וטרינרים בפתח תקווה: הכירו את אמיגו קליניקה וטרינרית. צילום: FamVeld, Shutterstock
וטרינרים בפתח תקווה: הכירו את אמיגו קליניקה וטרינרית. צילום: FamVeld, Shutterstock

וטרינרים בפתח תקווה: הכירו את אמיגו קליניקה וטרינרית

בעלי החיים שלנו זקוקים לווטרינר המדויק עבורם שיכיר ויידע בדיוק מה כואב להם ויוכל לספק מענה מידי לכל בעיה. תושבי פתח תקוה שמים את מבטחם ביקטרינה חייטון, הרופאה והמנתחת הווטרינרית, והבעלים של הקליניקה הווטרינרית "אמיגו" שבפתח תקוה

פורסם בתאריך: 29.6.20 18:08

בקליניקה הווטרינרית "אמיגו", רותמת יקטרינה את כל ניסיונה לטובת מגוון רחב של טיפולים אותם היא מציעה לחיות המחמד הביתיות כגון כלבים, חתולים, אוגרים וארנבות, דרך בעלי הכנף השונים ואפילו חיות בר וחיות אקזוטיות – ניסיון אותו צברה במהלך שנותיה כמתנדבת בעמותה לחיות בר, ובתקופתה כווטרינרית מסייעת לקרקס נודד ברוסיה טרם עשתה עלייה והגיעה לישראל.

לבעלי החיים מגיעה איכות חיים

יקטרינה, בעלת כלב ו-3 חתולים, מבצעת בקליניקה הן טיפולים שגרתיים יותר אצל חיות המחמד כגון עיקור וסירוס, חיסונים וטיפולים מונעים שונים, וגם מתמודדת עם דברים מורכבים יותר כגון טיפול במחלות לב, מחלות כליות, מחלות של בלוטת התריס ועוד. לצד הטיפולים הללו, מבצעת יקטרינה גם ניתוחים מורכבים כגון ניתוחי גולגולת, ניתוחי גרון, ניתוחי ישבן, כליות וכבד, ואף מגוון של ניתוחים אורתופדיים. "הציוד שרכשתי לקליניקה בשילוב הידע והניסיון שלי מאפשרים לי לבצע ניתוחים מורכבים בהרבה מהניתוחים שניתן לרוב לבצע בקליניקה קטנה רגילה", מסבירה יקטרינה.

גם במקרים המורכבים יותר, חשוב ליקטרינה להבהיר כי לא בהכרח מדובר בטיפולים שעלותם אלפי שקלים אשר כרוכים בהרדמה, אלא שבמקרים רבים ניתן למצוא טיפולים פשוטים יותר לפתירת המצב שגם יקלו על החיות את הטיפול וההחלמה, וגם יעלו משמעותית פחות עבור הבעלים. שמירה על איכות חיי הכלב או החתול היא בעדיפות עליונה אצל יקטרינה והיא מעידה כי מטפלים רבים לא יודעים כי לעיתים ניתן באמצעות טיפול פשוט לשפר משמעותית את איכות החיים של בעל החיים, וגם אם הוא כבר בשנותיו האחרונות, להבטיח כי הן תהיינה מאושרות ונטולות כאבים, ככל האפשר.

כל הטיפולים תחת קורת גג אחת

למרות שבעבר עבדה יקטרינה כשכירה ברשת מרפאות, ואף הייתה בעלים של קליניקה קטנה בערד, מיד לאחר שעלתה לארץ, כאשר פתחה את הקליניקה הווטרינרית "אמיגו" היה לה חזון מאד ברור – להשקיע בציוד ובמכשור המתקדמים ביותר, כדי להבטיח שאת רוב רובם של הטיפולים שכל בעל חיים יזדקק להם, היא תוכל לבצע אצלה בקליניקה, ללא צורך בהעברת החיה למקום אחר כגון בית חולים גדול. הציוד שלה מאפשר לה לבצע גם ניתוחים והליכים מורכבים, בתוך הקליניקה עצמה, תחת קורת גג אחת, מבלי לשלוח את המטפלים לחפש היכן יוכלו לקבל שירות כזה או אחר.

ביטוח רפואי לחיות

יקטרינה מעוניינת תמיד להקל על בעלי החיים, אבל כמובן גם להקל על המטפלים בהם הנושאים בעלויות ולכן מציעה ללקוחות שלה ביטוח לחיה. אותו ביטוח מגלם בתוכו בדיקות רפואיות וייעוץ במשך שנה שלמה, ללא הגבלה. אם החיה זקוקה לטיפול מיוחד שאינו כלול בביטוח, מנויי תוכנית הביטוח יזכו ל-15 אחוזי הנחה על הטיפולים הללו, וכמובן שגם את תשלומי הטיפולים וגם את תשלום הביטוח עצמו ניתן לפרוש לתשלומים, כדי להקל על ההוצאה ולאפשר למטפלים לדאוג לבעלי החיים שלהם באופן הטוב ביותר שניתן.

 

"אמיגו" – קליניקה וטרינרית

טלפון: 058-5144199

טלפון: 03-6144199

כתובת: קפלן 43, פתח תקווה

מעבר לעמוד הפייסבוק

הבית של החיות אצל יקטרינה. צילום עצמי

הבית של החיות אצל יקטרינה. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר