אוכל מרוקאי בפתח תקווה: לאכול בחוץ ולהרגיש בבית במסעדת צ'יצ'ו. צילום: תומר וקנין
אוכל מרוקאי בפתח תקווה: לאכול בחוץ ולהרגיש בבית במסעדת צ'יצ'ו. צילום: תומר וקנין

אוכל מרוקאי בפתח תקווה: לאכול בחוץ ולהרגיש בבית במסעדת צ'יצ'ו

בשביל למצוא אוכל מרוקאי אסלי שישים לכם חיוך על הפנים, אתם כבר לא צריכים לחכות לארוחת השישי בבית של אמא. מסעדת צ'יצ'ו שנפתחה לפני מספר חודשים בפתח תקווה מציעה חוויית סעודה לא מהעולם הזה ואתם חייבים לטעום ממנה

פורסם בתאריך: 6.7.20 16:38

הכינו את החך שלכם לקציצות במבחר טעמים המגיעות בתוך לחם פרנה אוורירי וטעים וכמובן מבחר גדול של סלטים מרוקאים. המסעדה שנפתחה רק לא מזמן, מנוהלת כיום על ידי בתיה ומוש, זוג צעיר בשנות ה-20 לחייהם שהחליט לתת לתושבי פתח תקוה והאנשים שעובדים בה, טעימה קטנה מהקציצות המופלאות שבתיה מכינה. המקום כולו מדבר בסגנון מרוקאי, עם טעמים וריחות שיחזירו אתכם ישר לילדות ויפתחו לכם מחדש את התיאבון לאוכל של בית.

״עם כל המסעדות ורשתות המזון המהיר שנפתחו באזור אנשים מחפשים משהו יותר ביתי ופחות תעשייתי״, אומרת בתיה. ״פתחנו את המקום מתוך רצון לספק לאנשים אוכל טעים וביתי, אבל בלי שיצטרכו לחכות שעות עד שייצא. למען האמת, האוכל אצלנו יוצא מהר יותר מכל רשת מזון מהיר שקיימת באזור. הסירים שלנו מלאים במבחר קציצות וכשנכנסת הזמנה אנחנו מיד מכינים את המנה, כשהקציצות מגיעות בתוך הלחם ולצדן מגיעים גם סלטים מרוקאים. בתוך דקה האוכל כבר יוצא והלקוחות יכולים לשבת לאכול בלי לחץ שיאחרו בחזרה לעבודה או לסידורים באמצע יום עמוס״.

המנות הנפלאות שתמצאו במקום מורכבות מקציצות בלחם פרנה במבחר סגנונות: קציצות בעוף, בקר, כבש, סלמון פיקאנטי, דגים ואפילו 3 מנות לטבעונים, וביניהן גם עדשים ברוטב חריימה וירק וסלק אפוי. כל המנות יוצאות טריות ומוגשות כשלצדן סלטים מרוקאים מפנקים, וכולן מוכנות בהרבה חום ואהבה.

אם גדלתם בבית מרוקאי ואתם פשוט לא יכולים להרפות מהמחשבה על המאכלים של אמא, הקציצות המדהימות של בתיה ומוש מבטיחות לקחת אתכם אחורה בזמן ולהעלות בכם טעמים וניחוחות נוסטלגיים ומעוררי תיאבון.

מארזים ומשלוחים

לצד הישיבה במסעדה המעוצבת של צ'יצ'ו תוכלו להזמין גם משלוח עד הבית בחיוג ישירות אל המסעדה או בהזמנה דרך וולט, סיבוס או תן ביס. בין המנות שמציע המקום, תוכלו גם למצוא מארז קציצות לבחירתכם, המכיל 10 קציצות גדולות ומפנקות, ובנוסף תוכלו להזמין מנת בורגול טעימה שתתלווה לקציצות. במקום לעמוד שעות במטבח ולהכין את ארוחת השישי עד שהלשון יוצאת החוצה, תוכלו להזמין לכל המשפחה מארז או שניים של קציצות בתוספת מארז בורגול ויש לכם ארוחת שישי מדהימה כמיטב המסורת המרוקאית.

חוגגים גם בלילה

המסעדה שפתוחה במהלך רוב שעות היום מהווה פתרון מושלם עבור כל מי שרוצה אוכל אמיתי ולא כזה המגיע מרשתות המזון הגדולות. כיום פתוחה המסעדה גם בשעות הערב ואף החלה לאחרונה לפתוח את שעריה החל משעות הערב המוקדמות ועד חצות ועובדת כבר מרוקאי אסלי מגניב עם מלא אלכוהול, נרגילות, מזטים, כיבודים ומוזיקה מרוקאית כמיטב המסורת.

אם אתם באמצע יום עבודה עמוס או שבמקרה עברתם באזור התעשייה של פתח תקווה והבטן שלכם התחילה לקרקר כמו תרנגולת אחרי צום יום כיפור, תוכלו לקפוץ לצ'יצ'ו וליהנות מקציצות בפרנה שישכיחו מכם את כל הצרות ויבטיחו שלא תצאו מהמקום רעבים.

 

מסעדת צ'יצ'ו

כתובת: תוצרת הארץ 3, פתח תקווה

טלפון: 03-5338433

שעות פעילות: 

א-ה: 24:00-11:00

ו: 17:00-11:00

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לאתר

בואו להתפנק במאכלים שיעשו לכם טוב על הבטן והלב. צילום: תומר וקנין

בואו להתפנק במאכלים שיעשו לכם טוב על הבטן והלב. צילום: תומר וקנין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר