מיטות תינוק בפתח תקוה. צילום: באדיבות VOX
מיטות תינוק בפתח תקוה. צילום: באדיבות VOX

מיטות תינוק בפתח תקוה: חברת הענק הפולנית "VOX" מגיעה לישראל

עולם מיטות התינוק איננו מתקדם בזחילה, אלא כבר מתחיל לקום וללכת אל עבר המאה ה-21. בכתבה הבאה נכיר את מיטות התינוק החדשניות של "ווקס", שבדומה לילדינו, משתנות גם הן עם השנים

פורסם בתאריך: 24.5.20 18:26

אם יבקשו מכם לדמיין מיטת תינוק, רובכם ככל הנראה יתארו אותה באופן האופן: מיטה קטנה המוקפת בקורות וצבועה בגוון לבן. כמו כן, הורים רבים סבורים כי כל מיטת תינוק תשמש את הילד שלהם בשנתיים- שלוש הראשונות לחייו, ולאחר מכן הם יצטרכו לעבור למיטה אחרת אשר מתאימה לגילאים מאוחרים יותר. אך עם כל הכבוד למיטות התינוק הקלאסיות, זוהי המאה ה-21 ועל כן אין סיבה שלא נזכה למיטות מתקדמות, מעניינות וחכמות יותר שיפיחו חיים בחדר השינה הראשון של ילדנו ויעמדו לשירותנו במשך שנים רבות.

חברת הענק הפולנית "VOX" כבר הצליחה להפתיע אינספור לקוחות מכל רחבי העולם, הודות לעיצוב החדשני, הפונקציונאליות של המוצרים והסגנון הטרנדי שמאפיין את רוב הרהיטים שלהם. לאחרונה, נפתחה חנות היבואן הראשונה של "VOX" בישראל וסוף סוף ישראלים רבים יכולים גם הם ליהנות מאותם רהיטים שיקיים ומתקדמים שכבר נחלו הצלחה במדינות רבות.

מיטות תינוק בפתח תקוה. צילום: באדיבות VOX

מיטות תינוק בפתח תקוה. צילום: באדיבות VOX

אז מה יש במיטות התינוק של "VOX" שהופך אותן לכל כך חדשניות? ובכן, בואו נדבר קודם כל על הפונקציונאליות. מיטות התינוק של "VOX" יכולות להפוך למיטות מעבר, כלומר להשתנות בהתאם להתפתחות הילד. המיטות מתאימות לילדים החל מגיל הלידה ויכולות לשמש אתכם אפילו עד גילאי 5-6. המעבר למיטה הבאה מתבצע בצורה נוחה ופשוטה וכל שעליכם לעשות הוא להחליף את דפנות המיטה, להגביה את בסיס המיטה וזהו- מיטת התינוק הופכת למיטת ילדים. כמו כן, במיטות מסוימות תוכלו אף למצוא מדפים ומגירות נסתרות המוטמעים באופן חלק ויפהפה במיטה ואף בחלקן תוכלו למצוא גלגלים המאפשרים הזזה נוחה של המיטה מחלל מגורים אחד לאחר.

המאפיין הבא שהופך את מיטות התינוק של "VOX" לכה מתקדמות, הוא העיצוב כמובן. נגמר עידן העריסות הקלאסיות והלבנות שכולנו מכירים, שכן כאן תוכלו ליהנות ממגוון סגנונות עיצוב טרנדיים, החל מקו מודרני ועד לסגנון רטרו. ב-"VOX" תמצאו שלוש עשרה קולקציות שונות של מיטות מהוקצעות, איכותיות ועמידות, אשר כולן מביעות את הרוח היצירתית של מעצבי החברה המוכשרים. אתם מוזמנים עוד היום להיכנס לאתר האינטרנט הנוח והמרשים של החברה ולהתלבט מבין מגוון העיצובים החדשניים והגוונים היפהפיים של מיטות התינוק.

כמובן שתוכלו להוסיף למיטת התינוק שלכם גם כמה אקססוריז נלווים ויפהפיים שיקפיצו את מראה המיטה בכמה רמות, כמו למשל שמיכות, מגני ראש, סדינים, כריות, מזרנים ועוד. כל המיטות והפריטים מיובאים מחברת "VOX" הפולנית שמייצרת בעצמה את כלל הרהיטים. אתם מוזמנים לבחון את הפריטים השונים בסימולציה תלת ממדית של חדריכם, אשר אותה תוכלו לבנות בתוכנה הייחודית המצויה באתר החברה ועונה לשם "VOXBOX". התוספת המתקדמת הזו מבהירה עד כמה ערך החדשנות מהווה עבור החברה דרך עבודה של ממש.

בחנות היבואן החדשה של "VOX" בישראל, הממוקמת בעיר פתח תקווה, תוכלו ליהנות מאולם תצוגה מרהיב המכיל עוד מגוון רהיטים למבוגרים וילדים: שידות טלוויזיה, שידות איפור, ספות, ארונות, שולחנות, מדפים, כיסאות, חיפויי קירות, חיפויי רצפה, ארוניות וכדו'. כלל הפרטים מעוצבים תוך הקפדה על פונקציונאליות וחדשנות- שני ערכים שמאפיינים יותר מכל את חברת "VOX". ואם אתם עדיין סקפטיים, אתם מוזמנים להגיע לחנות המרהיבה והחדשה בפתח תקווה ולראות זאת במו עינכם.

 

VOX ריהוט ועיצוב לבית

כתובת: בן ציון גליס 18, פתח תקווה

טלפון נייד: 054-3434068

טלפון: 03-6610033

פקס: 03-6610034

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור ל-VOXBOX

קישור לאינסטגרם

צילום: באדיבות VOX

צילום: באדיבות VOX


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר