בלונים בפתח תקוה: הכירו את בלוני המאור. צילום עצמי
בלונים בפתח תקוה: הכירו את בלוני המאור. צילום עצמי

בלונים בפתח תקוה: הכירו את בלוני המאור

יש דברים שאין להם הסבר ברור, כמו למשל העובדה שבלונים עושים אותנו שמחים בלי שום סיבה. חברים שלכם חוגגים יום הולדת או כל מאורע אחר, ואתם מחפשים פתרון פשוט ומהיר שיעשה את העבודה? "בלוני המאור" היא הבחירה הנכונה עבורכם

פורסם בתאריך: 7.7.20 17:49

בלונים מהווים אחת מיני דרכים פשוטות לשמח את הקרובים לנו. אין צורך להתאמץ בחשיבה על משהו שיתאים בול, להוציא הרבה כסף או אפילו לתכנן מראש, בשביל לשמח מישהו אהוב כל שתצטרכו הוא כמה בלונים והפכתם את חתן או כלת השמחה למאושרים.

רגע לפני שאתם מתחילים לאמץ את הלחיים ולהאדים כמו עגבנייה רק כדי להכין זר של בלונים ליום הולדת, עדיף שתחסכו את קוצר האוויר שבניפוח הבלון ותדברו ישר עם המקצוענים. ״בלוני המאור״ היא חברה המתמחה בניפוח ועיצוב בלונים לשמחות בין אם לחתונה, בר/בת מצווה, יום הולדת או כל אירוע שרוצים להכניס בו טוויסט צבעוני וכיף.

לעצב את החוויה

עיצוב בלונים הוא חלק בלתי נפרד כיום מכל שמחה או חגיגה. רוצים להציע נישואים לחברה? עצבו את כל החדר בבלונים רומנטיים. חוגגים בר או בת מצווה לילדים? הציבו בכניסה קשת בלונים מרשימה שתוסיף לאווירה ולשמחה. רבתם עם חבר או חברה ואתם רוצים להשלים? בלון אחד ואתם שוב החברים הכי טובים.

אם אין לכם חוש עיצוב כשל מעצבת פנים מדופלמת ואין לכם מושג מה יכול להתאים לאירוע שאתם מרימים, אבל אתם יודעים בוודאות שחייבים להיות נוכחים בו בלונים, כל שתצטרכו לעשות הוא להרים טלפון ו״בלוני מאור״ ידאגו לכם להכל. תוכלו להסביר מהו סוג האירוע, מה אתם צריכים ומה דמיינתם בחזון שלכם, וכבר באותו היום או ביום שלמחרת תקבלו למקום האירוע את ההזמנה. למקרה שהחלטתם לעצב את החדר לכבוד יום הולדת או הצעת נישואים, קחו בחשבון שעדיף ליצור קשר לפחות יום מראש.

רעיון מושלם לכל אירוע

החברה מציעה מספר מארזים, חלקם כוללים רק בלונים וחלקם מצרפים לחגיגה גם קישוטים נוספים. בבריתות למשל, ניתן לעצב את החדר עם בלונים על השולחנות, מוצצים, עגלות ודובים, ועוד אלמנטים של הגיל הרך. אם אתם מחפשים משהו אישי יותר, ניתן להזמין בלון מיוחד שעליו הקדשה אישית ולשלוח אותו למקום העבודה בתור הפתעה, שלצידה ניתן לצרף גם פרחים ושוקולדים שמבטיחים לרגש כל אחד.

מתכננים אירוע משמח ורוצים להפוך אותו לחגיגה אמיתית? תנו ללחיים לנוח ותשאירו את העבודה למקצוענים, צרו קשר עוד היום עם ״בלוני המאור״ שישמחו למלא את החיים שלכם בבלונים צבעוניים ומהפנטים.

 

בלוני המאור

סניף קניון סירקין (קומת כניסה), אלעזר פרידמן 9 פ"ת

טלפון: 03-6930883

שעות פעילות:

א-ה: 22:00-09:00

ו: 15:00-09:00

סניף אם המושבות קניון ספיר (קומת כניסה), רפאל איתן 5 פ"ת

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

בלון אחד שווה אלף מילים. צילום עצמי

בלון אחד שווה אלף מילים. צילום עצמי

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר