חנות בשמים בפתח תקוה: הכירו את שער הביוטי
חנות בשמים בפתח תקוה: הכירו את שער הביוטי

חנות בשמים בפתח תקוה: הכירו את שער הביוטי

מחפשים את הבושם הבא שלכם? רוצים למצוא את הניחוח שיגרום לכם להרגיש מיוחדים? "שער הביוטי" הוא הכתובת בשבילכם. כל הניחוחות במקום אחד

פורסם בתאריך: 6.7.20 14:54

ריחו של בושם יכול להחזיר אותנו לתקופות ואפילו לרגעים מסוימים בחיינו, גם אם הם התרחשו שנים רבות קודם לכן. הסיבה לכך נטועה בעובדה שחוש הריח מקושר באופן הדוק לזיכרון שלנו, הרבה יותר משאר החושים האחרים. לכן כשעובר לידנו אדם שעליו בושם שמזכיר לנו את אמא או כזה שמזכיר לנו אהבה ראשונה מפעם, אנחנו מיד מוצפים ברגשות וזיכרונות מהעבר. אך גם בשמים חדשים יכולים לעורר בנו רגש, ומשמשים אותנו בין השאר כדי למשוך את המין השני וכדי ליהנות מתחושה נעימה של ניקיון ורעננות.

אם תכנסו לחנות הבשמים של לידה ספג'ו, ״שער הביוטי״, מיד תוכלו לשים לב למבחר הבשמים הגדול שנמצא בחנות הכולל בשמים נדירים ובשמי בוטיק שלא תוכלו למצוא בכל מקום. החנות שהוקמה בעיר הפכה מהר מאוד למוקד עליה לרגל עבור חובבי בשמים באשר הם, ומציעה כיום מגוון עצום של בשמים מכל הסוגים ומכל התקופות, ולוקחת את לקוחות החנות למסע ריחני במיוחד, מלא בארומות וזיכרונות מתוקים.

גם אתם יכולים להיות מיוחדים

״אנשים רבים נחשפים לבשמים שהסביבה הקרובה להם שמה וכך הם בוחרים את הבשמים שלהם. אך מהצד השני ישנם גם את אלה המחפשים ניחוח מיוחד – כזה שלאף אחד אין, ובעל ארומה שתהפוך להיות סימן ההיכר הייחודי שלהם״, מסבירה לידה. ״אם הסביבה שלנו מזהה אותנו בעזרת הפנים והקול שלנו, השילוב של ריח ייחודי מיד הופך להיות חלק מהאישיות שלנו, ואנשים רבים רוצים להדגיש את האינדיבידואליות שלהם גם דרך הבושם אותו הם שמים״.

״ב״שער הביוטי״ יכולים הלקוחות למצוא כל בושם שהם חלמו עליו או ניסו למצוא במשך תקופה ארוכה, מבשמים יוקרתיים, נישתיים ועד נדירים שלא נתקלים בהם בכל מקום ושאת חלקם קשה למצוא בארץ כמו קריד, מונטל, דיור, מולוקולה, ג'וליטה ועוד, וכמובן בשמים סטנדרטיים הקיימים ברוב הרשתות״.

עוזרים לכם למצוא את הבושם המושלם

מכיוון שלכל אחד מאיתנו יש סוג עור אחר, בושם שיושב על מישהי אחת יכול להריח שונה לגמרי על מישהי אחרת. השילוב בין סוג העור ובין הבושם הוא שיוצר את הניחוח הייחודי שכל כך מאפיין אנשים מסוימים, וכדי להגיע לאותו ניחוח חשוב לבצע התאמה מושלמת בין האדם לבושם שהוא שם.

לידה וקרינה עוזרות ללקוחות למצוא ולבחור את הבושם המושלם כך שיתאים להם בצורה הוליסטית גם מבחינת סוג העור אך גם מבחינת האישיות, הגיל והתחושה שהם רוצים להעביר עם הבושם. בסופו של דבר הלקוחות יוצאים כשיש להם בושם שמעצים אותם ויושב עליהם בצורה הכי טבעית שיש.

המחירים הנוחים ביותר

בואו נודה באמת, בושם יכול להיות השקעה לא קטנה. כמובן שישנם בשמים שנעים בטווח המחירים של 200 שקלים, אך ישנם גם כאלה המגיעים ל-600 שקלים ויותר, וכשזה מגיע לבושם איכותי אנחנו לא רוצים להתפשר. אך למרות טווחי המחירים הגבוהים, שלרוב אנחנו רואים ברשתות הגדולות, ב״שער הביוטי״ אפשר למצוא מבחר בשמים עצום במחירים נמוכים ואטרקטיביים באופן מפתיע – חלקם מגיעים אפילו ל-100-150 שקלים פחות ממה שתמצאו ברשתות הגדולות, וכולם מקוריים וסגורים באריזה, ומגיעים עם 100% אחריות לבושם מקורי.

״כבר בראשית הדרך החלטתי להפוך את החנות למקום שבו הלקוחות הם בראש ובראשונה, בין אם זה במחירים ללא תחרות שאני מציעה, ובין אם זה ברמת השירות שאני מעניקה. חשוב לי שאנשים ייהנו מהחוויה בחנות וירגישו פה כמו בבית ובגלל זה אני תמיד מקפידה לעזור ולעמוד לרשות הלקוחות, אך כמובן גם לתת את הספייס לאנשים שיותר מעדיפים להסתובב לבד ולחוות את הבשמים והריחות בעצמם.

״יש פה לקוחות מכל המגזרים ומכל הקהלים שחוזרים פעם אחר פעם וגם ממליצים לחברים. כולם מגיעים כי הם יודעים שהם יכולים לחוש ולהריח את הבשמים במקום״.

״שער הביוטי״ מציעה מגוון רחב של בשמים מיוחדים ונדירים שכל אחד ישמח לקבל כמתנת יום הולדת או כפינוק לעצמו. אם הבושם הנוכחי שלכם עומד להיגמר, או אם סתם בא לכם לפנק את עצמכם בבושם חדש שיסובב כמה ראשים, תוכלו לקפוץ ל״שער הביוטי״ ולמצוא את הניחוח החדש שלכם שאף אחד לא יצליח לעמוד בפניו.

 

שער הביוטי

כתובת: מוהליבר 6, בכניסה למשרד הפנים בקניון ברוך, פתח תקווה

טלפון: 03-9445352

שעות פעילות:

א-ה: 19:30-09:30 (חוץ מימי שלישי עד 18:00)

ו: 09:00-1430

למעבר לפייסבוק

בואו למצוא את הבושם הבא שלכם. צילום עצמי

בואו למצוא את הבושם הבא שלכם. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר