חנות ציוד ומזון לבעלי חיים במרכז הארץ: חוות ילדי הטבע. צילום: אלמוג ניר יוסף
חנות ציוד ומזון לבעלי חיים במרכז הארץ: חוות ילדי הטבע. צילום: אלמוג ניר יוסף

חנות ציוד ומזון לבעלי חיים במרכז הארץ: חוות ילדי הטבע

הכירו את "חוות ילדי הטבע" - חנות ציוד ומזון לבעלי חיים שתעניק לכם חווית קניה לא רק מהמוצר עצמו, אלא גם חווייה נדירה של פינת חי שתגרום לכם להתאהב ובנוסף מקדמת את תחום בעלי החיים האקזוטיים בארץ. בואו להכיר מקרוב  

פורסם בתאריך: 24.6.20 14:18

"את החנות שלנו פתחנו מתוך צורך וביקוש בארץ לתחום קטן ההופך בשנים האחרונות למאוד פופולרי והוא ציוד ומזון עבור בעלי החיים האקזוטיים. תוכלו למצוא אצלנו ציוד מגוון דוגמת טרריומים, מדי טמפרטורה, פלטות חימום, מזון חי וקפוא, מסתורים, דקורציה ועוד מהחברות המובילות בארץ ובעולם", כך מספר יקיר ניר, המנל והבעלים של חוות ילדי הטבע.

אך לא די במוצרים אלה, גם עבור חברנו הקרובים מכל, כלבים וחתולים יש להם היצע רחב של מזונות ברמות שונות המותאמות באופן אישי, הן ללקוח והן לבעל החיים שלו. "כשמגיעים לרכוש מזון לכלב או לחתול שלכם חשוב להתייחס לפרמטרים רבים בהם גיל, משקל, רגישויות ועוד, וזאת על מנת להתאים בצורה המדויקת ביותר את המזון /הציוד עבור בעל החיים", מציין ניר. "ישנם סוגי מזונות רבים כמו למשל מזון יבש, שימורים או אפילו חטיפים ופה אנחנו נכנסים לתמונה. כאנשי מקצוע אנו מלווים, מכווינים ומייעצים ללקוחות שלנו על מנת שבעל החיים שברשותם יקבל את המענה הטוב ביותר. בין אם מדובר בארנב, כלב, תוכי או חמוס – חשוב לנו להעניק לכם את הידע המקצועי מאנשי מקצוע המתמחים במתן ייעוץ בתחום".

כשיקיר מדבר על אנשי מקצוע הוא מתכוון בעצם לצוות המקצועי העומד לרשותכם בחוות ילדי הטבע, צוות שתמיד זמין ונכון לתת לכם את המענה הטוב ביותר עבורכם. "אנו מעניקים יעוץ, ליווי והכוונה מקצועית החל מהשלבים הראשונים של גידול בעל החיים בבית. הידע, המוניטין והניסיון המקצועי של הצוות מאפשר לנו להעניק ללקוחות שירות ברמה האופטימלית", מבהיר יקיר.

מבחר גדול ומגוון בחוות ילדי הטבע. צילום: אלמוג ניר

מבחר גדול ומגוון בחוות ילדי הטבע. צילום: אלמוג ניר

חוות ילדי הטבע היא בין המקומות הבודדים בארץ המאפשר לרכוש ציוד ומזון ייחודי המותאם במיוחד עבור בעלי חיים אקזוטיים. אנו מציעים בחנות מבחר עצום של מעל 1000 מוצרים מגוונים ואיכותיים וציוד נלווה לדוגמה תכשירי ניקיון, וויטמינים, משחקי העשרה, כלי אוכל ומים, דקורציה, מסתורים, נורות, מדי טמפ' ועוד.

אתם מוזמנים לחוות ילדי הטבע לחוויית קניה ברמה אחרת, שם ישמחו מאוד לעמוד לשירותכם, להסביר, להמליץ ולענות על כל שאלה שתסייע לכם להעניק לחיית המחמד שלכם את החיים הטובים ביותר. "רבים ממגדלי בעלי החיים מבינים שידע מקצועי, ליווי אישי וסטנדרטים גבוהים של שירות זה הוא נכס ולכן מגיעים אלינו מכל הארץ כדי לקבל חווית שירות מעבר למוצר עצמו", אומר יקיר.

 

חוות ילדי הטבע, חנות ציוד ומזון לבעלי חיים במרכז

מושב בני עטרות

טלפון לכל שאלה: 03-5322726

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

שעות הפעילות בחוות הזוחלים ובחנות ציוד ומזון לבעלי חיים:

ימים א'-ה' 09:00-17:00

יום שישי 09:00-15:00

שעות הפעילות בפינת החי:

אמצע שבוע- בתיאום מראש

יום שישי: 09:00-15:00

יום שבת: 09:00-17:00

(כרגע לאור משבר הקורונה פינת החי סגורה למבקרים. יש לעקוב אחרי דף הפייסבוק שם יעודכן ברגע שפינת החי תפתח למבקרים)

כשתגיעו תבינו על מה כולם מדברים. צילום: אלמוג ניר

כשתגיעו תבינו על מה כולם מדברים. צילום: אלמוג ניר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר