אמיגו קליניקה וטרינרית: הבית לחיות המחמד שלכם. צילום: FamVeld, Shutterstock
אמיגו קליניקה וטרינרית: הבית לחיות המחמד שלכם. צילום: FamVeld, Shutterstock

אמיגו קליניקה וטרינרית: הבית לחיות המחמד שלכם

ביקור אצל הוטרינר עלול להיות מלחיץ בחלק מהמקרים כאשר בעל החיים שלכם סובל מכאבים וזקוק לטיפול. אצל 'אמיגו' קליניקה וטרינרית אתם יכולים להיות בטוחים במאת האחוזים שאתם בידיים טובות. בואו להכיר את הקליניקה מקרוב

פורסם בתאריך: 24.6.20 13:01

אומרים כי הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, אך ניתן בקלות לראות כי כל חיית מחמד, בין אם מדובר בחתלתול מפונק, ארנבת מתעטשת או אוגר פרוותי, הופכים בקלות להיות בני משפחה לכל דבר; אנו מקדישים להם את מיטב זמננו, את אהבתנו, וכשהם חולים – גם אנחנו לא ישנים בלילה מרוב דאגה. מי שדואגת יחד אתנו ומטפלת בחיות שלנו כאילו היו שלה היא הרופאה והמנתחת הווטרינרית יקטרינה חייטון, בעלת הקליניקה הווטרינרית "אמיגו" בפתח תקווה.

יקטרינה, בת 47, תושבת פתח תקווה, היא סיפור הצלחה בכל קנה מידה כאשר כבר בגיל 15 סיימה תיכון, ועוד לפני גיל 16 התחילה את לימודי הווטרינריה באוניברסיטה. בגיל 21, בתור רופאה מדופלמת, החלה יקטרינה לעבוד במקצוע בקליניקה שלה ברוסיה. בשנת 2001 בחרה יקטרינה לעלות לישראל וכאן עבדה כמנתחת בכירה ברשת גדולה עד שבחרה לפתוח את הקליניקה שלה, "אמיגו" בפתח תקווה, לשירות תושבי העיר והסביבה.

עוד לקוח מרוצה אצל יקטרינה. צילום עצמי

עוד לקוח מרוצה אצל יקטרינה. צילום עצמי

החיות של "אמיגו"

בקליניקה הווטרינרית "אמיגו" מטפלת יקטרינה במגוון רחב של חיות הכולל כמובן את חיות המחמד הביתיות, את בעלי הכנף וגם חיות אקזוטיות. יקטרינה התנדבה בעמותה למען חיות בר בישראל, כמו גם ברוסיה, ושם צברה ניסיון רב בעבודה עם חיות בר למיניהן. בנוסף, ברוסיה עבדה כווטרינרית של קרקס נודד שהיה מגיע לעיר, ושם צברה ניסיון בטיפול בחיות קרקס. "יצא לי לחוות שם חוויה מדהימה", מספרת יקטרינה, "המלטה של נמרה. אני והווטרינרית הקבועה של הקרקס עברנו איתה את ההמלטה ממש באופן ידני, הוצאנו ממנה את הגורים. זה היה מאוד ייחודי". גם בארץ עמדו בפניה כל מיני אתגרים ייחודים, כאשר בתקופה בה הייתה בעלת קליניקה בערד, היא קיבלה לטיפולה עז שסבלה מבעיה מפתיעה – טחורים. היא ביצעה ניתוח עם טשטוש ואלחוש מקומי על העז שסבלה, ואותה עז החלימה וחזרה בשמחה אל העדר שלה.

הטיפולים השגרתיים המתבצעים ב-"אמיגו"

בקליניקה הווטרינרית "אמיגו" ישנם כמה סוגים של טיפולים. ראשית, ישנם את הטיפולים השגרתיים כגון עיקור או סירוס, מתן חיסונים וכו'. לצד זה, ישנם את כל טיפולי השיניים ובריאות הפה, טיפולים שהופכים נפוצים ותדירים יותר ככל שמדובר בחיה מבוגרת יותר, אך יכולים להפוך מורכבים כאשר הבעלים לא מודע לבעיות הפוטנציאליות ומתבצעת הזנחה, שלא במשים, מחוסר ידע או תשומת לב.

חיים חדשים מקבלים הזדמנות. צילום עצמי

חיים חדשים מקבלים הזדמנות. צילום עצמי

אל תשליכני לעת זקנה

יקטרינה מסבירה כי להרבה מחיות הבית יש חיים ארוכים יותר ממה שאנשים נוטים לחשוב, ולא נדיר לפגוש חיה כמו כלב או חתול בני 15 שנים ואף יותר. הבעיה עם חיות בגיל הזה היא שהם לרוב סובלים ממחלות כרוניות. בעלי חיות רבים טועים לחשוב כי ברוב המקרים מדובר במחלות הנגרמות על ידי זקנה, אך יקטרינה מבהירה כי ישנם מקרים רבים בהם ניתן לטפל ולרפא את המחלות הללו. "המטרה שלי היא לשפר את איכות החיים של החיות המבוגרות" היא אומרת. "במקרים רבים ניתן לטפל בחיה, וגם אם נשארה לה רק שנה לחיות, ולא חמש שנים, עדיין ניתן לדאוג שהשנה הזאת תהיה שנה עם איכות חיים אמיתית, ללא כאבים. זו המטרה שלי".

תוכנית המנויים

על מנת להקל על רבים מלקוחותיה, מציעה יקטרינה תוכנית מנויים, מעין פוליסת ביטוח לחיה, כאשר בתשלום שנתי קבוע, ניתן להכניס ביקורים וחיסונים, ללא תוספת עלות. אותו מנוי כולל ביקורים והתייעצויות עבור החיה, בין אם מדובר בכלב או חתול, בחיה בוגרת או בגור. הטיפולים הכלולים הם בדיקות רפואיות במשך השנה ללא הגבלה, במידה והכלב לא מרגיש טוב, משלשל או מקיא, טיפולי אף אוזן גרון ללא תשלום נוסף, גזירת ציפורניים והתייעצויות קבועות. טיפולים ותרופות יהיו כמובן בתוספת תשלום. לפיכך, תוכנית המנויים מעניקה 15% הנחה נוספים לכל הטיפולים שאינם כלולים במנוי כגון טיפולי מעבדה או רנטגן, במקרה הצורך. "הביטוח הזה מאפשר לבעלים להיות במעקב צמוד על החיה", אומרת יקטרינה, "והם יכולים לפנות אליי בכל זמן, עם כל שאלה, אפילו הכי קטנה, בלי לדאוג אף פעם לתשלום או לתקציב".

בנוסף, מבטיחה יקטרינה כי גם את הביטוח וגם טיפולים אחרים ניתן לפרוש לתשלומים, וכי תמיד יש מקום להתגמש לקראת הלקוח. במיוחד, היא מדגישה, יש הנחות לטיפולים בחתולי רחוב ובחיות מאומצות, כדי שאף בעל חיים לא יחיה בסבל, ויזכה לטיפול הרפואי הטוב ביותר שהוא יכול לקבל.

 

"אמיגו" – קליניקה וטרינרית

טלפון: 058-5144199

טלפון: 03-6144199

כתובת: קפלן 43, פתח תקווה

מעבר לעמוד הפייסבוק

עם סימבה של הכלבים. צילום עצמי

עם סימבה של הכלבים. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר