מרפאת ד"ר באנגייב (בן גיא): הבית שלכם לרפואת שיניים. צילום: 4 PM production, Shutterstock
מרפאת ד"ר באנגייב (בן גיא): הבית שלכם לרפואת שיניים. צילום: 4 PM production, Shutterstock

מרפאת ד"ר באנגייב (בן גיא): הבית שלכם לרפואת שיניים

מחפשים מרפאת שיניים שמספקת את כלל טיפולי השיניים למבוגרים וילדים? הגעתם למקום הנכון. מרפאת ד"ר באנגייב (בן גיא) כוללת צוות רופאי שיניים מיומנים ומקצועיים המספקים שירות ייחודי, מסור ואישי ובטכנולוגיה מתקדמת

פורסם בתאריך: 4.6.20 11:47

אם אתם זקוקים לטיפול שיניים ומחפשים אחר הרופאים הטובים והמקצועיים ביותר, אל תפספסו את מרפאת השיניים של ד"ר באנגייב (בן גיא) בפתח תקוה. המרפאה המשפחתית בבעלותו וניהולו של ד"ר פולט באנגייב וד"ר גילה באנגייב, אשתו, היא אחת המרפאות הנעימות והשירותיות ביותר שיש, מבלי לפסוח על החדשנות והאיכות.

הקו המנחה במרפאת ד"ר באנגייב הוא לספק את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר עבור כל מטופל ומטופלת. הרופאים וצוות הסייעות מעניקים טיפול מיטבי ומסור, הן למטופלים הקבועים במרפאה והן לחדשים ומספקים גישה אישית ומקצועית המבוססת על עשרות שנים של ניסיון.

One stop לרפואת שיניים

כחלק מתפישת השירות המתקדמת במרפאת ד"ר באנגייב וראיית המטופל במרכז, המרפאה מספקת את כלל טיפולי השיניים והשירותים הנלווים במקום אחד. ד"ר גילה באנגייב, אומרת: "היה לנו חשוב שהמטופלים יוכלו ליהנות מכל השירותים במרפאה אחת: טיפולים משקמים, טיפולים משמרים, כירורגיים, טיפולי שורש, יישור שיניים, טיפולים לילדים עם גז צחוק, טיפולים אסתטיים לשיניים ושירותי מעבדה.

הצוות שהשיניים שלכם צריכות. צילום: נתנאל בן גיא

הצוות שהשיניים שלכם צריכות. צילום: נתנאל בן גיא

אילו טיפולי שיניים מבוצעים במרפאתכם?

 "ד"ר פולט באנגייב הוא רופא בכיר שעוסק בהשתלות, עקירות כירורגיות, שיקום מורכב, תותבות, ניתוחים להרמות סינוס, טיפולי שורש ויתר הטיפולים המורכבים. אני עוסקת ברפואת שיניים לילדים ובמחלות חניכיים כבר למעלה מ-30 שנה. הטיפול שלי בילדים כולל גישה מיוחדת ויצירתית, ואני מאושרת לומר שהילדים מתייחסים למרפאה כמקום של חוויה וכיף. לאורך הטיפול אני מספרת להם סיפורים, מצחיקה אותם, אנחנו מרגישים כמו באגדות יחד, הכל כדי שלא יירתעו מהטיפול וישתפו פעולה, והם בהחלט משתפים ונהנים.

ד"ר לואיזה בן גיא נוראני, אחראית במרפאה על תחום האסתטיקה ומבצעת את כלל הטיפולים בתחום: הבהרת שיניים, שחזורי שיניים קדמיות, וינירים וכן טיפולים אורתודנטיים בשיטות המתקדמות ביותר כולל קשתיות שקופות".

מהי הייחודיות של מרפאת באנגייב (בן גיא)?

"הייחודיות שלנו היא תחושת המשפחתיות במרפאה, אשר יחד עם דגש על המקצועיות ושיתוף הפעולה של הרופאים וצוות הסייעות נותנים למטופל הרגשה נינוחה ובטוחה לאורך כל הטיפול. בכך אנו משיגים את התוצאות הטובות ביותר עם כל מטופל/ת. אני דור שלישי לרופאי שיניים ועובד כרופא שיניים משנת 1981. עליתי לארץ בשנת 1991 ופתחתי את הקליניקה יחד עם ד"ר גילה, אשתי. יש לנו בת נוספת שהיא רופאת שיניים משנת 2010 ועובדת אתנו, ועוד בת שעובדת כרופאת שיניים בצפון".

באיזה ציוד טכנולוגי המרפאה מצוידת?

"אנו מחזיקים בציוד הטכנולוגי מהמתקדמים ביותר שיש. לא מזמן אף חידשנו את הציוד ורכשנו סורק אינטראורלי מתקדם המשמש ללקיחת מידות מדויקות להכנת כתרים וגשרים, בכדי לחסוך מהמטופלים את אי הנעימות של חומר המידה הלא נעים בפה וגם בכדי לקבל את הכתר/הגשר מהמעבדה בדיוק מרבי ובאיכות, תוך יום אחד. כמו כן, הוספנו מכשיר רנטגן דיגיטלי חדש ואנחנו תמיד הולכים יד ביד עם הקידמה. אנחנו מקפידים להשתתף בהדרכות והשתלמויות בארץ ובעולם על מנת להישאר מעודכנים ולספק למטופל את הטיפול החדשני, המקצועי והאיכותי ביותר".

אלמנט חשוב נוסף המייחד את מרפאת השיניים של ד"ר באנגייב הוא הוותק וההיכרות האישית עם רבים מהמטופלים. "המרפאה פועלת מזה כ-30 שנים" מספרת ד"ר גילה, "התחלנו לאט לאט ובסבלנות. דאגנו לבנות את המוניטין שלנו לאורך השנים על ידי מוסר עבודה גבוה ומקצועיות, וכיום אנו מטפלים בדור השלישי של המטופלים שהתחילו איתנו כשעלינו ארצה".

 

מרפאת ד"ר באנגייב (בן גיא)

כתובת המרפאה: רח' אורלוב 74, פתח תקוה

טלפון 03-9347914

מייל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק

הביקור נתפס כחוויה של כיף. צילום: Africa Studio, Shutterstock

הביקור נתפס כחוויה של כיף. צילום: Africa Studio, Shutterstock


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר