני 350 מטרים, וחצר ענקית שמעניקה לכל ילד את המרחב האישי שלו. עדי, הדוגלת בחינוך לעצמאות, מעניקה לכל ילד את הכלים הייחודים לו במטרה לגדל ילדים סקרנים, עצמאים ומאושרים.

הגן עצמו נבנה כ-open space, חלל פתוח אחד גדול שנותן מרחב ושקיפות מלאים הן עבור הילדים והן עבור ההורים. בתוך הגן תוכלו למצוא פינות חמד עם ציורי קיר שמכניסים המון צבע ושמחה, וכוללות חדר אוכל, משחקייה, בריכת כדורים, קוביות עץ, פינת מטבח, בובות, צעצועים, טלוויזיה ועוד. בסמוך לגן נמצא מבנה נוסף המיועד לשנת הצהריים, כשלכל ילד יש את המזרן והמצעים האישיים שלו שיעזרו לו להרגיש הכי בבית בעולם.

בגן ישנם עד 20 ילדים מגיל שנה עד שלוש, ובצהרון נמצאים ילדים מגיל שלוש ועד גן חובה. את הילדים מקיף צוות קבוע ומנוסה הכולל שלוש מטפלות מסורות – האימהות שילדיהן היו בגן וכן בנות שצמחו בגן.

גן צהרון עדי: מגוון חוגים ופעילויות מהנות (צילום: עדי רצאבי)

גן צהרון עדי: מגוון חוגים ופעילויות מהנות (צילום: עדי רצאבי)

עדי היא המבשלת העיקרית במטבח הגן, ובכל יום מוגש אוכל טרי על טהרת הבריאות – עם המון ירקות, פירות, מרקים, פחמימות ותבשילי עוף שמורכבים מחומרי גלם איכותיים וטריים, שיותר מכל הם מזכירים אוכל ביתי, חמים, טעים, מזין ומשביע.

במהלך היום נהנים הילדים ממגוון חוגים ופעילויות מהנות כגון ג'ימבורי, ריתמוסיקה, טבע, הצגות גדולות ואירועים מיוחדים בחגים. כל נושא מקבל את הכבוד הראוי לו, ונותן ערך מוסף שתרומתו הענקית לעולמם של הילדים ניכר גם שנים לאחר שסיימו את הגן.

כיאה לגן פרטי, החופשות בו הן מועטות ומותאמות לתמ"ת ולנעמ"ת, כך שההורים לא נתקלים בדילמה הידועה של הסנכרון הכמעט בלתי אפשרי בין עבודה לבין החופשים של הילדים. הגן פעיל בכל יום בין השעות 7:30 ל-17:00, ובימי שישי בין השעות 7:45 ל-12:00. בנוסף, בכל שנה מתקיימת בגן קייטנה עד לשבוע השלישי של אוגוסט (20.8), כך שלהורים מובטח סידור כמעט לכל אורך החופש הגדול.

במקום שיש אהבה - יש הכול. עדי רצאבי (צילום: עצמי)

במקום שיש אהבה – יש הכול. עדי רצאבי (צילום: עצמי)

עדי, שהפכה לחברה הכי טובה של ההורים, זמינה עבורם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ואף מציעה שירותי בייביסיטר בשעת הצורך. בכלל, בכל מצוקה, שאלה או בעיה יכולים ההורים למצוא מענה אצל עדי 24/7. לא פעם היא מעבירה הדרכות להורים כיצד להתמודד עם הילדים, ומציידת אותם בטיפים ובכלים שחשובים להמשך התפתחותם הבריאה והנכונה.

בין עדי לבין ההורים אין דיסטנס. היא האוזן הקשבת שלהם, הכתף התומכת ולא אחת גם החברה לשבת איתה לקפה ולדבר על כל מה שמציק ומעיק. האישיות הכובשת שלה, הרצון לאהוב והנתינה העצומה הופכים אותה להרבה יותר ממנהלת גן, אלא גם לחברת נפש של ממש.

"השחיקה של המקצוע פסחה עליי", מספרת עדי, "אני מאמינה שזה קורה בזכות האהבה שלי למקצוע שמתעצמת בכל יום מחדש. חום ואהבה הם חלק ממני, ויש לי את הזכות להעניק זאת לילדים שנמצאים בשלב הקריטי ביותר בחייהם. היום שלי לא מסתיים עם סגירת הגן. מדי יום עולים רעיונות יצירתיים חדשים שיפַתחו את עולמו של הילד. חשוב לי מאוד שבכל יום הילד ייצא עם יצירה אחרת מהגן, ילמד משהו חדש ויעשיר את עולמו.

"המוטו שלפיו אני פועלת הוא במקום שיש אהבה – יש הכול. חדוות הנתינה הטבועה בי כל כך עמוק, היא המפתח להצלחה והתורמת העיקרית לקשר הבין-אישי העמוק שלי עם ההורים והילדים. זה קשר שהוא כל כך לא מובן מאליו ונדיר במחוזותינו".

גן צהרון עדי: חדוות הנתינה היא המפתח להצלחה (צילום: עדי רצאבי)

גן צהרון עדי: חדוות הנתינה היא המפתח להצלחה (צילום: עדי רצאבי)

גן צהרון עדי

כתובת: האביב 4, נוה עוז, פתח תקוה

טלפון: 050-5479157

גן צהרון עדי: gan4u.co.il


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר