ספורטן פת מבט מלמעלה צילום חיים דדוש
ספורטן פת מבט מלמעלה צילום חיים דדוש

ספורטן פתח תקוה פותח את שעריו לעונת קיץ בלתי נשכחת

30 דונמים של מדשאות מוריקות, בריכות רחבות ידיים, חדרי כושר חדישים וצוות שמקפיד על כל תקנות הבריאות האפשריות בתקופה מורכבת שכזאת – בקיץ כזה, מה עוד אפשר לבקש? הספורטן בפתח תקוה פותח שעריו לעונת קיץ לוהטת ומהנה, לכל המשפחה, וכולם מוזמנים

פורסם בתאריך: 25.6.20 07:52

רוב תושבי פתח תקוה לבטח מכירים את קאנטרי קלאב "ספורטן", מתחם הבריכות והכושר המרשים של פתח תקוה, הקיים למעלה משלושה עשורים וחצי, אך לאלו מכם שעוד לא זכו לבקר במקום נספר כי מדובר בגן עדן של ממש לאוהבי המים והכושר. המתחם, אשר משתרע כאמור על שטח נרחב של 30 דונמים כולל בתוכו שלוש בריכות שחייה, מדשאות רחבות המשתרעות על פני 15 דונם, חדר כושר מאובזר וחדיש , אולמות סטודיו לחוגי ילדים ומבוגרים הנערכים במקום, מגרשי טניס, מגרש כדורגל דשא סינטטי, סאונה יבשה, סאונה רטובה, ג'קוזי וקפיטריה איכותית.

מגלשת הקמיקזה. צילום: קרן שלייפשטיין

מגלשת הקמיקזה. צילום: קרן שלייפשטיין

כיף של קיץ בתוך המים

אלו מכם שרק מחפשים את הטבילה הקרירה במים ברגע שמזג האוויר בחוץ מתחיל להתחמם ישמחו לטבול באחת משלוש בריכות השחייה במקום. הבריכה המקורה, שעוצבה לאחרונה בצורה מיוחדת, היא בריכה חצי אולימפית, אשר פועלת לאורך כל השנה ומיועדת בעיקר לשחיינים. הבריכה השנייה היא הבריכה החיצונית, אשר נבנתה לפני מספר שנים בקונספט חדשני, והיא היום בין הבריכות היפות בישראל.  הבריכה נחלקת לשני אזורים: בריכה לשחיינים, באורך של 33 מטרים ורוחב של 20 מטרים, שעומקה המקסימלי הוא 1.4 מטר ולכן מתאימה גם לבילוי ונופש ומאפשרת פיזור קהל בכל הבריכה, דבר חשוב במיוחד בימים אלו, ובריכה לילדים קטנים, בעומק שנע בין 40 ס"מ עד 70 ס"מ, שכולה מוצלת וכוללת מגלשות ושעשועי מים. בנוסף, בריכת פעוטות, המיועדת לתינוקות עד גיל 3 ועומקה 40 עד סנטימטרים..

חדר הכושר החוגים

מלבד הבריכות, גם עונת הקיץ בחדרי הכושר והחוגים תהיה פעילה במיוחד עם למעלה מ-100 שעות חוגים שונים המיועדים למבוגרים, לרבות חוגי שחייה. החל מתחילת חודש ספטמבר יופעלו גם 70 שעות חוגים המיועדים לילדים. בין החוגים הללו יוכלו המבקרים למצוא גם, איך לא, חוגי שחייה לפי רמות ולפי גילאים.

בריכת השחייה בספורטן. צילום: קרן שלייפשטיין

בריכת השחייה בספורטן. צילום: קרן שלייפשטיין

חווית הקיץ בצל הקורונה

אין ספק כי עונת הקיץ בספורטן השנה תהיה מעט שונה מעונות קיץ קודמות, כך מספר קובי מיימון, המנכ"ל של רשת ספורטן. "בדרך כלל יש לנו תוכנית קיץ מאד עשירה", הוא אומר. "למשל, בקיץ האחרון הופיעו כאן משה פרץ, איתי לוי, נועה קירל ועוד מופעים גדולים המיועדים לילדים ולכל המשפחה. השנה אנו נותנים חווית קיץ מהנה לא פחות, אך בדגש על סביבה נקייה ובטוחה ככל האפשר, ואנו משקיעים את מירב המאמצים בנושא. הדבר המייחד את הספורטן זה הערך המוסף, חווית התוכן שמקבלים כאן, בין אם מדובר בהרצאות, מופעי סטנדאפ, מופעים לילדים, מוסיקה, ואנחנו רק מחכים להקלה במגבלות כדי לחזור לזה במלוא הכוח".

אז איך באמת נראה הבילוי בספורטן בתקופת קורונה? בחדר הכושר ובסטודיו, נכון להיום, אפשרות השימוש היא על ידי רישום מראש באפליקציה, כאשר ישנה כמות אנשים מקסימלית שיכולה להיכנס, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בין שיעור לשיעור בסטודיו מגיע צוות ניקיון שמבצע חיטוי יסודי. גם בחדר הכושר הפעילות מתבצעת באופן מחזורי, כאשר כל מחזור מתאמן במשך שעה וחצי, ואז ישנן 15 דקות של הפסקה וניקיון. כמו במקומות רבים, גם כאן, כל הנכנס לספורטן חייב לחתום על הצהרת בריאות ולעבור מדידת חום. כל הצוות במקום עוטה מסיכות, וכמובן ישנה הגבלת כמות גם על הרוחצים בבריכה כאשר הצוות שנמצא בשטח אוכף את הכמות. "הסביבה של המים היא סביבה בטוחה" מסביר קובי. "הכלור לא נותן אפשר לנגיף לחיות".

אין כל ספק כי חווית השירות המסורה של צוות הספורטן ניכרת בכל עת, אך במיוחד בעת האחרונה. "חשוב לנו לתת שירות מצוין ללקוחות שלנו ואנו מגלים סבלנות וקשב רב לצרכי הלקוחות שחלקם מודאגים מהמצב" מספר קובי. "אנו רוצים שהביקור בספורטן יהיה נגיש ככל הניתן לכלל האוכלוסייה ואנחנו מתאמצים לתת מענה לכל בקשה. למשל, בכל התקופה בה הספורטן היה סגור בשל מגבלות הקורונה, הקפאנו את המנוי לכל המנויים למלוא התקופה. וגם אם כעת יש מישהו שהוא בקבוצת סיכון והוא מבקש להקפיא את המנוי למרות שפתחנו שערים, אנו נענים לבקשתו".

אז מתי ואיך להגיע?

הספורטן פתוח 364 ימים בשנה, באמצע השבוע מחמש וחצי בבוקר ועד 23:00 בלילה, ובימי הסופ"ש עד 19:00 בערב. תוכנית המנויים מציעה מנוי שנתי, מנוי לתקופת הקיץ בלבד, מנוי משפחתי מוזל, מנוי לילה מוזל, או כמובן כניסה חד פעמית. אתם רק צריכים לבחור מתי להגיע…

 

ספורטן פתח תקוה

כתובת: גרינשפן 8, פתח תקוה

טלפון: 6669*

03-9230322

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

צילום: קרן שליישטיין

צילום: קרן שלייפשטיין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר