"זוטופיה - כל מה שבעל חיים צריך": אוטופיה קולינרית לחיות המחמד. צילום: Nomad_Soul, Shutterstock
"זוטופיה - כל מה שבעל חיים צריך": אוטופיה קולינרית לחיות המחמד. צילום: Nomad_Soul, Shutterstock

"זוטופיה – כל מה שבעל חיים צריך": אוטופיה קולינרית לחיות המחמד

אורח חיים בריא הינו בעל חשיבות מכרעת הן עבור בני אדם והן עבור בעלי חיים. אז אם גם אתם בעלים לחיות מחמד מתוקות כדאי שתשמעו על "זוטופיה - כל מה שבעל חיים צריך"

פורסם בתאריך: 4.6.20 15:04

רבים מחליטים לאמץ לעצמם בשלב כזה או אחר של חייהם אורח חיים בריא. רבים מחליטים לאמץ לעצמם תוכנית תזונה מסודרת על מנת לשמור על הגזרה ועל בריאותם. ורבים אף מאמצים חיות מחמד. אך כיצד ניתן לאמץ את אורח החיים הבריא גם לחיות המחמד שלנו? ובכן, גם הן בדיוק כמונו זקוקות למזון בריא ולשגרה ספורטיבית על מנת לשמור על בריאותן, להרגיש טוב ולהתחזק.

כאשר אנו מצליחים להקנות עבור חיית המחמד הכה אהובה עלינו את כל אלה, אנו מגדילים את הסיכוי שלה לחיות חיים ארוכים, מאושרים ומלאי נחת. אך בעוד שרובנו יודעים עם מי לדבר כשאנו זקוקים לייעוץ ספורטיבי או תזונתי עבורנו, השאלה הבאה היא קצת יותר קשה לפיצוח: עם מי ניתן להתייעץ כשמדובר בשגרה בריאה עבור חיות המחמד שלנו?

מוזמנים להגיע ולהתייעץ. צילום: אלונה קלמיקוב

מוזמנים להגיע ולהתייעץ. צילום: אלונה קלמיקוב

אורח חיים בריא מתנוסס בגאון על דגלה של "זוטופיה – כל מה שבעל חיים צריך". מדובר בחנות מזון וציוד לבעלי חיים שממוקמת בפתח תקווה ומציעה פריטים רבים ומגוונים עבור בעלי כנף, חתולים, כלבים, מכרסמים ודגים. בעלי המקום לא רק מאמינים בתפיסת אורח החיים הבריא בכל לבם, אלא גם מיישמים אותה בכל קטגוריה המוצעת בחנות- החל ממזון איכותי אשר חלקו מיוצר בארץ וחלקו האחר מיובא מחו"ל, דרך צעצועים איכותיים ועד לציוד נלווה.

כמובן שכל השפע הקיים בחנות הוא בעל ערך רק כאשר הוא נמצא בידיים הנכונות. ובכן אל דאגה, בני הזוג ולאד ואלונה שמנהלים את המקום לצד חנות מצליחה אחרת לבעלי החיים, הם לא רק אוהבי חיות בכל נימי נפשם (בביתם גרים בכיף כלב, חתול, דגים ואפילו תוכי שזוכים לאהבה אינסופית), אלא גם אנשים מנוסים המחזיקים בידע רב שרכשו לאורך שנות עבודתם הרבות בחנויות לציוד ומזון עבור בעלי חיים. כמו כן, אלונה עברה מספר קורסים הנוגעים לתזונה באוניברסיטת תל אביב והשניים עוברים מדי פעם השתלמויות וסדנאות בנושא על מנת להעשיר את ידיעותיהם. על סמך כל אלה, ניתן להסיק כי ב"זוטופיה – כל מה שבעל חיים צריך" תיהנו משירות מקצועי אשר יענה על כלל רצונותיכם.

ניסיונם העשיר בתחום המזון והציוד לחיות מחמד הביא אותם להבנה כי הקריטריונים החשובים ביותר בהתאמת מזון וצעצועים לחית מחמד הם מצב בריאותי ואופי. לאור העובדה שהשניים ממילא שמחים ומתרגשים לשמוע סיפורים של לקוחות על חיות המחמד שלהם, העצות והטיפים נשפכים מהם באופן טבעי. כנראה שהלקוחות כבר שמו לב לאהבה הגדולה של השניים למקצוע בו הם עובדים, שכן רובם כבר הפכו לקבועים בחנות. לכן, ולאד ואלונה מכירים לעומק את רוב הלקוחות שמגיעים לחנות, ואף חשוב מכך, את חיות המחמד שעבורן נרכשים הפריטים.

בהתאם לאופייה ולמצבה הבריאותי של חיית המחמד, עוזרים ולאד ואלונה ללקוח לבחור את המזון המתאים ביותר ואף להמליץ לעתים על כמות יומיומית. רוב המזונות הנמכרים בחנות מכילים ערכים תזונתיים גבוהים, ועל כן נחשבים לאיכותיים. כמו כן, במקום קיים שפע צעצועים רחב על מנת שבעלי חיים שונים בעלי דפוסי התנהגות משתנים, ואף גזעים שונים של חיות מחמד מאותה הקבוצה, יוכלו לבוא על סיפוקם ב"זוטופיה – כל מה שבעל חיים צריך". היצע הפריטים בחנות מותאם לכל כיס כדי שכל לקוח יוכל לצאת מהחנות עם מוצרים חדשים ומהנים עבור חיית המחמד שלו.

קשה למצוא שירות משלוחים יעיל ומשתלם כל כך כמו ב"זוטופיה – כל מה שבעל חיים צריך", שכן את הפריטים שתזמינו בחנות תוכלו לקבל במשלוח עד הבית ללא דמי עלות נוספים. שירות המשלוחים זמין עבור אלה מכם שמתגוררים באזור פתח תקווה וחולון, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לחנות ולהזמין בקלות את הפריטים הנחוצים לכם. גם בטלפון, ישמחו בעלי המקום לשמוע על אישיותו ומצבו הבריאותי של בעל החיים המתגורר בביתכם, וכך להתאים עבורו את המוצרים בצורה המיטבית.

 

"זוטופיה- כל מה שבעל חיים צריך": חנות ציוד ומזון לבעלי חיים

כתובת: חיים עוזר 38, פתח תקווה

טלפון למשלוחים: 054-8872255

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

יחס של משפחה בזוטופיה. צילום: יוליה קורצ'מני

יחס של משפחה בזוטופיה. צילום: יוליה קורצ'מני

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר