הכנסה נוספת במרחק טלפון אחד: הכירו את natural living. תמונה באדיבות דוטרה
הכנסה נוספת במרחק טלפון אחד: הכירו את natural living. תמונה באדיבות דוטרה

הכנסה נוספת במרחק טלפון אחד: הכירו את natural living

כמו כולם, סביר להניח שגם אתם קיבלתם לאחרונה פנייה להזדמנות עסקית מדהימה המציעה הקמת עסק רווחי עם הבטחה לתוספת הכנסה. הרבה הצעות להקמת מיזמים עסקיים מדברות על שיווק רשתי ועל האפשרויות הנפלאות של יצירת הכנסה נוספת באמצעות שיטה עבודה זו. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 10.6.20 15:03

שיווק רשתי וכמה נקודות שכדאי לדעת

שיווק רשתי, המוכר גם כשיווק רב-שכבתי MLM (קיצור של Multi-Level Marketing), הולך ותופס בשנים האחרונות מעמד כעסק רציני, איכותי ולגיטימי המאפשר לאנשים יצירתיים להגשים חלומות וכל זאת בסיכון נמוך ובהשקעה נמוכה.

במה בעצם מדובר?

שיווק רשתי הוא סוג של שיטת "זכיינות" שבה החברה בעלת המוצרים אינה עוסקת בשיווק ובמכירות ומשאירה את הטיפול בכך לזכיינים שעובדים איתה וזאת בתמורת להגדלת הרווח שלהם. זכיינים הם אנשים רגילים שהחליטו כי ברצונם להפיץ את מוצרי החברה ועל ידי כך לייצר לעצמם הכנסה נוספת ולהרוויח כסף.

בנוסף, המפיצים יכולים להעניק אפשרות של זכיינות גם לאנשים נוספים, כך שגם הם יוכלו למכור את מוצרי החברה ולהרוויח כסף. החברה בעלת המוצרים מתחלקת עם המפיצים ברווחיה ומעניקה להם בונוסים מכובדים.

מקור הכנסה נוסף בדרך אליכם. תמונה באדיבות דוטרה

מקור הכנסה נוסף בדרך אליכם. תמונה באדיבות דוטרה

רוברט קיוסקי כתב בספרו ״אבא עשיר, אבא עני״ שאדם צריך מספר מקורות פרנסה בחייו. על כך כתב בספרו גם דונאלד טראמפ, נשיא ארצות הברית שהונו מוערך כיום בכ-2.1 מיליארד דולר. ככל שאנחנו יוצרים לעצמנו יותר מקורות פרנסה כך אנחנו מחלקים למעשה את הסיכונים שאליהם אנחנו חשופים.

כיום כל אחד יכול להצטרף לשיווק רשתי ולפתח לעצמו הכנסה נוספת מהבית, עסק כלכלי של ממש. העולם מלא בהזדמנויות כלכליות, ועם כניסתו של האינטרנט לחיינו נראה כי הוא יצר עבורנו מספר דרכים שבאמצעותן גם אנשים חסרי ניסיון יכולים להתחיל לעשות כסף תוך פרק זמן קצר ביותר.

אחת הדרכים המציגות אחוזי הצלחה גבוהים של אנשים רבים היא מכירה של מוצרי ארומתרפיה בשיטת השיווק הרשתי.
כל שנדרש הוא הרבה מוטיבציה, רצון להצליח ומעט אומץ לעשיית הצעד הראשון.

הכנסה נוספת בעזרת natural living

אחרי שהבנו מהו שיווק רשתי ועל היכולת הנפלאה שלו לייצר ערוץ הכנסה מכובד, הגיע הזמן להבין מהי בכלל ארומתרפיה.
ארומתרפיה היא שיטת טיפול ברפואה אלטרנטיבית העושה שימוש בשמנים אתריים ושמני בסיס שמגיעים מתבלינים, צמחי מרפא, פרחים ארומטיים ועצים. התמציות שמחלצים מאותם צמחים משמשות להקלת מכאובים. הם יכולים לעזור במקרים של כאבי גב או כאבי שיניים, יכולים להפחית חרדה ולעזור להיאבק בדיכאון ואפילו יכולים לעזור במקרים של גידולים סרטניים.

מדובר בתחום שכבר היום מגלגל כ-8 מיליארד דולר בשנה ברחבי העולם, ובשנים הקרובות צפוי להגיע למחזורים של כ-20 מיליארד דולר ויותר.

תודו שזה נשמע מדהים, אבל איך אפשר לעשות מזה כסף אתם שואלים?

הפתרון נמצא במוצרי הארומתרפיה של מרכז נטורל ליבינג עם פנינה ארד. האפשרות לעשות כסף מקידום ומכירה של מוצרים בתחום היא הזדמנות פז עבור כל מי שתמיד חלם על חופש כלכלי. כניסה לתחום שצפוי לגדול בשנים הקרובות בכ-12 מיליארד דולר שווה הרבה כסף למי שיהיה חלק מקצב הצמיחה העולמי של תחום הארומתרפיה.

מרכז נטורל ליבינג עם פנינה ארד הינו המרכז המוביל ובארץ להפצת מוצרי ארומתרפיה. במרכז מבחר עצום של שמנים אתריים, קוסמטיקה טיפולית, תוספי תזונה, מוצרי ספא ועוד מגוון פתרונות לחיים בריאים.

דרך לרווחים כספיים ועצמאות כלכלית

השמנים האתריים שמרכז נטורל ליבינג מציע הינם המוצרים המובילים כיום בשוק הארומתרפיה. אנשים רבים שחיפשו מזור לכאביהם מצאו גם בית חם המאפשר להם ליצור עסק איכותי המשפר את חייהם מבחינה בריאותית ומייצר להם הכנסה נוספת ומשמעותית.

לקוחות מרכז נטורל ליבינג, שרובם הגדול שותפים לתהליכי השיווק, משתמשים בידע הרב והליווי האישי שמרכז נטורל ליבינג מציע להם, מדווחים כי התוצאות שלהם מעולות, הן כלכלית והן בהיבט של שיפור בריאותם.

מרכז נטורל ליבינג של פנינה ארד – שילוב מנצח של בריאות כלכלית

כמו שציינו, לא נדרש ניסיון קודם על מנת לשפר את חייכם הכלכליים והבריאותיים, את המוצרים אפשר להתחיל לשווק ולמכור כמעט באופן מידי, כל שנדרש הוא מספר שעות בודדות בכל שבוע, כשהפוטנציאל הכלכלי מתחיל ב-1000 ש״ח ומטפס מעלה ומעלה בהתאם לזמן שאתם משקיעים.

כל זאת נעשה כמובן בליווי אישי של פנינה ארד, ומשולב בהעצמה אישית ועסקית.

זו ההזדמנות בשבילכם להצטרף לנטורל ליבינג. תמונה באידבות דוטרה

זו ההזדמנות בשבילכם להצטרף לנטורל ליבינג. תמונה באידבות דוטרה

נכנסים לעובי הקורה – מתחילים לייצר הכנסה נוספת מהבית

למרכז נטורל ליבינג של פנינה ארד יש 3 מודולים ליצירת הכנסה נוספת. מרכז נטורל ליבינג מעמיד לרשות לקוחותיו 3 מודולים שונים ליצירת הכנסות, לכל מודול היתרונות שלו, אך כולם ללא יוצא מן הכלל טומנים בחובם אינספור הזדמנויות כלכליות, תתפלאו לגלות שבאחד המודולים כלל לא נדרש להשקיע כסף.

מודול ראשון:
הצטרפות לקהילת מרכז נטורל ליבינג ומכירה של מוצרים: האפשרות הראשונה היא להצטרף לקהילה על ידי רכישה של חבילת הצטרפות הכוללת את השמנים הארומתרפיים. מחיר החבילה משתנה בהתאם לחבילה שתבחרו. כל השמנים שתקבלו בחבילה מגיעים למעשה במחיר סיטונאי.

מודול שני:
הצטרפות לקהילת מרכז נטורל ליבינג וצירוף חברים נוספים: ניתן לצרף לקהילה חברים נוספים כך שכל חבר שאתם מצרפים יכול לייצר לעצמו גם הכנסה מהבית וגם לכם מייצר הכנסה נוספת על ידי הגדלת העמלות שלכם בגין צירופו. את שני המודולים הראשונים ניתן לשלב בכדי ליצור כבר בפעם אחת שני מקורות הכנסה שונים.

מודול שלישי:
מכירה של מוצרים בשיטת שיווק שותפים. השיטה השלישית לא תצריך מכם לשלם כסף כדי להצטרף לקהילה, וגם לא למכור בעצמכם את המוצרים, כל שתצטרכו לעשות הוא לפרסם לינק שמוביל לדף הקניה באתר של מרכז נטורל ליבינג. את הלינק תוכלו לפרסם בגוגל, בפייסבוק, אינסטגרם או בכל רשת חברתית שתבחרו. מישהו לחץ על הלינק וקנה את אחד ממוצרי האתר? ברכותינו – קיבלתם עמלת מכירה. ככל שתפיצו את הלינק ליותר מקורות, כך תגבירו את הסיכויים שיותר אנשים יכנסו אליו וכך גם את הסיכויים שלכם להרוויח. כמובן שניתן לשלב את כל המודולים יחד ובכך לייצר מקור הכנסה יציב וחזק.

איך מתחילים?

בשביל להתחיל וללמוד את התחום מאפס תוכלו ליצור קשר עם פנינה ארד, רואת חשבון במקצועה, מנטורית להצלחה אישית ומרצה לאורח חיים בריא. פנינה מעבירה הדרכות באמצעות הזום או בקפה נושה שממוקם בפתח תקווה. בהדרכות תלמדו על המוצרים, תבינו מה היתרונות שהם מציעים, למי הם מתאימים, כיצד הם הולכים לשפר את חייכם ואת חיי כל המכרים שלכם, כיצד ניתן להשתמש בהם ועוד מידע רב המשלב הרבה העצמה אישית וחשיבה חיובית לחיים.

במרכז נטורל ליבינג של פנינה ארד תרחיבו אופקים ותרכשו כלים שילמדו אתכם כיצד למכור, איך לדבר עם לקוחות ומה הדרכים הטובות ביותר לסגור עסקאות. בנוסף תלמדו איך ליצור לעצמכם חיים אופטימיים ונטולי דאגות כלכליות.

אם חיפשתם הכנסה נוספת ואתם לא יודעים איך להתחיל, תוכלו לדבר עוד היום עם פנינה שתשמח להדריך אתכם על האופן בו תוכלו לעשות את צעדיכם הראשונים לכניסה לעולם המופלא של תחום הארומתרפיה. זוהי החובה שלכם להגשים את הפוטנציאל הטמון בכם, לעשות סכומי כסף שמגיעים לאלפי שקלים ולהתחיל להרשות לעצמכם דברים שתמיד רציתם. במקביל, גם תשנו את אורך החיים שלכם מבחינה בריאותית אישית וסביבתית וכל זה בהשקעה זעומה של מספר שעות בכל שבוע.

היום קיבלתם הזדמנות מיוחדת לשנות את בריאותכם הכלכלית, פנו לעצמכם זמן, וחייגו לפנינה, שינוי חייכם נמצא במרחק שיחת טלפון.

 

מרכז נטורל ליבינג

טלפון: 052-5994415

מעבר לאתר

לעשות כסף מהבית זה הדבר הבא. תמונה באדיבות דוטרה

לעשות כסף מהבית זה הדבר הבא. תמונה באדיבות דוטרה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר