צילומי קייקסמאש (צילום: סטודיו שירה זיו)
צילומי קייקסמאש (צילום: סטודיו שירה זיו)

צילומי קייקסמאש: המובילות במרכז

המראה של פעוטות שמחריבים בהנאה עוגה צבעונית תוך כדי טעימות, הוא מהרגעים שחובה להנציח עוד בשנתו הראשונה של כל ילד. בכתבה הבאה תכירו את המקצועניות בתחום צילומי קייקסמאש שיעשו גם לכם המבוגרים חשק לחרב עוגה או שתיים

פורסם בתאריך: 29.3.20 16:56

שירה זיו – סטודיו לצילום

כל אחד יודע שתינוקות בני שנה, שרק התחילו לגלות ולחקור את העולם, הם הדבר הכי מתוק בעולם. אם ממש נתעקש, אולי נודה שיש מצב שהעוגות המשמשות כתפאורה לז'אנר צילומי הקייקסמאש (Cake Smash) הפופולריים, מתוקות קצת יותר…

שירה זיו, צלמת שפשוט אוהבת תינוקות וילדים בכל הגילים, משלבת את המתיקות של התינוקות עם מתק העוגות, וכל זה קורה בסשן צילומי קייקסמאש בסטודיו שלה בהוד השרון.

שירה זיו: המתיקות של התינוקות עם מתק העוגות (צילום: סטודיו שירה זיו)

שירה זיו: המתיקות של התינוקות עם מתק העוגות (צילום: סטודיו שירה זיו)

זמן סוכר: המתיקות שלפני ואחרי

שירה נהנית לצלם ילדים בכל מיני שלבים, כאמור, אבל לצילומי קייקסמאש – הנערכים בדרך כלל לכבוד יום ההולדת הראשון של הפעוט/ה – שמורה לה פינה חמה במיוחד בלב כי עם כל המתיקות הזו, אפשר בהחלט להבין אותה.

סשן צילומי קייקסמאש כולל שני סטים (או יותר, תלוי בחבילה הנבחרת) של רקעים ולבוש משתנים. בסט הראשון, הרקעים מתחלפים בהתאמה לכוכבי הצילומים: בנים-בנות. ההורים יכולים לבחור רקע בסגנון על פי טעמם – חדר וינטאז', דובים, חדר צעצועים ואחרים.

חלק זה של הצילומים מתאים לצילומים עם ההורים והאחים-האחיות, או סתם כדי שאפשר יהיה להראות לסבא-סבתא ולעולם כולו שהתינוק מתוק גם בלי קרם שמרוח לו על הפנים. די בהצצה על התמונות של הילדים במצבם הנקי כדי להסכים עם שירה: הקטנים האלה באמת מקסימים – גם ללא תוספת סוכר.

שירה זיו: להראות שהתינוק מתוק גם בלי קרם על הפנים (צילום: סטודיו שירה זיו)

שירה זיו: להראות שהתינוק מתוק גם בלי קרם על הפנים (צילום: סטודיו שירה זיו)

בסט השני נכנסת העוגה לתמונה, תרתי משמע, ומשנה את חוקי המשחק. מרגע שהעוגה נמצאת לפניהם, הפעוטות מוזמנים לעולל לה את כל שליבם חפץ – ובדרך כלל הוא חפץ מאוד. רוב הילדים, מרגע שהם מבינים שמותר להם, חוגגים על הצבעים של העוגה, המרקם וכמובן – הטעם. ההתמסרות של הפעוטות אל העונג שבמריחה, אכילה והתנסות במרקם הקצפתי, מולידה תמונות שמהן ניבטים רגעים של אושר אמיתי, חוויית התפעמות וראשוניות.

יש ילדים הססניים יותר או כאלה שנבהלים מקונספט ההתמרחות. לאלה, יודעת שירה, צריך לתת קצת זמן וגם הם מתחילים לזרום. עבור ילדים שעומדים בסירובם אל מול הררי הקצפת הצבעונית שירה מכינה סט חלופי, עמוס פחות, שיאפשר לצלם אותם מבלי ללחוץ עליהם להתלכלך מהעוגה.

בסשן זה מותאם הרקע לעוגה הנבחרת, ומצטרפים לצילומים שלל אביזרים שהופכים את התמונה למין עולם קטן וקסום שכמו יצא היישר מהאגדות: דגלונים, הספרה 1, פונפונים, זר לראש, ביגוד נוטף מתיקות ועוד.

כוכבי הצילומים הם מתוקים בכל מצב, כמובן, אבל כדי שלא יגיעו לדביקות יותר, כדאי בכל זאת לשגר את הילדים הביתה כשהם נקיים. בסטודיו של שירה ניתן לקלח את הילדים בסוף הסשן, ולקחת אותם הביתה נקיים, מותשים ומוכנים לשנת לילה עטופה בחלומות מתוקים.

מה כולל הסשן

✭ הסשן הבסיסי כולל לפחות 120 תמונות ערוכות (ואף יותר, אם הדוגמנים הצעירים זורמים עם העניין), אחרי עבודת פוטושופ של תיקוני תאורה וצבע ברזולוציה גבוהה, על גבי דיסק.

✭ אלבום הדבקה בכריכת דמוי עור, בגודל 10*15, עם 10 תמונות במתנה או קולאז מעוצב מודפס לפי בחירה

✭ וכמובן, הדבר החשוב ביותר (אחרי התינוק/ת, ברור) – עוגת בצק סוכר/קרם מעוצבת, לפי בחירה.

ניתן לבחור בחבילות מורחבות הכוללות תוספות שונות.

שירה זיו – סטודיו לצילום

טלפון: 054-4630911

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם



אורלי שניידר – צילומי קייקסמאש לילדים ומבוגרים

יום הולדת ראשון זו סיבה אמיתית וחד פעמית למסיבה שווה במיוחד. הצלמת אורלי שניידר מזמינה הורים ופעוטות לחגוג את המאורע המרגש בדרך מקורית וכיפית במיוחד: סשן צילומי קייקסמאש מתוקים.

צילומי הקייקסמאש נערכים בסטודיו של אורלי השוכן בלב כפר סירקין בסביבה שקטה ופסטורלית. הפעוטות החוגגים לבושים בבגדי החמודות שלהם, מקבלים דקות של תהילה על רקעים מותאמים ועוגה מעוצבת (אבל אפשר גם פירות, או כל מאכל אהוב אחר). השילוב בין העולם הצבעוני שבונה אורלי עבור הפעוטות לעוגה שכולה צבעוניות חגיגית, מזמין את הקטנטנים המצטלמים לטעום, ללקק, להתלכלך ולחוות את מלוא הכיף של הרגע המתוק.

את העוגה שתככב בתמונות ההורים יכולים להביא איתם, או לבקש מאורלי שתזמין עבורם מתוך אפשרויות מגוונות לפי בחירתם. במהלך הסשן יכולים בני המשפחה – הורים, אחים ואחיות להשתלב בתמונה ולהצטרף לחגיגה, לצבעים ולטעמים ולהפוך את חווית הצילומים לחגיגה מקסימה במיוחד של צחוק מתגלגל והתפעמות מסוקרנת.

כל המשפחה מוזמנת לחגיגה. צילום: אורלי שניידר

כל המשפחה מוזמנת לחגיגה. צילום: אורלי שניידר

ללכוד רגעים מתוקים

ילדים בני שנה הם תמיד מתוקים וקסומים, אבל לא כולם מוכנים בכל רגע נתון לשתף פעולה עם רצונם של ההורים להפוך אותם לכוכבים. עבור אורלי, הדבר החשוב בסשן צילומים שכזה הוא שלפעוט תהיה חוויה טובה ומהנה, ולא חשוב אם זה יהיה עם או בלי העוגה. מבחינתה, גם בסשן בו הילד לא מתעניין בנפלאות הקצפת שלפניו, או לא כל כך עונה על הציפיות להימרח ולהתלכלך אל מול המצלמה, יש המון רגעים נפלאים ומתוקים לא פחות. העדשה של אורלי אוהבת גם את רגעי ההיסוס של אותם פעוטות שמביטים בעוגה בחשדנות ילדותית חיננית.

אף פעם לא מאוחר לחזור לילדות

מי שמחפש רעיון מקורי ליום הולדת עגול, גם כאלה שהותירו את גיל שנה מאחור לפני שנים רבות, ישמח לגלות את ההצעה של אורלי – "צילומי קייקסמאש למבוגרים" – סשן צילומים, לבד או עם חברים ו/או משפחה, והעיקר – עם עוגה צבעונית ועתירת קצפת טעימה.

רעיון הקייקסמאש למבוגרים נולד אצל אורלי כשהבינה שלעתים קרובות מי שהכי נהנה בסשן הצילומים של הילדים, אלו ההורים. והאמת? אפשר בהחלט להבין זאת. הרי מה יותר כיף מלהתמסר ללא עכבות לפיתוי של הררי קצפת מתוקה ולנצל עד תום את העובדה שאפשר להתלכלך בכיף, מתוך ידיעה שמישהו אחר ינקה (בשמחה) את הבלגן הכרוך בחגיגה שכזו…

צבעוניות, מתיקות וכיף גדול. צילום: אורלי שניידר

צבעוניות, מתיקות וכיף גדול. צילום: אורלי שניידר

אז נכון, מי שחצה את גיל הילדות מתקשה אולי להתחרות עם התמימות והמתיקות של גיל שנה, אבל סשן המבוגרים של צילומי הקייקסמאש הוא חוויה מקורית ומיוחדת עם בונוס שפעוטות לא יכולים ליהנות ממנו – אספקה שוטפת של אלכוהול. כי אין כמו כוס יין משובח או קוקטייל צבעוני כדי להשתחרר מהמעצורים ולהרגיש קצת מאותה התלהבות סוחפת של המועמדים הטבעיים לצילומים מסוג זה – הפעוטות בני השנה.

אורלי שניידר מצלמת בסטודיו שלה מזה תשע שנים צילומי הריון, בר ובת מצווש, ניו בורן וצילומי משפחה. בסטודיו המאובזר שלל רקעים משתנים לבחירת ההורים, תלבושות ואביזרים. להורים החוששים שפעוטיהם ייראו כמו עוגה בעצמם בתום הצילומים: אל דאגה, בסטודיו מקלחת צמודה ונוחה לשימוש הכוכבים המתוקים.

 

אורלי שניידר

כתובת: האילנות 1 – כפר סירקין

טלפון: 054-7961083

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

חוויה מתוקה למתוקים שלכם. צילום: אורלי שניידר

חוויה מתוקה למתוקים שלכם. צילום: אורלי שניידר



נועה אברהם – התשוקה לעדשה בסטודיו בורן 

 התשוקה לעדשה והרצון להנציח רגעים ומצבים נולד אצל נועה אברהם עוד בהיותה ילדה צעירה שצילמה וצילמה. מאז, ליקטה העדשה שלה רגעים רבים של מראות, תחושות ורגשות חולפים והפכה אותם לצילומים שנוצרים בקרבם את כל הבלתי צפוי, המבטים, החיוכים והאהבות.

סטודיו בורן, הסטודיו שלה ושל שחר בעלה, נולד עם לידת בתם הראשונה. האימהות שיקפה לנועה את מלוא העוצמה האצורה ברגעים היומיומיים – הפשוטים, הטבעיים, הכל כך אנושיים. סטודיו בורן מתמחה בצילומי הריון, קייק סמאש לגיל שנה, צילומי ניו בורן, צילומי בר ובת מצווה, צילומי חוץ, צילומי פורים, צילומי ילדים ומשפחה.

הסטודיו פועל משני סניפים, אחד ממוקם ברחוב שקט, ירוק ומואר בדירת גן והשני – בדירת פנטהאוז  מאובזרת, חדישה ומודרנית שכולה אווירה רוגעת ונעימה. כדי שהן הילדים והן ההורים יוכלו לחוש בנוח מיד עם בואם למקום, עומדות לרשותם פינת משחקים, פינת הלבשה ועמדת החתלה.

בשני סניפי הסטודיו ניתן לצלם תמונות סמאש קייק עם רקעים, תלבושות, תפאורות ואביזרים מגוונים ומשתנים, כך שכל משפחה יכולה לבחור את הסגנון אליו היא מתחברת באמת.

להגדיל ולתלות על הקיר. צילום: נועה אברהם

להגדיל ולתלות על הקיר. צילום: נועה אברהם

תמונות של אושר

בסטודיו בורן רואים חשיבות עליונה באפשרות להעניק למצולמים את החוויה, האושר והכיף החבויים בכל פריים, בכל תמונה. מתוך גישה זו, השאיפה היא להפוך את סשן הצילומים להפנינג של שמחה והתרגשות – לפעוט, להורים ולכל מי שמשתתף בצילומים. כדי לממש את הרצון הזה, נועה משתמשת ברכות ובאהבה שלה כמנוע המסייע למצולמים – הן הצעירים והן הבוגרים – להשתחרר, להיות בתוך הרגע ולמצות את ההנאה שבו.

בסשן צילומי קייק סמאש, הדגש הוא לתת לפעוט הרגשה טובה ומשוחררת לפני תחילת הצילומים ואת זה עושים באמצעות משחק והרבה צחוק ביחד. כחלק מהאווירה העולצת, לכל אורך הסשן מושמעת בסטודיו מוזיקה שמחה, ונועה שכפי הנראה לגמרי מחוברת לילדה שבה, מצליחה לייצר רגעים קסומים של בלאגן כיפי, כזה שילדים חולמים עליו והורים שמחים להשתלב בו.

ולפני שהעוגה נכנסת לתמונה, כדי שהפעוטות ישתפו פעולה, נועה מדגישה בפני ההורים שעכשיו זה הזמן להתלכלך, להתמרח בקרם, להשתחרר ופשוט למצות את הרגע המתוק, תרתי משמע.

מי אמר במבה ולא קיבל? צילום: נועה אברהם

מי אמר במבה ולא קיבל? צילום: נועה אברהם

אם אין עוגות יאכלו במבה (או אבטיח, או מה שירצו)

הניסיון העשיר של נועה ושחר בצילומי קייק סמאש לימד אותם שלא כל הילדים אוהבים עוגה, ולא כולם מרגישים בנוח עם הקונספט של להתמרח ולהתלכלך. עבור אלה, נמצאו פתרונות חלופיים יצירתיים:

  • בייבי פיקאסו – צילומים עם צבעים ומכחולים.
  • בייבי אמבטיה
  • סשן במבה – צילום הפעוט בתוך אמבט שכולו פיסות במבה – רכות, נעימות ונימוחות. חלום לחובבי החטיף הממכר.
  • סשן אבטיח – שוחרי הבריאות והטבעונים יכולים לבחור בסשן צילומי קייק סמאש פירות (האבטיח מככב) שאין בו קייק, אבל הסמאש בהחלט זמין לפעוטות.

כחלק מהתפיסה הזורמת, סטודיו בורן פתוח לבקשות מכל הסוגים וההורים יכולים להציע רעיונות משלהם, נועה שם פשוט בשביל לצלם.

 

רוק סטאר, פיה או תות – הכל כאן אפשרי

בסשנים הנערכים בסטודיו מוצעים למעלה משלושים קונספטים שונים לבנים ולבנות, כגון רוק סטאר, פיות, תותים, כפרי, לימונים, וינטג', מקסיקני, ג'ונגל ועוד. כל תפאורה כוללת ערכה מלאה של אביזרים וביגוד תואם פרי יצירתם של מיטב המעצבים בארץ ובעולם. אין ספק שעבור מי שרוצה לחגוג את גיל שנה בסטייל ובייחודיות – זו הדרך.

ולמי שרוצה להישאר בתמונה גם לאחר ימי הקורונה, הסטודיו מציע כעת מבצעים משתלמים ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

סטודיו בורן

כתובת: מרכז- לוי אשכול, יהוד
            שחף 13, עתלית

טלפון: 053-9227002

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

אתם רק צריכים להגיע, לשאר ידאגו לכם בסטודיו. צילום: נועה אברהם

אתם רק צריכים להגיע, לשאר ידאגו לכם בסטודיו. צילום: נועה אברהם


חן נגר – נקודת חן לצילומי קייק סמאש

נכון שאתם בטוחים שהילד שלכם הוא הכי בעולם, יחיד ומיוחד, וכבר בגיל שנה אפשר לגלות רבות על האופי שלו? ובכן, אתם מן הסתם צודקים וגם חן נגר, צלמת שמתמחה בילדים ופעוטות, חושבת כך.

הסטודיו של חן נגר בקרית אונו הוא עולם קסום של תפאורות, סטים ורקעים ססגוניים ויפהפיים מעשה ידיה, המותאמים לילדים שמצטלמים אצלה. חן מאמינה שכל פעוט או פעוטה החוגגים שנה צריכים מזכרת כזו, ואם כבר – אז להצטלם על רקע שישקף כמה הוא נפלא.

בסטודיו מצלמת חן צילומי קייק סמאש לגיל שנה, עם או בלי עוגה במגוון סטים שונים. כמי שמעצבת בעצמה את הקונספטים הייחודיים לצילומים, חן, ביחד עם ההורים, מתאימה את הסט לאופי הילד/ה או יוצרת עם ההורים סטים חדשים שמגשימים חלומות על הצילום המושלם.

בין הסטים מלאי הדמיון וההשראה גילינו עולם שנוצר לילד קרקסים מתוק, יקום מלא בתותים אדמדמים, סט וינטג' נוסטלגי שכולו טעם של פעם, מסיבת לימונים חמוצה-מתוקה שחילצה מהמצולמים פרצופים ממיסים, סט WILD ONE שהוזמן לפעוט שובב והורס (תרתי משמע…) במיוחד ועוד.

כל פעוט והקטע שלו. צילום: חן נגר

כל פעוט והקטע שלו. צילום: חן נגר

מעבר לקשת בענן

את דרכה בעולם הצילום החלה חן בעקבות טרגדיה בחייה שהבהירה לה שהחיים קצרים מכדי להותיר בהם חלומות לא ממומשים. כאמא לילדת קשת, (ילדי קשת הם ילדים שנולדו לאחר לידה שקטה), היא החליטה לעקוב אחרי הקשת שבענן, לעזוב את עבודתה כמנהלת חשבונות והתחילה לצלם ולהתמלא באדרנלין ושמחה.

כשחן מצלמת היא בכלל לא מרגישה שהיא בעבודה, עבורה זה פשוט לעשות מה שהיא אוהבת, בעיקר בעת צילום ילדים – הסשנים שגורמים לה את האושר הגדול ביותר. כמחווה לילדי הקשת, חן מציעה להורים גם 'סשן קשת' המהווה תזכורת עדינה באשר לייחודם של הילדים שעבור הוריהם קורנים בססגוניות מעבר לעננים.

הגיע הזמן לחוויה אמיתית. וטעימה. צילום: חן נגר

הגיע הזמן לחוויה אמיתית. וטעימה. צילום: חן נגר

רואה להם בעיניים

חן מאמינה שבסט הצילומים, מעבר לצבעוניות העולצת והעיצובים הייחודיים, הדבר החשוב ביותר הוא מה שמביאים ההורים מהבית – הפעוטות המגיעים עם שלל ההבעות, המבטים והפרצופים שהם עושים במשחק שלהם עם עדשת המצלמה. לכן, כשהיא מצלמת, חן מקפידה על יצירת קשר עין עם הפעוטות, כשבפוקוס נמצא המחול הייחודי שנוצר בינה ובין המצולמים שלה.

הקליק שלה עם המצולמים, לצד הקליק של המצלמה, מולידים תמונות מיוחדות המעידות כי כאן לא היה עוד סשן צילומים, אלא חוויה שמחה, כיפית ומרגשת לכולם – ההורים, הצלמת, ובראש וראשונה – הילדים עצמם החוגגים יום הולדת ראשון וחד פעמי בהחלט.

בסטודיו של חן ניתן לבחור חבילה מתוך מגוון מסלולים ואפשרויות גמישות, כך שכל משפחה תוכל למצוא בדיוק את מה שמתאים לה.

 

חן נגר

כתובת: יצחק רבין 24 קרית אונו

טלפון: 052-4804471

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

המתיקות שתישאר איתכם לכל החיים. צילום: חן נגר

המתיקות שתישאר איתכם לכל החיים. צילום: חן נגר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר