חדרי תינוקות בפתח תקוה: הכירו את VOX ריהוט. צילום באדיבות VOX
חדרי תינוקות בפתח תקוה: הכירו את VOX ריהוט. צילום באדיבות VOX

חדרי תינוקות בפתח תקוה: הכירו את VOX ריהוט

בזמן שילדכם נמצא בשלבי ההתפתחות הראשוניים והמשמעותיים ביותר עבורו, חשוב לארגן לו חדר צבעוני ויצירתי, בדיוק כמו אלו שתוכלו למצוא אצל VOX ריהוט תוך חווית רכישה חדשנית שעוד לא הכרתם

פורסם בתאריך: 20.5.20 18:22

כולנו מכירים את הנוהל הקבוע של ביקור בחנות הרהיטים- אנו מגיעים, מתייעצים עם אנשי המקצוע של החנות, בוחרים את המוצרים המתאימים ומזמינים אותם לביתנו. מדובר בתהליך פשוט וסטנדרטי, שעל פניו לא אמור להיות מרגש במיוחד. אך למעשה אם נחשוב על כך לעומק נבין שהתעדכנות ברהיטים חדשים, במיוחד כשמדובר במוצרים עבור הילד שלנו, הינה חוויה מרעננת, מיוחדת ומהנה, שבסופה אנו זוכים לסביבת מגורים חדשה ומרהיבה.

אך כמו כל דבר שבשגרה, ההרגל בסופו של דבר משתלט עלינו ורמת הריגוש יורדת. לכן דרושה מחשבה יצירתית וחדשנית מצד בעלי חנות הרהיטים, על מנת לחשוף בפנינו את הקסם וההנאה הרבה שטמונה בעולם הרהיטים בכל ביקור מחדש, ולשמח גם את ההורים שמגיעים לרכוש מוצרים וגם את הילדים שלבסוף זוכים בריהוט חדש ומהמם.

ריהוט מדויק, צבעוני ומשמח. צילום באדיבות VOX

ריהוט מדויק, צבעוני ומשמח. צילום באדיבות VOX

בדיוק כאן נכנסת חברת "VOX" לתמונה. אלפי הרהיטים החדשניים והאיכותיים של החברה לא רק מעוצבים באופן אלגנטי וחושפים חיבור עמוק לטבע ולפשטות, אלא גם טומנים בחובם פתרונות פונקציונאליים מתקדמים ויצירתיים שמתאימים במיוחד להורים מבינכם. מלבד זאת, החברה מחזיקה בפיצ'ר נוסף ויחיד במינו בישראל (עליו עוד נפרט בהמשך), שיעזור לכם להתאים את המוצרים לחלל ביתכם ובו בזמן ליהנות מחוויית רכישה ששופכת אור על הטכנולוגיה המתקדמת לה אנו זוכים במאה ה-21.

"VOX" הינה חברה פולנית בעלת וותק של שנים רבות, שמייצרת בעצמה את כלל המוצרים, תוך שימת דגש על עיצוב אלגנטי, טבעי ומתקדם במיוחד, כאשר אחת מהקטגוריות המרכזיות בה מתעסקת חברה היא חדרי תינוקות. המותג החדשני ששיגע את העולם הגיע לאחרונה גם לישראל, ובעוד שעד היום יכולתם להזמין את הרהיטים רק דרך אתר האינטרנט, כעת תוכלו גם ליהנות מהחנות החדשה והיפהפייה של החברה שממוקמת באזור פתח תקווה.

כשמדובר בריהוט לתינוקות כמו מיטות, שידות החתלה, ארונות ואקססוריז, פונקציונאליות היא שם המשחק. "VOX" לא רק תופסת את קטגוריית חדרי התינוקות כאחד מעמודי התווך שלה, אלא גם מעניקה דגש ניכר לפונקציונאליות. בעזרת פתרונות מתקדמים, נוכל להתאים את המוצר לכל שלב בהתפתחות הילד וכך המוצר נותר אפקטיבי ושימושי לאורך שנים רבות. דוגמה לכך היא בכמה ממיטות התינוק של "VOX" ובשידות ההחתלה. המיטות מהוות בעצם מיטות מעבר שלהן ניתן להגביה ולהוריד את הבסיס ולהתאים את המשענות בצורה חלקה ונוחה. עם שידת ההחתלה מגיע מגש נוסף המאפשר להפוך אותה לשידה רגילה כאשר הילד מתבגר.

רגע אחד! הבטחנו לכם גם פיצ'ר מתקדם נוסף. ובכן, חברת "VOX" פיתחה בעצמה תוכנה מתקדמת, ייחודית ונגישה, העונה לשם "VOXBOX". בעזרתה, תוכלו לבנות סימולציה תלת ממדית של החדר המתבססת על המידות המדויקות של ביתכם ולהתאים את המוצרים של "VOX" לחלל המגורים שלכם.

ב"VOXBOX" תוכלו להתלבט בין אינספור צבעים וצורות עד שתקבלו את התוצר המועדף עליכם ואם זה לא מספיק, בחנות עצמה תוכלו ליהנות מהחוויה באמצעות ערכת מציאות מדומה ולהרגיש ממש כאילו אתם נמצאים בחדר החדש שלכם, טרם רכשתם את הרהיטים ועוד לפני שאנשי המקצוע של "VOX" הרכיבו אותם בביתכם. בקיצור, הקסם של עולם הרהיטים עומד להיפרש מול עינכם כשתבקרו ב"VOX".

 

VOX ישראל

כתובת: בן ציון גליס 18, פתח תקווה

טלפון נייד: 054-3434068

טלפון: 03-6610033

פקס: 03-6610034

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור ל-VOXBOX

קישור לאינסטגרם

החדר המושלם לילדים שלכם. צילום באדיבות VOX

החדר המושלם לילדים שלכם. צילום באדיבות VOX


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר