הדפסת מדבקות בפתח תקוה: הכירו את בית הדפוס עמל. קרדיט תמונה: בית דפוס עמל
הדפסת מדבקות בפתח תקוה: הכירו את בית הדפוס עמל. קרדיט תמונה: בית דפוס עמל

הדפסת מדבקות בפתח תקוה: הכירו את בית הדפוס עמל

מדבקות נמצאות כמעט על כל מוצר מסביבנו ורובנו אפילו לא מודעים לכך; מדבקות על מוצרים שאנחנו רוכשים בסופרמרקט, על מכשירי חשמל, הוראות שימוש על מוצרי טיפוח, לוגו על אריזת מתנה, וכיאה לטרנד שכובש את עולם ימי ההולדת והאירועים, גם מדבקות למיתוג האירוע. בדפוס עמל הפכו את אותו מוצר שכיח ונפוץ לאומנות של ממש, והם מייצרים אותו במגוון ענק של גדלים, צורות, חיתוכים ועוד

פורסם בתאריך: 30.4.20 12:48

הטוב משני העולמות

דפוס עמל הקיים כבר למעלה מ-8 עשורים, פעיל במגוון ענק של תחומי הדפוס ובהם הדפסת הזמנות לאירועים, הדפסה וכריכה של ספרים, עיצוב והפקת כרטיסי ביקור ועוד. בבית הדפוס עמל מתמחים בשילוב הייחודי של עולם הדפוס הקונבנציונלי לצד העולם הדיגיטלי, שילוב המאפשר יצירה של תוצר סופי מרשים במיוחד השואב את הטוב משני העולמות גם יחד. התוצרים המיוצרים בבית הדפוס עמל נוצרים בטכנולוגיה המאפשרת ללקוח לבחור ממגוון אפשרויות בכל הנוגע לעיצוב התוצר, בחירת הצורה שלו ושילוב נכון של צבע ואפילו מרקם.

סוגי המדבקות בדפוס עמל

אחד השירותים המוצעים בבית דפוס עמל, וכזה בו הם מתמחים, הוא הדפסת מדבקות במגוון ענק של חיתוכים, צורות, צבעים וגדלים. בדפוס לרוב מייצרים מדבקות המיועדות לשלושה תחומים עיקריים:

הדפסת מדבקות אישיות – מדבקות המיועדות לשימוש אישי ופרטי. מדבקות אלה מיועדות למשל ללקוחה פרטית אשר רוצה לעצב מיתוג ייחודי לחגיגות בת המצווה של ביתה, או לזוג שרוצה למתג את אירוע החתונה שלו. המדבקות הללו, אשר יכולות להיות מודפסות לפי עיצוב של הלקוח, או עיצוב אישי של אחד מצוות הגרפיקאים המוכשרים של דפוס עמל, מעוצבות, מודפסות ונחתכות לפי ייעודן הסופי, כמו למשל מדבקות שמיועדות להיות מודבקות על בקבוק יין לכל אורח, מדבקה לאריזת מתנה, מדבקה לסימון מספרי השולחן או מקומות הישיבה ועוד. בדפוס עמל ייקחו מהלקוח את פירוט הצרכים המדויק שלו וידפיסו גלילי מדבקות באורך וברוחב הנכונים.

קרדיט תמונה: בית דפוס עמל

קרדיט תמונה: בית דפוס עמל

הדפסת מדבקות עסקיות – מדבקות המיועדות לשימוש כתוויות או אריזות למוצרים עסקיים, אשר לרוב מודפסות בכמות גדולה. המדבקות הללו יכולות להיות תוויות מרכיבים על מוצר מזון, הוראות שימוש למוצר טכני כלשהו, אזהרות על מוצר טיפוח, או מדבקות אריזה עם לוגו של בית העסק. גם כאן קיים עולם מגוון של מדבקות המתחילות ממדבקות קטנטנות לסימון מחיר ועד למדבקות גדולות במיוחד שעוטפות את המוצר כולו. במיוחד כאשר מדובר במוצרים עסקיים, יש חשיבות לדיוק ולקפדנות המאפיינת את דפוס עמל, בכדי להגיע לתוצר מושלם.

הדפסת מדבקות גדולות – מדבקות ענק המיועדות לשלל שימושים, לרוב מסחריים. מדבקות אלו יכולות להיות שייכות לעולם השילוט כאשר יש צורך במדבקת ענק של כמה מטרים להתאים ללוח חוצות, מדבקות שמיועדות לכסות חלון ראווה של חנות או מדבקות שמכסות קיר. בדפוס עמל יוכלו הלקוחות להזמין גם מדבקות בחיתוך צורני, בכל צורה העולה על רוחם. כך למשל, עסק המייצר מדבקות לחדרי ילדים יוכל להזמין מדפוס עמל מדבקות בחיתוך צורני של פו הדוב וחבריו.

השירות של דפוס עמל

את כל המדבקות שמדפיסים בדפוס עמל ניתן להזמין בכמויות קטנות, אישיות, ובכמויות ענק תעשייתיות, וכמובן, בכל כמות באמצע. הלקוחות המעוניינים יוכלו להגיע לבית הדפוס באופן אישי, או לבחור לבצע את הרכישה בבית דפוס אונליין, שירות אותו מציעים דפוס עמל, בו ניתן להיכנס לאתר האינטרנט, לבצע הזמנה ולקבל את התוצר המוכן במשלוח, עד הבית או עד בית העסק.

 

דפוס עמל

כתובת: ז'בוטינסקי 2, פתח תקווה.

טלפון:  03-9231345 | 03-9244334

למעבר לאתר – בית הדפוס עמל

קרדיט תמונה: בית דפוס עמל

קרדיט תמונה: בית דפוס עמל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר