ממפיס צילום: אסף קרלה
ממפיס צילום: אסף קרלה

המבורגר בפתח תקוה: הכירו את ממפיס האגדית

להמבורגר יצא שם של מזון מהיר, אך אם אוכלים אותו במקום הנכון הוא בקלות הופך למנת גורמה. בממפיס שבפתח תקוה הבינו את הנוסחה המנצחת לבורגר המושלם ואתם מוזמנים להגיע ולחוות בעצמכם

פורסם בתאריך: 8.7.20 14:55

ישנם הרבה סיפורים ומעשיות על ההמבורגר המודרני, איפה הוא נולד, מי המציא אותו, איך הוא הוכן במקור ועוד. עם כל כך הרבה רשתות המבורגר שנפתחו בעשורים האחרונים בכלל ובשנים האחרונות בפרט, קשה לשים את האצבע על מה זה באמת המבורגר ואיפה הכל התחיל. אך אם תשאלו כל חובב המבורגר אמיתי, הוא יודע את התשובה: כל זה לא משנה, הדבר היחיד שמשנה הוא הטעם.

סופת ההמבורגריות והדיינרים האמריקאים שצצו בשנים האחרונות בישראל הביאה עמה מבחר עצום של המבורגרים, ולנו הסועדים רק נשאר לבחור איפה לשבת. המנה הכל כך טעימה שנכנסה לליבו של כל חובב אוכל מגיעה במגוון וריאציות, אך בסוף מבחן הטעם הוא זה שקובע. מסעדות שונות כמו זו של רשת ממפיס, לקחו את המנה שהייתה ידועה בעבר כגולת הכותרת של מאכלי ה-fast food, והפכו אותה למנת פרמיום שמסתכלת על שאר המבורגרים באזור במבט של ״קדימה, אתם יכולים יותר, תראו לאן אני הגעתי״.

מתי המבורגר הופך לפרמיום?

״זה הכל בחומרי הגלם״, יגיד לכם כל שף או טבח כשתשאלו אותו מה עושה את ההבדל בין המבורגר אחד לאחר. ההמבורגר שתטעמו בממפיס מגיע בווריאציה אחת וטוב שכך. שכחו ממבחר גדול של המבורגרים שמבלבלים אתכם, כל מה שאתם צריכים הוא המבורגר אחד, אמיתי, טרי ועסיסי שכל ביס שלו מעלה חיוך דבילי של אושר על הפנים.

המבורגר כשר? איך זה?

״ההמבורגר שלנו כשר למהדרין והיה לי חשוב לנפץ את הסטיגמה על המבורגרים כשרים. שלא באשמתו, להמבורגר הכשר לא יצא שם טוב וזה לא בגלל הכשרות, אלא בגלל שמסעדות כשרות למדו שלא משנה מה איכות ההמבורגר שהן מגישות, הן לא חייבת להשקיע יותר מדי כי ציבור שומרי הכשרות יחזור גם ככה למסעדה בעל כורחו, פשוט כי אין עוד הרבה מסעדות אחרות כשרות שמגישות המבורגר״, אומר אורי מלמד, הבעלים של המסעדה שאת שמו כנראה כבר שמעתם ממש לא מזמן, כשהשתתף בתוכנית M.K.R. במהלך התוכנית הכין אורי את אחת המנות המפורסמות של המסעדה: וופל בלגי ברוטב חמאת בוטנים וג'ינג'ר, כשעליו עוף מטוגן ורוטב מייפל ופלפל חריף. אותה מנה אגב, זיכתה אותו בציון 9 ובפרגון עצום מאת רותי בורדו שהתוודתה ואמרה שאפילו היא לא הצליחה להגיע לרמה כזו במסעדות שלה.

קציצת הבשר שתמצאו במסעדה מגיעה מ-100 אחוז בשר בקר טרי שנטחן במקום מ-4 נתחים שונים, מה שמעניק לו עסיסיות שאין שני לה. הקציצה מגיעה בתוך לחמנייה רכה ואוורירית ומי שרוצה יכול להוסיף גם תוספות שונות ומיוחדות כמו אננס חריף, אסאדו, פרוסות אנטריקוט דקות במיוחד, ביצת עין ועוד. למי שמעדיף להשאיר את ההמבורגר להזדמנות אחרת, ישנן עוד מגוון מנות מעולות כמו כריך אנטריקוט בג'בטה, סלט עוף עם בצל מקורמל ועוד.

המבורגר קוטף פרסים

את תחילת דרכו בעולם הקולינריה התחיל אורי מלמד בפריז – בירת הקולינריה הבינלאומית. במשך עשור עבד כמבקר מסעדות כשמתוך העשור שלוש שנים שלמות בילה בפריז, כתב לעיתון גורמה בזמן העבודה ובזמנו הפנוי היה לומד על אוכל, לומד לבשל, מתחבר לשפים וצולל הכי עמוק שרק אפשר אל תוך עולם הקולינריה.

לאחר שחזר לפני מספר שנים לישראל, ואחרי שחזר בתשובה, החליט להקים את רשת ממפיס ב-2016 עם חזון להמבורגר כשר שייתן פייט להמבורגרים הלא כשרים. את התוצאה אף אחד לא היה יכול לחזות מראש, אבל משאלת הלב של אורי התגשמה ובשנים האחרונות מדורג ההמבורגר באופן קבוע על פי עיתון הארץ בעשירייה המנצחת של ההמבורגרים הטובים ביותר בישראל.

גם בלי דירוג מעיתון ״הארץ״ וגם בלי הפרגונים של שופטי MKR ברור לכל כי ההמבורגר של ממפיס הוא משהו מיוחד, והלשון היא זו ששופטת הכי טוב. בין אם בא לכם לקחת עסקית צהריים עם צ'יפס הבטטה המפורסם של המקום, להגיע לארוחת ערב עם בן או בת הזוג או כמה חברים, או להזמין משלוח עד הבית לארוחת ערב עם המשפחה, את ההמבורגר המדהים של ממפיס אתם לא תשכחו. בתאבון.

 

ממפיס

כתובת: פתח תקווה, רחוב תוצרת הארץ 17, מתחם shoptime

טלפון: *2904

שעות פעילות:

א-ד: 24:00-12:00

ה: 12:00 עד אחרון הלקוחות

מוצ״ש: שעה אחרי עד צאת שבת ועד אחרון הלקוחות

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

תהיו בטוחים שזה ההמבורגר הכי טוב שתטעמו. צילום: אסף קרלה

תהיו בטוחים שזה ההמבורגר הכי טוב שתטעמו. צילום: אסף קרלה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר