רואה חשבון מומלץ בפתח תקוה: רו"ח אלון פורז רותם את הטכנולוגיה לטובת הלקוחות. צילום: wavebreakmedia, Shutterstock
רואה חשבון מומלץ בפתח תקוה: רו"ח אלון פורז רותם את הטכנולוגיה לטובת הלקוחות. צילום: wavebreakmedia, Shutterstock

רואה חשבון מומלץ בפתח תקוה: רו"ח אלון פורז רותם את הטכנולוגיה לטובת הלקוחות

גם אתם מחפשים חניה ליד משרד רואה החשבון שלכם פעם בחודשיים? כנראה שעוד לא הכרתם את רו"ח אלון פורז, שחוץ מניסיון רב ויכולת מופלאה להרגיע את לקוחותיו עובד עם מערכות מתקדמות שמאפשרות לשלוח את כל המסמכים והקבלות הדרושים להנהלת החשבונות ולדוחות השנתיים און ליין, בלי להפר את סדר היום. הכירו את שירותי ראיית החשבון בעידן החדש

פורסם בתאריך: 21.4.20 11:47

עזבו מסים, היטלים, תנודות שוק ואי ודאות. אחד הדברים שהכי הרגיזו עצמאים לפני עידן הקורונה הוא החיפושים אחר חניה פעם בחודשיים ליד משרד רואה החשבון שלהם, באמצע יום עבודה, מצוידים בקלסר שעמוס בניילוניות שעמוסות במסמכים ובקבלות הדרושים להכנת הדוח הדו חודשי, הדוח השנתי או הצהרת ההון. בימים אלה, כשהתפרצות הנגיף העבירה פעילויות שוטפות רבות לדיגיטל בשל מגבלות ההתניידות, שירותי רואה חשבון און ליין הפכו מפריבילגיה לצורך נדרש.

אלון פורז, רואה חשבון מנוסה שמבין, מלבד במספרים, גם בנפש האדם – מצא פתרון לאי הנוחות הזו שכרוכה בלעזוב הכל ולהגיע למשרדו עם הניירת. כבר לפני שנתיים הוא הכניס לעבודה השוטפת מערכת דיגיטלית מתקדמת שמייתרת את ההגעה הפיזית, וגם מאפשרת להעביר את המסמכים באופן שוטף, לא רק בסמוך למועד הדוח, ובכך פותרת בעיה נוספת. במילים אחרות – תשכחו מהלילה הלבן והלחוץ שלפני הפגישה עם רואה החשבון שכולל שעות של חיפושים אחר קבלות אבודות וביטוחים נעלמים.

אמצעים טכנולוגיים מרגיעים

רו"ח אלון פורז (48) הקים את משרדו, שכיום מעסיק תשעה עובדים, לפני 14 שנה בפתח תקוה. בעברו היה מפקח ברשות המסים, ושימש בעבר מרצה למסים במרכז האקדמי רופין, במכללה למנהל, באוניברסיטת דרבי ובמוסדות אקדמיים נוספים. בעבר אף לימד בקורסי המפקחים של רשות המסים, ובקיאותו בהבנת המערכת ואופן פעילותה, לצד היכרותו עם האנשים שמתפעלים אותה, מסייעת לו גם בעבודה השוטפת וגם במציאת פתרונות לסוגיות נקודתיות שמצריכות טיפול מיוחד.

השירותים הסטנדרטיים שמעניק המשרד לחברות ולעצמאים כוללים פתיחות תיקים, הנהלת חשבונות, דיווחים לרשויות, דוחות אישיים, דוחות מבוקרים לחברות, הצהרות הון וייעוץ. לצדם מעניק המשרד מעטפת של שירותים נוספים כמו ייעוץ עסקי, ניהול שוטף, ליווי וניהול תזרימי מזומנים, המיועדים למי שרוצה להעמיק את הבנתו בתחום הניהול הפיננסי.

בשנים האחרונות הכניס רו"ח פורז למשרד אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמייעלים את העבודה, חוסכים ללקוחות זמן יקר ומאפשרים פיקוח וליווי צמודים אף יותר מבעבר. "כל ניהול המשרד והפעילות נעשים באמצעים טכנולוגיים שמייעלים את העבודה ונותנים שירות יותר טוב ללקוח", הוא מספר, "למשל, מערכת של דיווחים לרשויות – כל לקוח מקבל מייל והודעת אס.אם.אס כמה יוצא לו לשלם לרשויות והוא יכול להגיב ולבקש הסבר, ייעוץ או פירוט".

גולת הכותרת היא אפליקציה המיועדת לעצמאים שלא רוצים להביא את החומר פעם בחודש או חודשיים. "מעלים אליה את החומר און ליין", מסביר רו"ח פורז, "בכל פעם שיש הוצאה או הכנסה מצלמים אותה באפליקציה וזה עולה אצלנו, ונוסף על היתרון שהחומר שמור שם, בכל רגע נתון הלקוח יכול לקבל תמונה מה מצבו מבחינת רווח והפסד. האפליקציה הזו מאפשרת לטפל גם בלקוחות רחוקים בכך שהיא מבטלת את הבעיה הגיאוגרפית".

יתרון נוסף אשר נהנים ממנו לקוחותיו היא האפשרות להפקת חשבוניות וקבלות ישירות מהמערכת אל הלקוח, מה שמייתר את הצורך בפנקסי חשבוניות ו/או בשימוש במערכות נוספות.

לצד האפליקציה לאיסוף החומרים לדוחות השוטפים, רו"ח פורז עושה שימוש במשרדו במערכת קלה לשימוש ומובנית לאיסוף חומר לדוח השנתי שכוללת רשימה מסודרת של המסמכים הדרושים, הסברים ותזכורות. הלקוח מקבל קישור לרשימה מובנית ויכול להעלות אליה את כל המסמכים הנחוצים לשם הכנת הדוח השנתי שלו.

גם הטיפול באישורי פטור מניכוי מס במקור שיש לחדש בכל תקופה מקבלים מענה יעיל באמצעות מערכת מוסדרת שבאופן אוטומטי שולחת תזכורת כשתוקף האישור עומד להסתיים. לאחר התזכורת מטפלים במשרד בהארכת האישורים, "והלקוח אפילו לא יודע שנגמר לו התוקף והוארך. אנחנו מטפלים מאחורי הקלעים עם תוכנית עבודה מוסדרת באמצעות רוטינות ובדיקות שאנחנו מבצעים באופן שוטף".

הרוטינות כוללות הערכת מצב שמתבצעת במשרד לכל לקוח בתדירות של פעם בחודשיים – הכנת דוח הכנסות והוצאות, תזכורות לתשלום אגרות, בדיקת המקדמות והמלצה על הפקדות במטרה למקסם את הטבות המס. בנוסף, פעם בחודש נשלח במייל ניוזלטר שבו עדכונים על חוקים ותקנות ושאר חדשות. "פיתחנו שירותים כדי שכולם יידעו מה קורה", מסביר רו"ח פורז, "אני משתדל שכולם יהיו מעודכנים ככל שניתן גם אם באותו רגע לא כל האינפורמציה משרתת אותם". הנושא קיבל חשיבות גדולה יותר בעת המשבר הנוכחי מאחר שבעלי עסקים רבים נמצאים באי ודאות וניזונים מחלקי אמיתות. כך הם מקבלים מידע ממקור מהימן אשר נותן להם תמונה נכונה ואמיתית על אפשרויות הסיוע הניתנות להם.

התמחות נוספת במשרד שזכתה לנישה משלה היא חברת מענקי מדינה בע"מ המתמחה בנושא תמריצי מדינה לעסקים. "יש למדינה כל מיני תוכניות שבאמצעותן היא מסייעת לעסקים", מסביר רו"ח פורז, "אם זה בהלוואות, מענקי מחקר ופיתוח לחברות סטארט-אפ, מפעלי תעשייה שיכולים ליהנות ממענקים להשקעה בקווי ייצור, העסקת עובדים, תוכניות לעידוד השיווק שמיועדות לחברות שמעוניינות לצאת או לייצא לחו"ל ומקבלות מענקים ממשרד הכלכלה לפרויקטים שיווקיים. גם בניינים להשכרה למגורים יכולים ליהנות מהטבות מס מפליגות".

ובין כל המספרים והחישובים שפעמים רבות מכניסים אנשים מהשורה לחרדות, ומאחורי כל האמצעים הטכנולוגיים שמייעלים ללקוחות את החיים – נמצא פורז, מרגיע, מלווה, מייעץ ומקשיב. "אני רגוע מטבעי ויודע להרגיע את הלקוחות, שרבים מהם נלחצים מהנושא של רשויות המס, תחום שאנשים לא אוהבים ומנסים להימנע ממנו", הוא מספר, "אנחנו במשרד משתדלים שלא יהיה חיכוך מול הרשויות, וגם אם יש משהו אנחנו כמובן לוקחים הכל על עצמנו ומטפלים – והלקוח רגוע ושקט".

פרטי התקשרות:

טלפון: 054-4934471

דוא"ל: [email protected]

קישור לדף הפייסבוק

רו"ח אלון פורז. צילום: אופיר הראל

רו"ח אלון פורז. צילום: אופיר הראל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר