ערכות יצירה מעץ: הכירו את 'Play Way'. תמונה באדיבות הלקוחה
ערכות יצירה מעץ: הכירו את 'Play Way'. תמונה באדיבות הלקוחה

ערכות יצירה מעץ: הכירו את 'Play Way'

מתוך טרגדיה בלתי נתפסת, תהום עמוקה שנפערה וכאב שאין לו סוף, הצליחה יעל רובנר-צימט ליצור את הניגוד ההפוך. ערכות יצירה מעץ שמכניסות הרבה צבע, אור, שמחה ויצירתיות. מאז, 'Play Way' מפעל חייה של יעל, מספק לאלפי ילדים ומבוגרים תוצרים שמלווים אותם כל ימי חייהם. בכתבה הבאה תכירו את התחביב הבא שלכם

פורסם בתאריך: 7.5.20 10:59

בשנת 2011 בנה של יעל, אחיעד, נהרג במסגרת שירותו הצבאי. השבר היה נוראי והבשורה טלטלה את עולמה. על אף האובדן האיום וכשבבית נותרו שלושה ילדים, ליעל היה ברור מהרגע הראשון שהיא לא תישבר, שהיא תיקח את הכישרון העצום שלה כאמנית ואת הרצון להמשיך לחיות ותתעל אותם לעשייה מועילה וחיובית. בהתחלה זה היה לצורך אישי של שיקום והתמודדות, אבל מהר מאוד זו הפכה לבשורה צבעונית ומיוחדת שנכנסה לאלפי בתים בישראל.

יעל רובנר. צילום: אווה גז

יעל רובנר-צימט. צילום: אווה גז

במטרה לשמור על השפיות, הלכה יעל לחוג נגרות רק כדי ליצור ומשם נולד הרעיון של המותג 'Artish' – ערכות יצירה ומשחק מעץ לילדים. בשנת 2014 הקימה יעל את חברת 'Play Way' – חושבים יצירה בע"מ. החברה עוסקת בפיתוח ושיווק של ערכות יצירה מעץ לילדים, ומייבאת ערכות יצירה מיוחדות למבוגרים המגיעות עם הסברים והוראות בעברית.

"למדתי אומנות כתואר ראשון וכל חיי עסקתי בצילום, נגרות, תכשיטנות וגרפיקה", מספרת יעל. "בשבילי, להיכנס לחנות יצירה זה כמו להיכנס לחנות ממתקים, אני ישר חושבת על רעיונות, והיצירתיות פשוט מתפרצת. את כל הכיף והיופי של זה אני מתרגמת לערכות היצירה שאני מכינה עבור הקהל שלי. מדובר במוצרים שמתחילים במשחק ומסתיימים בבניית עולם ומלואו".

ערכות היצירה לילדים מגיעות בחבילה צבעונית שכוללת את כל מה שילד צריך – חתיכות עץ טבעי גדולות, צבעי גואש, מדבקות והפתעות נוספות בעלות ערך חינוכי שיוצרות סיפור ומשחק המתאימים לעולמם של הילדים. הילדים בונים מודל מעץ, צובעים ומעצבים, ולבסוף יכולים לשחק בו בעזרת הבובות המצורפות לכל ערכה. את הערכות מלווה דמותו של 'Artish', בובת עכבר שיחד עם חבריו יוצרים עולם שלם של חוויה. ניתן למצוא בערכות השונות יצירות כמו לונה פארק, ספארי, צימר, בית ועוד, איתן יכולים הילדים ליצור ולשחק בעולמו המופלא של 'Artish' וחבריו.

מעולמו של artish. קרדיט תמונה: אווה גז

מעולמו של artish. קרדיט תמונה: אווה גז

כל הערכות פותחו במטרה לשפר את המוטוריקה העדינה של הילד, להעשיר אותו בידע כללי בתחומים שונים, בהבנת הנקרא, לפתח את החשיבה, הדמיון והיצירתיות ולהפליג למחוזות רחוקים. השילוב של הכל יחד מעניק לילדים תחושת מסוגלות והעצמה אישית. אין יותר כיף מלראות את הילדים מתעסקים שעות ביצירות ומרוויחים זמן איכות עם החברים, ההורים והסבים.

במסגרת פעילותה, חברת 'Play Way' לא הזניחה גם את הבוגרים והמבוגרים שבינינו, והיא מייבאת עבורם באופן בלעדי ערכות יצירה מיניאטוריות המגיעות עם תאורת לד, וכולן מתורגמות לעברית. בעזרת מערכות אלו ניתן לבנות יצירות מדהימות מעץ שיהוו קישוטים נפלאים לבית ויהפכו כל חלל לייחודי וצבעוני במיוחד.

הערכים שלאורם הוקמה החברה מתבססים על קיימות, איכות, הנאה, יצירתיות ודמיון ואלה ניצבים כל העת אל מול עיניהם של העובדים. יעל אחראית על פיתוח המוצר והיצירות בפן האומנותי והעיצובי, הכנסת תכנים תואמים ועומדת בראש צוות מחקר ופיתוח בחברה. צוות, שאמון על פיתוח מוצרי היצירה החדשים של החברה, הפיכתם לבעלי ערך משחקי וסיפורי ושילוב של תכנים חינוכיים מתמשכים. בחברתה מעסיקה יעל גם בעלי מוגבלויות מעמותת 'שווים' האחראיים על האריזה והאחסון. מדובר בתרומה לקהילה שמאז ומתמיד הייתה חלק בלתי נפרד מיעל כחלק מהיותה כבדת שמיעה.

"המוצרים הייחודיים שלנו מציבים סטנדרט חדש בעולם היצירות להרכבה מבחינת נוחות, נראות וידידותיות למשתמש", מסבירה יעל. "כל מוצר מתוכנן לפרטי פרטים, החומרים הם ברמה גבוהה, נוחים לשימוש ומאושרים על-ידי מכון התקנים הישראלי. כמו כן, מציעים המוצרים חוויה מתמשכת ומגוונת, כאשר השלב הראשון כאמור כולל את הרכבת היצירה, קישוטה ועיצובה, ולאחר מכן משחק ביצירה. שני אלמנטים אלו מבטיחים שעות רבות של הנאה צרופה וחווייתית".

חברת 'Play Way' ממוקמת בפתח תקווה ומייצרת משלוחים לכל רחבי הארץ. מחירי הערכות נעים סביב ה-200 ₪, כאשר בכל פעם יוצאת החברה במבצעים חדשים ובהנחות על מוצרי החודש. מגוון הערכות מתאים לגילי 5 ועד 120.

לאתר חברת 'Play Way'

לדף הפייסבוק

להזמנות ומשלוחים:  050-8544433 / 03-9094488

ממוצרי החברה. קרדיט תמונה: אווה גז


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר