פולפאוור: בונים מכונת לידים (צילום: אורן דאי)
פולפאוור: בונים מכונת לידים (צילום: אורן דאי)

פולפאוור: בונים מכונת לידים שמציפה את העסק בלקוחות

המטרה: צמיחה אורגנית ועוצמתית של העסק. האמצעי: קמפיינים קריאטיביים מנצחים בפייסבוק ובגוגל, בשילוב אסטרטגיית קידום אורגני בגוגל. ז'אק שטרית, מנכ"ל ובעלי חברת 'פולפאוור': "בונים מכונות שיווק משומנות שמייצרות לידים איכותיים ומדויקים לעסקים שאנחנו משווקים"

פורסם בתאריך: 23.3.20 16:20

פולפאוור בע"מ היא סוכנות דיגיטל מאז 2005. החברה מתמחה ביצירת מכונות לידים לעסקים! פשוטו כמשמעו. לידים חמים ואיכותיים שזורמים באופן שוטף ותורמים לצמיחה אורגנית ועוצמתית של העסק. זאת הם עושים בזכות הניסיון האדיר שלהם בכל זירות הדיגיטל ובעיקר עם יצירת קמפיינים קריאטיביים מנצחים בפייסבוק ובגוגל בשילוב אסטרטגיית קידום אורגני בגוגל.

את פולפאוור בע"מ ייסד ז'אק שטרית, המנכ"ל והבעלים של החברה, כבית תוכנה לבניית אתרים עם התמחות בקידום ובשיווק עסקים בדיגיטל. כיום מונה החברה צוות מיומן ואיכותי של למעלה מ-11 עובדים המספקים פתרונות 360 מעלות לכל עולמות הדיגיטל: בניית אתרים, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי מלא, מקידום אורגני, קידום ממומן ו-Social ועד פוסטים ממומנים בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדין, ביוטיוב ובבלוגים.

פולפאוור מעניקה שירות לחברות ענק כמו גם למאות עסקים בינוניים וקטנים. "בנינו מאות מכונות לידים ונוכחות דיגיטלית מדהימה ללקוחותינו", מספר שטרית, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת בר-אילן, שצבר ניסיון עצום בתחום הדיגיטל בארבע שנות עבודתו בפורטל וואלה!. בפולפאוור הוא מספק פתרונות פז לסוגים שונים של עסקים, מקבוצות פיננסיים, חברות נדל"ן, יועצים עסקיים, עורכי דין ורבים נוספים, כשהמשותף לכולם: הם לא חוששים להצליח.

פולפאוור בונים ספר מותג עם סיפור ללקוח. ז'אק שטרית (צילום: אורן דאי)

פולפאוור בונים ספר מותג עם סיפור ללקוח. ז'אק שטרית (צילום: אורן דאי)

בכל הכוח: קידום אורגני על טריפים

קידום אורגני הוא אמנות השיווק לטווח ארוך. לאחר מחקר מילים מעמיק וקביעת אסטרטגיית קידום חכמה לאתר האינטרנט, פולפאוור ידאגו לעבודה שוטפת אינטנסיבית על תכני האתר, קישורים באתר, קישורים אל האתר, שיפור מהירות האתר והחוויה כולה באתר, ויובילו את האתר למיקומים ראשונים בגוגל ולביטויים הכי חשובים של העסק.

יש לחברה מאות סיפורי הצלחה בקידום אורגני, ובהם ביטוים במיקומים ראשונים בגוגל כמו פורמייקה, פרקטים, מעצבי פנים, אדריכלים, תפעול פנסיוני, יבוא אישי מסין, לימודי ציור, תוכנות לעסקים, מוצרי פרסום, סדנאות אוכל, בניית אתרי תדמית, מועדון לקוחות, תאורה לעסקים ועוד רבים. המיקומים הראשונים בגוגל הובילו את העסקים הללו להצלחה מסחררת מיידית, עם פניות ממוקדות יומיות אל בית העסק. מכונת לידים אמרנו כבר?

כך שאם אתם יראים מפני ההצלחה, אם אתם מתעקשים להמשיך לחשוב בקטן – פולפאוור היא לא הפתרון עבורכם. כבר עשור וחצי משמרת החברה מוניטין כמובילה בתחום עם דירוג מדהים של חמש מתוך חמש בגוגל עסקים, הישג כמעט בלתי אפשרי שמשמעותו יותר מ-100 ביקורות שמתפרשות לאורך תקופה ממושכת שהעניקו לחברה לקוחות שפתאום הוצפו בכמות לידים שלא ידעו מעולם.

הסוד הוא לחשוב בגדול. "אנחנו מחפשים עסקים שרוצים לבנות מותג איכותי שעם הזמן יהפוך להיות מוביל וישמש עבורם מכונת לידים, פשוט ככה", מספר ז'אק שטרית ומסביר כי ב"מכונת לידים" הכוונה היא שיהיו כמה שיותר פניות לעסק. "האתר יהיה כל כך מוצלח, והנוכחות בדיגיטל תהיה כל כך קוסמת – שלידים יזרמו בטלפון, בוואטסאפ, דרך פייסבוק, דרך האתר, דרך עמודי הנחיתה ובניוזלטרים. לידים חמים יצלצלו לעסק וישאירו פרטים על מנת לקבל הצעת מחיר".

אתרים איכותיים ומדויקים ברמת גימור גבוהה (צילום: פולפאוור)

אתרים איכותיים ומדויקים ברמת גימור גבוהה (צילום: פולפאוור)

כל לקוח הוא סיפור בפני עצמו, ותפקידה של פולפאוור הוא לאתר את הסיפור הייחודי ולמצוא את הדרך הטובה ביותר לספר אותו ואת הדרכים היעילות ביותר להפיץ אותו. "אנחנו בונים ספר מותג עם סיפור ללקוח", מסביר שטרית שמיקם את צוותו במשרדים מעוצבים ונעימים בקריית מטלון בפתח תקוה שמלאים ברוח צעירה ותוססת ומתנהלים בצורה מקצועית ומשפחתית גם יחד.

לדבריו, "אנחנו בונים מכונות שיווק משומנות שמייצרות לידים איכותיים ומדויקים לעסקים שאנחנו משווקים, ומשמשים למעשה פתרון חוץ לשיווק הדיגיטלי של כל ארגון כיום. אנחנו דואגים לפיתוח, לעיצוב, לקריאטיב, לבניית האתרים וגם לשיווק מלא בכל אפיקי השיווק בדיגיטל, בעיקר בפייסבוק ובגוגל כמובן".

איך מייצרים לעסק מכונת לידים חמים משומנת?

עם סטנדרטים מקצועיים גבוהים כמו שמיישמת חברת פולפאוור בע"מ, שרואה כל לקוח, יהיה גודלו אשר יהיה, כמישהו שיש להילחם בשבילו. "המטרה שלנו היא לייצר אתרים איכותיים ומדויקים ברמת גימור גבוהה. אתרים עם חוויה, עם ייחודיות, שמשאירים חותם חיובי בעיני הגולש, שמעלים חיוך על פניו ומעוררים בו רצון להתחבר לאותו המותג. אתרים כאלה, שיודעים לגעת בקורא, מייצרים בינו לבין האתר אינטראקציה חיובית לחברה ולמותג, ואנחנו פה כדי לייצר את החיבור הקסום הזה".

פולפאוור בע"מ

טלפון: 03-6499997

למשלוח מייל

כתובת: רחוב הלפיד 16, פתח תקוה (קריית מטלון)

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם

מעבר לחשבון הלינקדאין

מעבר לערוץ היוטיוב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר