מסעדת צ'יצ'ו בפתח תקוה: השילוב בין אוכל מרוקאי לחגיגה ים תיכונית. צילום: תומר וקנין
מסעדת צ'יצ'ו בפתח תקוה: השילוב בין אוכל מרוקאי לחגיגה ים תיכונית. צילום: תומר וקנין

מסעדת צ'יצ'ו בפתח תקוה: השילוב בין אוכל מרוקאי לחגיגה ים תיכונית

המסעדות הרבות שמציפות את ישראל בשנים האחרונות יכולות להציע מטעמים מיוחדים, אבל את האוכל שעליו גדלנו שום רשת מזון מהיר לא תנצח. מסעדת צ'יצ'ו בפתח תקוה מציעה חוויה נדירה המשלבת טעם מפנק ועשיר של בית ואווירה שנוצרת רק עם אנשים שמרגישים איתם בבית

פורסם בתאריך: 6.7.20 16:57

מי מאיתנו שגדל בבית מרוקאי יכול להיזכר בתבשילים של אמא, בארוחות השישי המפנקות ובשולחן מלא במגשים מלאים כל טוב שאף פעם לא מתרוקנים. העדה המרוקאית ידועה במאכלים המיוחדים שלה, המשלבים המון תבלינים שיוצרים מיקס טעמים מיוחד שאין כמותו, ומי שרוצה ליהנות מאותה חגיגה של טעמים יכול להיכנס לכל מסעדה מרוקאית ולגלות עולם שלם של מאכלים שפשוט בא לטרוף.

אם אתם מתגעגעים לאוכל של אמא או אם בא לכם להבין על מה כל השיגעון, אין לכם מה לדאוג, עוד לא פספסתם את הרכבת. למעשה, היא ממתינה לכם ברציף ומוכנה לקחת אתכם למסע קולינרי מעורר תיאבון, מלא בטעמים וניחוחות. את המסע שלכם תוכלו להתחיל במסעדת ״צ'יצ'ו״ שנפתחה לפני מספר חודשים בפתח תקוה. המסעדה שמנוהלת כיום על ידי בתיה ומוש, היא מסעדה בסגנון מרוקאי אסלי המגישה קציצות מרוקאיות במגוון טעמים בתוך לחם פרנה אוורירי. אם אתם אוהבים קציצות ומחפשים מקום לארוחת צהריים טעימה ובמחיר שפוי, הקציצות בפרנה של צ'יצ'ו הולכות להיות המנה הקבועה שלכם בתקופה הקרובה.

״אני ומוש רצינו להקים ביחד עסק משלנו שיהיה הבייבי שלנו. אנחנו זוג צעיר, אני בת 24 ומוש בן 25, ואנחנו כבר מגיל 17 ביחד, אז החלטנו שהגיע הזמן שניקח על עצמנו אחריות ונדאג להביא אוכל לשולחן, תרתי משמע״, משתפת בתיה עם חיוך. ״קיבלנו את הזכיינות על צ'יצ'ו ומאז שפתחנו לפני מספר חודשים הלקוחות לא מפסיקים לחזור ולא מפסיקים לשבח את הקציצות הטעימות שאנחנו מכינים. במקום ללכת לאכול ברשת מזון מהיר ועדיין לחכות 10 דקות עד שהאוכל מוכן, אצלנו אנשים מקבלים תוך דקה את האוכל. יש לנו פה סירים על גבי סירים של קציצות מכל הסוגים, כך שהכל מוכן מראש ומי שמגיע רק אומר אילו קציצות הוא רוצה ומיד הוא מקבל מנה של קציצות בפרנה״.

קציצות הן דרך חיים

בלי ללכת יותר מדי סחור סחור, מציעה המסעדה מבחר גדול של קציצות במגוון סגנונות: קציצות בקר, כבש, עוף, דגים, סלמון פיקאנטי ואפילו 3 סוגי קציצות מושלמים לטבעונים, עם עדשים ברוטב חריימה, קציצות ירק וסלק אפוי ועוד. הקציצות עצמן מוגשות בלחם פרנה טרי וחם כשעליהן מנת טחינה טעימה, עם סלטים מרוקאים שכולם נעשים במקום.

אגב, אם מתחשק לכם לאכול בשישי אוכל ביתי אמיתי אבל נמאס לכם לעבוד שעות על גבי שעות במטבח כמו שף בודד שצריך לדאוג לבד לכל הסועדים, תוכלו להזמין מארז קציצות מיוחד לארוחת שישי. המארז מגיע עם 10 קציצות טעימות בטירוף לבחירתכם, ותוכלו לצרף אליו גם מנת בורגול טעימה ולפתוח שולחן ביחד עם כל המשפחה. את המשלוחים תוכלו להזמין היישר מהמסעדה עצמה או דרך אפליקציות המשלוחים השונות: וולט, תן ביס וסיבוס.

אוכל מרוקאי כמיטב המסורת

קצת קשה לומר על מנה אחת של המטבח המרוקאי שהיא יותר טובה ממנה אחרת, הרי מדובר במטבח כל כך עשיר בטעמים שכל מה שיוצא ממנו מרגיש ללשון כמו יצירת אומנות. ובכל זאת, מצליחים בתיה ומוש להכין קציצות שמגרות בעדינות את בלוטות הטעם ויוצרות מנות קסומות, גדושות בטעמים, ארומות וכמובן, בנגיעה של חריפות שהופכת את כל הארוחה לחגיגה אמיתית.

״אנחנו מכינים את כל הקציצות שלנו באהבה ונהנים לראות איך הלקוחות משתגעים עליהם. אין אחד שלא אוכל את הקציצות שלנו ולא עולה לו מיד חיוך ענק על הפנים. זה חלק מהכיף שלנו לראות את האנשים מתענגים על ארוחה טעימה, ואנחנו דואגים שהמנות יהיו גדולות ומשביעות כדי שאף אחד לא ייצא מכאן רעב. אוכל מרוקאי כמיטב המסורת הוא סעודה אמיתית וזו בדיוק החוויה שאנשים מקבלים כאן״, אומרת בתיה.

נהיה פה שמח

לא מזמן המסעדה הוסיפה טוויסט נוסף, כשהחל משעות הערב ועד חצות המסעדה הופכת לבר מרוקאי אסלי מלא בנרגילות עם עשן מתוק, אלכוהול, מזטים, כיבודים, ומוזיקה מרוקאית שתעשה לכם שמח על הלב.

בקיצור, אם תקף אתכם הרעב במהלך הצהריים ומתחשק לכם אוכל אמיתי שנעשה באהבה, תפנו לכם זמן ותקפצו לצ'יצ'ו למנת קציצות בפרנה שלא תוכלו להפסיק לחשוב עליה.

 

מסעדת צ'יצ'ו

כתובת: תוצרת הארץ 3, פתח תקווה

טלפון: 03-5338433

שעות פעילות: 

א-ה: 24:00-11:00

ו: 17:00-11:00

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לאתר

 

איזו קציצה אתם רוצים היום? צילום: תומר וקנין

איזו קציצה אתם רוצים היום? צילום: תומר וקנין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר