צ'אטבוט למסחר מקוון: לבסס את העסק בשוק התחרותי. צילום: NicoElNino, shutterstock
צ'אטבוט למסחר מקוון: לבסס את העסק בשוק התחרותי. צילום: NicoElNino, shutterstock

צ'אטבוט למסחר מקוון: לבסס את העסק בשוק התחרותי

צ'אטבוט הינו כלי יעיל למסחר מקוון, אשר יכול לתרום רבות להצלחת העסק שלכם. על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מיתרונותיו הרבים, הכנו עבורכם 4 טיפים לצ'אטבוט שיעזרו להרחיב את העסק המקוון שלכם

פורסם בתאריך: 3.5.20 12:19

לאחרונה כמעט כל חנות מקוונת משתמשת בצ'אטבוט למסחר מקוון. ייצור לידים, מציאת מוצרים רלוונטיים, מתן מענה לשאלות לגבי משלוחים והחזרות, ומעקב אחר הזמנות – צ'אטבוט למסחר מקוון מסוגל לבצע משימות מגוונות. והוא מבצע אותן במחיר זעום לעומת העסקת צוות ייעודי למשימות אלו. יכולות אלו הופכות את הצ'אטבוט למסחר מקוון לכלי שימושי מאוד לחנויות חדשות, שצריכות לבסס את עצמן בשוק תחרותי ללא הפריווילגיה של זמן ומשאבים. במאמר זה אנחנו מארחים את זאביק פרקש, מומחה צ'אטבוט מחברת VirtualSpirits, בו הוא מספק לנו מספר טיפים מהירים לניצול יתרונות הצ'אטבוט למסחר מקוון בתור חנות מקוונת ההולכת וגדלה.

טיפ מספר 1: צ'אטבוט פופולרי יותר מאשר אפליקציות כיום.

כאשר מגיעה העת לבחור בין אפליקציה לסמארטפון לבין צ'אטבוט לאתר האינטרנט, עוד ועוד חנויות בוחרות באפשרות השנייה. מחקרים רבים מצביעים על כך שבועת האפליקציות כבר התפוצצה, עם מספרי הורדות הולכים ויורדים באופן ניכר משנת 2016. זוהי בערך אותה תקופה בה הצ'אטבוטים נכנסו למיינסטרים בתור כלי עסקי, ומשתמשים רבים התרגלו אליהם בזכות תוצאות מיידיות.

הסיבה שבגינה צ'אטבוט למסחר מקוון פועל כל כך טוב באינטראקציה עם לקוחות נובעת מהעובדה הפשוטה שאנשים רוצים לדבר. שיחות בצ'אט נוטות להיות קצרות יותר מאשר בשנים קודמות, ולקוחות באינטרנט מצפים כעת לאפשרות לשוחח עם צ'אטבוט למסחר מקוון בכל אתר אינטרנט בו הם מבקרים. הם אוהבים את המהירות והנוחות של הקלדת שאלה לחלון הצ'אט וקבלת תשובה מיידית ורלוונטית. לשם השוואה, תהליך הניווט העצמי באתר וחיפוש אחר מידע יכול להיות מעייף ולקחת זמן רב הרבה יותר ממה שהלקוח יכול להרשות לעצמו לבזבז באתר קניות אחד. לכן, בתור עסק מקוון חדש המחפש לתפוס את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים, תוכלו לעזור לעצמכם מאוד על ידי יצירת צ'אטבוט למסחר מקוון לחנות שלכם בהקדם האפשרי.


קרדיט סרטון: "מחלקת המדיה של VirtualSpirits"

טיפ 2: מצאו את פלטפורמת פיתוח הצ'אטבוט הנכונה לכם.

כאשר החלטתם ליצור צ'אטבוט למסחר מקוון, השלב הבא שלכם יהיה למצוא את פלטפורמת הצ'אטבוט הנכונה. בעלי עסקים קטנים רבים טועים כאשר הם מנסים לפתח צ'אטבוט בעצמם מאפס. אלא אם כן יש לכם כישורי תכנות ייעודיים למשימה זו וידע לגבי בינה מלאכותית, החלטה כזו יכולה לעלות לכם ביוקר. אתם תבזבזו זמן רב מדי, וכתוצאה כסף רב מדי, על מוצר שברוב המקרים לא יעבוד כראוי.

פלטפורמת פיתוח צ'אטבוט יעילה, מצד שני, תבין את הדרישות שלכם ותייצר צ'אטבוט שתמלא אותן. הצ'אטבוט החדש שלכם יהיה מוכן תוך זמן קצר, ללא מאמץ מצדכם. כאשר תחליטו על פלטפורמת צ'אטבוט, זכרו לבחור את זו שמציעה לכם ממשק פשוט שתוכלו להבין. שימוש בפלטפורמה כמו של וירטואל ספיריטס יעזור לכם להגדיר ולנהל את הצ'אטבוט למסחר מקוון שלכם בעצמכם, ללא הצורך בידע בתכנות או קידוד.

טיפ 3: אף צ'אטבוט אינו מושלם ביום הראשון.

נכון, אתם צריכים תסריט צ'אט טוב כדי לקבל את התוצאות שאתם רוצים מהצ'אטבוט שלכם. אבל אתם לא צריכים לבזבז זמן רב מדי בליטוש התסריט מהרגע הראשון. זאת מכיוון שבלתי אפשרי לצפות כל שאלה שהלקוחות שלכם עלולים לשאול. הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להתחיל עם השאלות השכיחות ביותר, ולתת לבינה המלאכותית לזהות את השאר ולהביא אותן לתשומת ליבכם. כשהם יתחילו לשוחח עם לקוחות, הצ'אטבוטים הטובים ביותר יוכלו ללמוד את השפה ומילות המפתח שלהם, לעבד אותן ולזהות את הפערים בתסריט הנוכחי. תוכלו להשתמש בתובנות אלו על מנת לעדכן את התסריט ולהמשיך להתאים את הצ'אטבוט שלכם לצרכי הלקוחות.

צ'אטבוט למסחר מקוון.

צילום מסך של צ'אטבוט למסחר מקוון. צילום: "מחלקת המדיה של VirtualSpirits"

טיפ 4: חברו את הצ'אטבוט שלכם עם מערכת CRM

כשהצ'אטבוט שלכם יעלה לאוויר ויתחיל לשוחח עם לקוחות, הוא יוכל לספק לכם מידע יקר ערך ותובנות לגבי התנהגות לקוחות, העדפות ודאגות. על מנת לנצל יתרון זה עד תום, שלבו את הצ'אטבוט שלכם עם מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) שלכם. על ידי שליחת לידים ובקשות תמיכה ישירות למסגרת שירות הלקוחות שלכם, הצוות שלכם ואתם תהיו בעמדה מצויינת לסגירת הלידים החדשים ולאספקת שירות טוב יותר ללקוחות קיימים.

בקצרה, התייחסו לצ'אטבוט למסחר מקוון שלכם כמרכיב עיקרי בעסק המקוון שלכם, ולא רק כאפשרות נוספת באתר האינטרנט שלכם. זה יאפשר לכם לנצל את היתרונות הרבים שפיתוח צ'אטבוטים מביא לעסק שלכם, לבנות אמינות ולהגביר את ההכנסות.

רוצים ללמוד עוד ולבנות צ'אטבוט לאתר שלכם? בקרו באתר של וירטואל ספיריטס:
לאתר הבית של וירטואל ספיריטס
טלפון: 077-5457540
קישור למייל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר