רוקח מוצרי להבה: גרילים וקמינים לחוויה מושלמת. תמונה באדיבות חברת רוקח - מוצרי להבה
רוקח מוצרי להבה: גרילים וקמינים לחוויה מושלמת. תמונה באדיבות חברת רוקח - מוצרי להבה

רוקח מוצרי להבה: גרילים וקמינים לחוויה מושלמת

החורף הישראלי אמנם לא משתווה לחורף האירופאי המקפיא, אבל אם יש דבר שתמיד כיף לעשות כשקר בחוץ זה להצטופף עם חברים ומשפחה על יד קמין מפנק שמפשיר את האצבעות ברגליים ובידיים וממלא את החדר בחום נעים. רוקח מוצרי להבה מראים לנו איך עושים את זה נכון

פורסם בתאריך: 24.5.20 16:28

כשצורי רוקח פתח את העסק שלו ״רוקח מוצרי להבה״ לפני כ-40 שנה, המוצר העיקרי שהיה לו על המדף היה קמין. את הקמינים צורי היה מתקין בבית הלקוחות ואלה היו נהנים מבית חמים ונעים גם בימות החורף הקרים ביותר. השנים עברו ובעשור האחרון הצטרפו לעסק שני בניו של צורי, השניים הגיעו עם מגוון רעיונות חדשים ורוח גבית מאביהם ששמח להתאים את העסק לרוח התקופה. יחד הם הרחיבו את פעילות העסק והחלו להכניס מוצרי להבה נוספים כמו מעשנות, גרילים, טאבונים, מדורות גן ועוד.

כיום הפכה החנות הקטנה מרמת הגולן כבר לרשת המונה 4 סניפים – בצפון הארץ, במרכז ובירושלים בהם ניתן למצוא את כל מוצריה, כשלצד פעילות הסניפים ניתן למצוא את כל מוצרי הרשת גם באתר עם מבחר של למעלה מ-800 מוצרים שונים.

ככה עושים על האש היום. תמונה באדיבות חברת רוקח - מוצרי להבה

ככה עושים על האש היום. תמונה באדיבות חברת רוקח – מוצרי להבה

מהו הדבר שאתם מתמחים בו?

״אנחנו העסק הכי גדול בתחום הקמינים ואנחנו גם היבואנים שלהם – פה באמת נמצא היתרון הגדול ביותר שלנו״, אומר דניאל, אחד הבנים שעוזרים בניהול העסק וממשיך להסביר, ״רוב המקומות בהם ניתן למצוא היום קמין הם חנויות שמוכרות את הקמינים אבל רובן לא מתקינות אותם. אצלנו הלקוחות מקבלים את כל מה שהם צריכים מ-א’ ועד ת’, הם יכולים למצוא אצלנו קמינים במחירים משתלמים ולקבל הצעת מחיר על עבודת ההתקנה. לאחר מכן אנחנו מגיעים אליהם הביתה, מתקינים את הקמין וגם דואגים לכך שהוא ישתלב בצורה יפה בבית. וכמובן הכל באחריות".

אילו עוד מוצרים מושכים אליכם לקוחות?

״אנחנו עם שאוהב לעשות על האש, זה נהיה מעין ספורט לאומי – בכל יום העצמאות אנחנו מקבלים בערב מופע זיקוקים ובבוקר שלמחרת אנחנו מקבלים מופע גיצים מהמנגלים, זה חלק מה-DNA שלנו כישראלים.

הרבה אנשים מגיעים לכאן כדי למצוא מנגלים וגרילים לחצר, יש הרבה קרניבורים שבשבילם לעשות על האש עם חברים או משפחה זו צורת הבילוי הטובה ביותר והם רוצים גריל גז חזק ואמין שיהפוך את צליית הבשר לחוויה. אנחנו מציעים מגוון עצום של גרילים החל מגרילים של פחם ועד גרילים של גז – כל אחד ומה שהוא יותר אוהב".

יש משהו טרנדי בשנים האחרונות, משהו שכולם מחפשים?

"כשזה מגיע לעל האש כל הזמן יש טרנדים שונים, חלקם חולפים וחלקם נשארים, אחד הטרנדים האהובים ביותר על אנשים בשנים האחרונות הוא עישון בשר. כשבן אדם מעשן בשר הוא לא רק מכין בשר לארוחה, מדובר בתהליך, זה לוקח זמן וצריך לדעת איך לעשות את זה. זו פעילות מושלמת עבור מי שאוהב לעשות על האש כי זה משלב גם בשר וגם מספק התעסקות מעניינת".

"יש הרבה אנשים שלא יודעים איך לעשן את הבשר, הם קונים את המעשנת ואחר כך נתקעים. אצלנו אנחנו מדריכים כל לקוח שקונה מעשנת על הדרך הכי נכונה לעשן את הבשר, אנחנו ממליצים להם על הנתחים שהכי מתאימים לעישון ואפילו מפנים אותם לאתר שלנו, בו הם יכולים למצוא מתכונים לעישון בשר. מי שרוצה לא צריך אפילו לקנות מעשנת שדורשת פחם, יש לנו מעשנת פלט דיגיטלית קלה לתפעול, פשוט לוחצים על כפתור ההפעלה, קובעים טמפרטורה ואפשר להתחיל בעישון".

סל מוצרים משלימים

לצד מוצרי הלהבה שמציעה החנות תוכלו למצוא ב״רוקח מוצרי להבה״ עוד מגוון גדול של מוצרים משלימים כמו אביזרים למטבח, סכיני חיתוך, אביזרים ל-BBQ, שבבי עץ לעישון ועוד.

אם המנגל שלכם דורש שדרוג או שבא לכם להתקין בביתכם קמין מעוצב שיחמם לכם את הבית ויעניק לו תחושה נעימה ומרגיעה, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם ״רוקח מוצרי להבה״ שישמחו לעזור, להכווין ולעמוד לשירותכם.

 

טלפון: 074-7505520

סניפים:

רמת הגולן: דרך החסידות 30, מושב נוב (שלוחה 1)
פתח תקווה: מוטה גור 7, מתחם אולימפיה (שלוחה 2)

ירושלים: מושב נווה אילן, בכניסה ליישוב מצד ימין (שלוחה 3) 

חיפה: בעלי המלאכה 11, צ'ק פוסט (שלוחה 4)

למעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר