הדפסת הזמנות ייחודיות לחתונה בפתח תקוה (צילום: By iiiphevgeniy, shutterstock)
הדפסת הזמנות ייחודיות לחתונה בפתח תקוה (צילום: By iiiphevgeniy, shutterstock)

הדפסת הזמנות ייחודיות לחתונה בפתח תקוה

עולם הדפוס אימץ לתוכו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ובהצלחה רבה. עובדה: למי שדרושה כיום הדפסת הזמנות ייחודיות לחתונה בפתח תקוה, באיכות גבוהה ובעיצוב הכי יצירתי בעיר, יש רק כתובת אחת - 'פרומו מדיה'. כל הסיבות וכל הפרטים - בכתבה זו

פורסם בתאריך: 31.3.20 20:05

פרומו מדיה: המרכז להזמנות לאירועים

חתונה חוגגים פעם אחת בחיים (לפחות את הראשונה…), וההזמנה לאירוע היא הדבר הראשון שהאורחים מקבלים מכם. בחברת 'פרומו מדיה', מפעילת בית הדפוס הדיגיטלי המתקדם מפתח תקוה, שמים דגש ניכר על הזמנות מעוצבות לאירועים במגוון רחב של סגנונות ובמחירים הוגנים של פחות משקל אחד להזמנה. "אצלנו בכסף קטן ניתן לעשות רושם גדול", אומר אמיר בייגל, המנכ"ל והבעלים של החברה.

הודות למהפכת הדפוס הדיגיטלי, למכונות המתקדמות שברשות עובדי הדפוס ולגמישותם הרבה כלפי הלקוחות על-מנת שכל לקוח יהיה מרוצה, מצליחה החברה לספק הזמנות באופן מהיר – כולל הדפסות על ניירות מיוחדים, הזמנות פרסונליות עם שם הנמען, הזמנות בצבעים מלאים, הטבעות מיוחדות ועוד.

פרומו מדיה: רושם גדול – בכסף קטן (צילום: יח"צ)

פרומו מדיה: רושם גדול – בכסף קטן (צילום: יח"צ)

כל זאת, תוך מתן דגש על עיצוב מהוקצע, מדויק ומוקפד של המעצבות הגרפיות המוכשרות של החברה. "כידוע, אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני", מזכיר אמיר, "ולכן אנו שמים דגש על ייחודיות ההזמנות שלנו, באמצעות התחדשות מתמדת של העיצובים בסטודיו".

לדברי אמיר בייגל, מיידיות האספקה היא גם תוצר מובהק של אתר האינטרנט של החברה. "אחד המאפיינים של הישראלים הוא באי-יכולתם לדחות סיפוקים", הוא מסביר, "ולכן פרומו מדיה ערוכה לספק הזמנות לחתונה גם מהיום להיום.

"אתר האינטרנט שלנו (http://www.promomedia.co.il/) מאפשר עיצוב עצמי של הזמנות לכל סוגי האירועים על-ידי הלקוח עצמו. המעצבות שלנו הכינו תבניות של הזמנות מעוצבות לחתונה, בר מצווה, בריתות, מסיבות ועוד. כל שנותר ללקוח הוא לבחור סגנון, להוסיף את הפרטים שלו ולבוא אלינו לאסוף את ההזמנות".

פרומו מדיה: עיצוב עצמי של הזמנות לכל סוגי האירועים (צילום: יח"צ)

פרומו מדיה: עיצוב עצמי של הזמנות לכל סוגי האירועים (צילום: יח"צ)

הדיגיטל בשירות הדפוס

במקביל למהפכת הדפוס הדיגיטלי, פועל כיום עולם הדפוס בתוך מרחב הכולל רשתות חברתיות ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים רבים – מה שהפך את העיצוב וההדפסה העצמית של הזמנות לנגישים יותר לקהל הרחב. בעקבות זאת היו מי שראו בכך איום על עולם הדפוס, אך בעיני אמיר ההתפתחויות הללו דווקא מחזקות את עולם הדפוס ואף מהוות מקפצה עבורו.

אחת הדוגמאות לכך שעולם הדפוס אימץ לתוכו בהצלחה את הטכנולוגיות החדשות היא הזמנה הדיגיטלית, המהווה מעין תזכורת לאירוע, שאותה מעצב הסטודיו של פרומו מדיה. זאת, כמובן, בנוסף להזמנה המודפסת משום שהחברים והמשפחה תמיד יעדיפו לקבל הזמנה ביד באופן אישי, שכן הדבר נחשב עדיין מכובד יותר.

תהליך העבודה המקובל כולל פגישה של הזוג בסטודיו עם המעצבות, בחירת עיצוב להזמנה וקו עיצוב כללי שיכול לבוא לידי ביטוי גם במעטפות, בכרטיסי הושבה, במגנטים ועוד; ובנייה גרפית של ההזמנה, כאשר לאחר האישור יורדים לביצוע הדפסה.

ניתן לעתים לבצע את כל התהליך בצורה מהירה ופשוטה, ללא פגישה אלא באמצעות מיילים. כמו כן, פרומו מדיה מקבלים גם עיצובים מוכנים מהלקוח, וכל שנותר לעשות רק להדפיס בכמויות הרצויות. כל פריטי הדפוס מוצעים במחירים אטרקטיביים – בין שמדובר בעיצוב מותאם אישית עם הגרפיקאיות ובין שאלו הן הזמנות מורכבות ומיוחדות שעוצבו עצמאית על-ידי הלקוח באתר Print Stop מבית פרומו מדיה.

פרומו מדיה: גם בדיגיטל (צילום: יח"צ)

פרומו מדיה: גם בדיגיטל (צילום: יח"צ)

פרומו מדיה פרסום ושיווק בע"מ – דפוס דיגיטלי חכם

כתובת: רחוב הסיבים 26, קריית מטלון, פתח תקוה

טלפון: 03-9236661

מעבר לאתר החברה

מעבר לחנות האינטרנטית

למשלוח מייל: [email protected] | [email protected]


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר