משרד 'שלום את שלום' עורכי דין ונוטריון: הכירו את עורך הדין הבא שלכם. צילום: הדס נבון
משרד 'שלום את שלום' עורכי דין ונוטריון: הכירו את עורך הדין הבא שלכם. צילום: הדס נבון

משרד 'שלום את שלום' עורכי דין ונוטריון: הכירו את עורך הדין הבא שלכם

משרד 'שלום את שלום' עורכי דין ונוטריון הוא משרד בוטיק בעל מוניטין המספק ייעוץ וייצוג משפטי לתאגידים, חברות, עסקים ואנשים פרטיים. בואו להכיר אותו מקרוב ולהיות שקטים בקייס הבא שלכם

פורסם בתאריך: 6.7.20 15:20

משרד הבוטיק 'שלום את שלום' נוסד בידי עו"ד יהודה שלום בשנת 1982 וכולל ארבעה עורכי דין מקצועיים ואיכותיים המעניקים שירותים משפטיים בתחום האזרחי – מסחרי: חברות, מקרקעין, מיסוי מקרקעין, משפט מינהלי, עבירות תכנון ובניה, דיני משפחה, צוואות, ירושות, יפוי כוח מתמשך ותביעות רכוש נגד חברות ביטוח.

עורכי הדין במשרד

השותפים במשרד הם עו"ד ונוטריון יהודה שלום המייסד, בעל תואר M.A  למשפטים, יועץ משפטי של חברת "חלד" – חברה ממשלתית עירונית לשיקום דיור ופיתוח בע"מ החל משנת 2008, יו"ר ועדת הערר לענייני ארנונה שליד עיריית פתח תקוה החל משנת 2007. שנים רבות שימוש כב"כ ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, וייצוגה בבתי הדין המשמעתיים.

עו"ד דוד שלום הצטרף למשרד בשנת 1985, בעל תואר M.A  במשפטים ו – M.A במדעי היהדות, יועץ משפטי של 'לימון גני אירועים', 'ויה גני אירועים, 'באסיקו' ומלווה פרויקטים של בניה במסגרת תמ"א 38 ופינוי בינוי.

עורכי הדין השכירים במשרד

עו"ד ערן סיקרון, בעל תואר ראשון L.L.B  במשפטים. מתמחה במקרקעין – הסכמי מכר דירות יד שניה ודירות מקבלן והסכמי שכירות, מיסוי מקרקעין ותביעות אזרחיות שונות ובתחום המסחרי – רישום ופירוק חברות ועריכת הסכמים מסחריים.

עו"ד רותם צור, בעלת תואר ראשון L.L.B  במשפטים, ביצעה את התמחות בלשכה המשפטית בעיריית פתח תקוה, מחלקה פלילית  – תכנון ובניה ורישוי עסקים.

עו"ד צור מתמחה בתחומים: מקרקעין – הסכמי מכר דירות יד שניה, דירות מקבלן, חנויות, קרקעות והסכמי שכירות, וכן במיסוי מקרקעין ותכנון מס. תכנון ובניה – ייצוג בועדות מקומיות, ועדות מחוזיות ובתי משפט, משפט מנהלי ומעמד אישי – ירושות, צוואות וייפוי כוח מתמשך.

לעו"ד רותם צור מומחיות בשני תחומי משפט עיקריים: מקרקעין ומעמד אישי לרבות ייפוי כוח מתמשך. שוחחנו עם עו"ד רותם צור:

מהי החשיבות בליווי וייעוץ של עורך דין מתמחה בתחום המקרקעין?

"רובה המכריע של האוכלוסייה יהיה מעורב בעסקת מקרקעין, לפחות פעם אחת, בשלב כלשהו בחייהם. מקרקעין, דיני מקרקעין, חוזי מכר, כל אלו הם ביטויים השגורים בפי האוכלוסייה אך על פי רוב הגדרתם המשפטית אינה ברורה. תחום המקרקעין הוא תחום מורכב ביותר בעל השפעות ארוכות טווח ובדרך כלל מעורב בעלויות כספיות ניכרות. לכן, חשוב להתלוות ולהסתייע בידי עורך דין מקצועי המתמחה בתחום, שיעשה את כל הבדיקות ההכרחיות ואף יוכל לחסוך ללקוחות מאות אלפי שקלים בניהול תיק באופן יסודי ואיכותי.

"השירותים שלנו מסופקים בדגש על הפן האישי, אנו מעודדים את לקוחותינו לפנות אלינו בכל שאלה או סוגיה משפטית ותמיד נעמוד לשירותם".

עו"ד רותם צור. צילום: הדס נבון

עו"ד רותם צור. צילום: הדס נבון

מהו ייפוי כוח מתמשך ומי רשאי לבצע אותו?

"ייפוי כוח מתמשך הוא רשת הביטחון העתידי שלנו. מדובר במסמך משפטי המאפשר לכל אדם מעל גיל 18 (ממנה), לתכנן את עתידו בשלב בו הוא עדיין בעל יכולות ומסוגלות לקבל החלטות ולבצע פעולות בענייניו. את ייפוי הכוח המתמשך רשאי לערוך רק עורך דין שעבר הכשרה בנושא והוסמך על ידי האפוטרופוס הכללי.

"באמצעות ייפוי כוח מתמשך, יכול אדם לקבוע כיצד ייראו חייו בעתיד אם יגיע למצב שבו לא יהיה מסוגל לקבל החלטות בענייניו ו/ או לנהל את ענייניו. לרוב, אדם ימנה כמיופה כוח בן משפחה ו/ או אדם אחר קרוב אליו שהוא סומך עליו שידאג לענייניו. ניתן לקבוע מיופה כוח אחד ו/ או כמה מיופי כוח, וכן ניתן לקבוע אדם שישקיף וייפקח על מיופה הכוח שהוא אכן פועל בהתאם לייפוי כוח ובהתאם לבקשת הממנה.

"העניינים שבסמכות מיופה הכוח הם עניינים רכושיים, לרבות ניהול נכסים וחשבונות בנק. עניינים אישיים, לרבות מגורים ועניינים חברתיים ועניינים רפואיים. בייפוי כוח הממנה רשאי לתת הנחיות מקדימות למיופה הכוח שבהן הוא יפרט את רצונו לגבי החלטות עתידיות שיתקבלו בשמו ו/ או פעולות שינקטו בשמו על ידי מיופה הכוח בעניינים המופיעים בייפוי הכוח".

 

משרד 'שלום את שלום' עורכי דין ונוטריון

כתובת המשרד: רחוב חיים עוזר 21, פתח תקוה

אימייל:  [email protected]   

טלפון: 03-9308175

נייד:  050-4687603

 


כתבה שיווקית


 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר