חלקי חילוף לרכב בפתח תקוה: הכירו את "שקד חלפים - י.ר.ש. חלפים בע"מ". צילום: יוסי והב
חלקי חילוף לרכב בפתח תקוה: הכירו את "שקד חלפים - י.ר.ש. חלפים בע"מ". צילום: יוסי והב

חלקי חילוף לרכב בפתח תקוה: הכירו את "שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ"

בחנות האביזרים לרכב "שקד חלפים- י.ר.ש. חלפים בע"מ" מצאו עבורכם פיתרון יצירתי, כזה שיגיד לכם במדויק מה הליקויים ברכב ויעניק לכם הרגשה של בטחון במוסך

פורסם בתאריך: 25.6.20 18:40

כשזה נוגע לרכב הפרטי שלנו, אנו שואפים למצוא בעל מקצוע שעליו אנו סומכים במאת האחוזים. זה לא משנה אם מדובר בניקיון הרכב, שירותי תיקון או רכישת אביזרים נלווים, שכן בכל נושא הקשור לרכבנו אנו נשאף להעניק עבורו את הטוב ביותר. הסיבה לכך שהרכב הוא כה משמעותי עבורנו היא שאנו משתמשים בו כמעט בכל יום עבור צרכים שונים וכי עבור רובנו הרכב מהווה את כלי התחבורה המרכזי איתו אנו מתניידים ממקום למקום.

כשאנו מבינים כי קיימת תקלה ברכב או שאנו מעוניינים להביא את הרכב שלנו לטיפול במוסך, עבור חלקנו מדובר ברגע מורכב ואפילו מלחיץ במקצת. לאור העובדה שרבים מתקשים להפקיד את הרכב הכה יקר עבורם לבעל מקצוע אחר, מוכשר ומקצועי ככל שיהיה, ישנו צורך במציאת פיתרון פשוט שיוכל לפרט עבורנו על כלל הליקויים ברכב באופן מדויק ומקצועי וכך להעניק לנו ביטחון. זה אולי נראה לחלקכם כמו חלום, אך למעשה הפיתרון הזה כבר קיים.

בחנות האביזרים לרכב "שקד חלפים- י.ר.ש. חלפים בע"מ", עוסקים במכירת חלקי חילוף חליפיים ומקוריים לכל סוגי הרכבים, לדוגמת מצברים וחלקי חשמל תוך התמחות ברכבי "פולקסווגן", "אאודי", "סיאט" ו"סקודה". כמו כן, החנות מוכרת אביזרים שונים כמו שמנים, תוספים ומוצרי טיפוח ולאחרונה היא אף החלה למכור חלפים לטרקטורונים.

את הפריטים מוכרים יוסי, מנהל המקום, וצוות העובדים של החנות, הן עבור לקוחות פרטיים בהגעה עצמאית לחנות או במשלוח תמורת תשלוף נוסף והן עבור לקוחות מהמגזר העסקי בהגעה עצמאית. היתרון הבולט של העסק הוא השירות הייחודי אותו מעניקים יוסי וצוות העובדים בחינם ללקוחותיהם הרבים, אשר במסגרתו תקבלו את רשימת הליקויים המדויקת של רכבכם עוד לפני שתגיעו למוסך. וכיצד זה עובד? מיד תגלו.

לפני שנפרט על הפיתרון היצירתי הנ"ל, בואו נחזור כמה עשרות שנים אחורה בזמן על מנת שתקבלו קצת רקע על המקום. השנה הייתה 1991 ויוסי היה מכונאי צעיר שהחל לעבוד בחברת רכבים. כעבור כמה שנים התקדם יוסי במעלה סולם הדרגות והגיע לתפקיד מנהל החנות. לאחר שרכש ניסיון רב בתחום הרכבים, החליט יוסי לצאת לדרך עצמאית ולפתוח את "שקד חלפים- י.ר.ש. חלפים בע"מ". בנוסף להישג הזה, יוסי הצליח בעוד דרך חשובה הרבה יותר מהפאן המקצועי- הוא הקים משפחה. כיום, יוסי נשוי באושר עם ארבעה ילדים מקסימים.

כעת, נספר לכם על אחד מיתרונותיו הבולטים של העסק- מערכת סריקת התקלות. יוסי מסביר: "בשנים האחרונות, הגעתי למסקנה שלקוחות רבים מעוניינים בשירות איתור תקלות מהיר, אמין ומקצועי. ידעתי שרוב המוסכים מחזיקים ב'סקאנר', מערכת סריקה, וכי במידה והלקוחות יוכלו להגיע אליי ולקבל סריקה חינמית, הם ירגישו הרבה יותר בטוחים בעצמם טרם ההגעה למוסך".

"שקד חלפים - י.ר.ש. חלפים בע"מ". צילום: יוסי והב

"שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ". צילום: יוסי והב

יוסי מפרט לנו כיצד מערכת הסריקה עובדת: "מאזור שנת 1994, כל רכב במדינת ישראל מנוהל על ידי מחשב שאחראי על כל תפקוד הרכב. כאשר צצה ברכב תקלה, המחשב מודיע עליה בלוח השעונים, אך לקוחות רבים אינם מבינים מהי המשמעות של כל ליקוי המופיע בלוח ומהו התיקון הנדרש לתקלה הזו. בחנות, אני מחבר את המחשב של הרכב ל'סקאנר', ואילו הוא סורק את כל התקלות המופיעות ברכב ומראה לי אותן במדויק".

יוסי ממשיך: "לאחר מכן, אני קורא את התקלות ומספק ללקוח דו"ח ליקויים. במידה והלקוח מעוניין לרכוש את חלקי החילוף באופן מיידי אני מספק לו אותם במחיר נמוך יחסית וכאשר הוא חפץ בשירותי תיקון לרכבו, אני מפנה אותו לאחד מהמוסכים עמם אני עובד בשיתוף פעולה כאשר הוא כבר מצויד מבעוד מועד בדיאגנוזה הנכונה. כאן בא לידי ביטוי המשפט 'ידע זה כוח', שכן כשאתה יודע מה אתה צריך לקבל במוסך עוד לפני שביקרת בו, אתה מגיע עם הרבה יותר ביטחון ועם הרבה פחות דאגות".

למרות ש"שקד חלפים- י.ר.ש. חלפים בע"מ" ממוקמת בפתח תקווה, מגיעים אליה לקוחות מכל רחבי הארץ. יוסי מסכם: "יש לנו לקוחות קבועים ולקוחות חדשים המגיעים מאזורים שונים במדינה, כמו: עכו, נהריה, כרמיאל, באר שבע, אשדוד ועוד. כולם מוזמנים לבקר אצלנו וליהנות מאמינות, מקצועיות ומחיר הוגן".

 

"שקד חלפים- י.ר.ש. חלפים בע"מ"

כתובת: הירקונים 37, פתח תקווה

טלפון: 03-9344448

שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-17:00, יום ו' 8:00-13:00

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל

"שקד חלפים - י.ר.ש. חלפים בע"מ". צילום: יוסי והב

"שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ". צילום: יוסי והב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר