הפעלות לילדים בימי הקורונה: הכירו את 'לרקוד עם יפעתי' לחגיגה מושלמת. צילום: Maria Symchych, Shutterstock
הפעלות לילדים בימי הקורונה: הכירו את 'לרקוד עם יפעתי' לחגיגה מושלמת. צילום: Maria Symchych, Shutterstock

הפעלות לילדים בימי הקורונה: הכירו את 'לרקוד עם יפעתי' לחגיגה מושלמת

ימי הולדת לילדות תמיד ילווה בהרגשה נסיכותית ובחגיגה גדולה וצבעונית. בתקופת הקורונה בה חגיגות ימי ההולדת מתבצעות מרחוק, 'לרקוד עם יפעתי' הוא הפתרון המושלם בשביל הילדה שלכם, ומציע אטרקציה יצירתית, מהנה ובלתי נשכחת

פורסם בתאריך: 23.4.20 14:01

יום ההולדת של הילדה מתקרב ואתם מתלבטים איך לחגוג בתקופה המאתגרת הזו? בואו לחגוג מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת , עם שלל ריקודים והפתעות ועם כל החברות! יפעת קסטרו, מורה למחול בעלת ותק של עשרים שנים בתחום, הקימה לפני ארבע שנים את 'לרקוד עם יפעתי' – יום הולדת קופצני ושמח בשילוב ריקודים לילדות בגילאי 6 עד 12.

'לרקוד עם יפעתי' היא גם סדרת טלוויזיה מצליחה בהוט VOD, בה יפעת מלמדת את יסודות המחול בצורה חווייתית וכיפית. בנוסף, יפעת מפעילה מיזם חדשני ללימוד ריקוד על רולרבליידס, המתקיים בשיתוף איגוד הגלגיליות ופועל בחמישה עשר מרכזים ברחבי תל אביב, הרצליה ורמת השרון.

יום הולדת בלתי נשכח בזום

"התקופה הנוכחית לא פשוטה לילדים. השגרה שלהם נקטעה והם לא יכולים לצאת ולפגוש את החברים", אומרת יפעת. "לא מעט ילדים חוגגים יום הולדת בבית, עם המשפחה הגרעינית, אך זה לא חייב להסתכם בזה. אפשר ואף מומלץ לחגוג יום הולדת עם החברים גם עכשיו. יום הולדת היא תמיד סיבה למסיבה והחגיגה יכולה להיות לא פחות מושלמת בזום ובשביל זה אני פה", היא מוסיפה בחיוך.

לרקוד עם יפעתי. קרדיט תמונה: ויקטוריה סבידרוב

לרקוד עם יפעתי. קרדיט תמונה: ויקטוריה סבידרוב

סדנת תסרוקות וריקוד קבוצתי במגוון סגנונות

יפעת מציעה תכנית ליום הולדת בלתי נשכח. התכנית כוללת מגוון עשיר של פעילויות: "אני דואגת לכל פרט מקטן ועד גדול", מספרת יפעת, "כל המוזמנות מקבלות הזמנה אישית ליום ההולדת והנחיות בנוגע ללבוש ולאביזרים שאפשר לשלב במסיבה. אני מבקשת מהמשתתפות להכין ברכה יפה לילדת יום ההולדת עוד לפני החגיגה עצמה" היא מוסיפה.

חגיגת יום ההולדת עצמה כוללת סדנת תסרוקות קצרה, במהלכה יפעת מלמדת את המשתתפות להכין בעצמן תסרוקת יפה ולאחריה מגיע החלק המלהיב ביותר – לימוד קטעי ריקוד במגוון סגנונות ובהם היפ-הופ, ג'אז מודרני ועוד, לצלילי שירים שבחרה ילדת יום ההולדת. ניתן לחגוג גם יום הולדת בסגנון 'טיק-טוק', הכולל לימוד קטעי ריקוד קצרים לצלילי המוסיקה הכי מגניבה ועדכנית באפליקציה.

במהלך החגיגה המשתתפות מברכות את ילדת יום ההולדת ומציגות את הברכה שהכינו. "בייחוד בתקופה זו, החברות כל-כך שמחות לחגוג יחד זו עם זו, והחגיגה נמשכת גם לאחר שילדת יום ההולדת מכבה את הנרות שעל העוגה", מספרת יפעת. "זו חגיגה מרגשת ובלתי נשכחת לילדת יום ההולדת וגם למשתתפות, ובסיומה ילדת יום ההולדת מקבלת מזכרת מתוקה – קליפ עם קטעי וידאו ותמונות מהחגיגה שאני עורכת עבורה".

 

צור קשר

לרקוד עם יפעתי

טלפון: 050-7761377

לעמוד הפייסבוק של 'לרקוד עם יפעתי'

לעמוד האינסטגרם של 'לרקוד עם יפעתי'

בימי שגרה ההפעלה מתקיימת ביישובי המרכז, השרון והשפלה

 

יפעת קסטרו. צילום: הדר כהן

יפעת קסטרו. צילום: הדר כהן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר